مالکان آپارتمان های لوکس موافق دریافت رهن کامل

آپارتمان ۱۶۰ مترمربعی سه خوابه در طبقه پنجم یک ساختمان  پنج طبقه دو واحدی سه ساله، مجهز به پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن و سونا واقع درسعادت آباد، بهراد ،با ودیعه ۶۰۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است درحالی که اجاره نهایی املاک مشابه دراین منطقه که به صورت قراردادهای رهن واجاره معامله شده است ، کمتر از این رقم می‌شود.

براساس فرمول یک میلیون تومان معادل ۳۰ هزار تومان که همچنان دربازار جریان دارد ، رهن کامل قراردادهای ترکیبی آپارتمان‌هایی با مشخصات یاد شده معادل ۳۵۰ میلیون تومان است.

واحد مسکونی دیگری به مساحت ۱۸۵ مترمربع درطبقه چهارم یک ساختمان چهارطبقه تک واحدی در خیابان نیاوران، مژده ،پنج سال ساخت ،با رهن کامل پیشنهادی ۴۰۰ میلیون تومان پیشنهادشده و این درحالی است که با معادل ‌سازی قراردادهای ترکیبی رهن و اجاره ،آپارتمان‌هایی با این مشخصات در خیابان مژده، رهن کامل این آپارتمان حداکثر ۳۵۰ میلیون تومان است.

موجردیگری رهن کامل آپارتمان لوکس، نوساز و سه خوابه خود واقع در اقدسیه، گلستان شمالی به مساحت ۲۲۰ مترمربع که به  امکانات استخر، سونا و جکوزی مجهزشده ودرطبقه دوم ساختمان پنج طبقه دو واحدی قرار دارد، یک میلیارد تومان تعیین کرده است.

این درحالی است که رهن منطقی ملک یاد شده برابر قراردادهای اجاره مشابه، مترمربعی چهارمیلیون تومان یعنی معادل ۸۸۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر ببینید در همه عناوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…