انواع کیف اداری مردانه و زنانه

۳
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کیف اداری به مدل‌هایی اطلاق می‌شود که در مکان‌های رسمی مانند محل کار و دانشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کیف اداری

انواع کیف اداری

کیف اداری در انواع زنانه، مردانه و اسپرت تولید می‌شود. استفاده از این کیف برای بسیاری از افراد به یک عنصر ضروری و غیر قابل حذف تبدیل شده است. در این مطلب مجله دلتا با محبوب‌ترین انواع کیف اداری آشنا شوید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف اداری مقاومت بالا در کنار وزن سبک آن است. این کیف معمولا از پارچه‌های ضخیم و مستحکم مانند چرم و برزنت تولید می‌شود. داخل کیف‌های اداری دارای محفظه‌های گوناگون و مناسب قرار دادن وسایلی با ابعاد متفاوت، اسناد، لپتاپ و وسایل ضروری فردی است. ظاهری ساده دارد و مناسب استفاده در موقعیت‌های رسمی، دانشگاه و محل کار است.

کیف لپتاپ

کیف لپ‌تاپ

همان طور که از نام این مدل متوجه شدید، هدف اصلیِ استفاده از این کیف، حمل لپ‌تاپ است. امکان قرار دادن ورقه‌های با ارزش و اسناد داخل آن وجود دارد، این کیف به فرم مستطیل است و از روی شانه آویزان می‌شود. دارای یک دستگیره کوتاه و یک بند بلند است. این مدل حالتی رسمی و نیمه رسمی دارد.

کوله پشتی

کوله پشتی

حمل کوله پشتی برای افراد ساده‌تر است. این مدل حالتی راحت دارد. برای حمل تعداد زیادی از وسایل مناسب و همچنین دارای محفظه‌های متفاوتی برای قرار دادن لپ‌تاپ و تبلت است. کوله پشتی از جنس‌های متفاوتی از جمله چرم، پارچه‌های طبیعی و الیاف مصنوعی تولید می‌شود. تنوع رنگ و طرح در کوله پشتی زیاد است و ظاهری غیر رسمی دارد.

کیف خرید

کیف خرید

این مدل مورد علاقه بانوان برای استفاده روزمره است. کیف خرید با تنوع در رنگ و سایز از پرطرفدارترین انواع کیف اداری به شمار می‌رود که فرم مربع، مستطیل یا نیم دایره دارد.

برای حفاظت از لوازم درون آن، با استفاده از زیپ یا دکمه بسته می‌شود.

کیف پستچی

کیف پستچی

کیف پستچی یکی از انواع مدل‌های کیف اداری است که افراد آن را روی شانه حمل می‌کنند. این کیف معمولا توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیش تر مناسب دانشگاه و مدرسه است. از ویژگی‌های آن می‌توان به قطر زیاد، ارتفاع کم و جنس سخت که فرمی حجیم به خود می‌گیرد، اشاره کرد.

کیفِ رودوشی

کیف اداری مدل رو دوشی

کیف رو دوشی به مدلی گفته می‌شود که به طور مورب روی دوش قرار می‌گیرد. این مدل میان جوانان محبوب است و معمولا سایز کوچکی دارد. فرمی نیمه رسمی دارد و برای دانشگاه یا محل کار مناسب است.

کیفِ کمری

کیف کمری

در بعضی از مشاغل ممکن است رفت و آمد زیادی صورت بگیرد، مکان بسیار پر تردد باشد و یا فرد جای مشخصی برای قرار دادن کیف خود نداشته باشد، در چنین شرایطی حمل کیف و نگهداری از آن دشوار است. کیف کمری بهترین گزینه برای این افراد است. این مدل مانند کمربند دور کمر بسته می‌شود و می‌توان آن را زیر پالتو، مانتو یا کاپشن پوشید. این کیف برای نگه داشتن لوازم ضروری از جمله گوشی همراه، کارت اعتباری و کلید مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع کیف چرم به شما توصیه می‌کنیم مطلب “مدل های کیف چرم و نگهداری از آن” را مطالعه کنید.

کیف اداری رمزدار

کیف اداری رمزدار

کیف‌های رمزدار در اندازه‌های مختلف و به فرم مربع یا مستطیل طراحی می‌شوند. این مدل دارای سگک‌های قفل‌دار است که با تعیین اعداد ۲ تا چند رقمی می‌توان دسترسی به آن را محدود کرد. برای افرادی که با خود اسکناس، دسته چک، اسناد مهم و نامه‌های اداری حمل می‌کنند مناسب است. کیف‌های رمزدار توسط استادان، دانشجویان، وکلا و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیف سامسونت

مدل چمدانی

کیف‌های چمدانی که آن را با نام سامسونیت در ایران می‌شناسند یکی از گزینه‌های نوستالژی به شمار می‌رود که هنوز برخی از افراد به آن علاقه نشان می‌دهند. دسته‌بندی اسناد و لوازم داخل این کیف به طور مرتب صورت می‌گیرد و نظم آن، به دلیل جنس سخت کیف که اکثرا از فلز یا پلاستیک تولید می‌شود، بدون تغییر و ثابت باقی می‌ماند.

با پیشرفت صنعت مد و تنوع در طراحی، کیف اداری در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که می‌توانید مدلی متناسب با سبک زندگی و محل کار خود تهیه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۲ ب٫ظ

  2. بزرگی

    ۲۴ دی ۱۳۹۸ در ۶:۵۲ ب٫ظ

    مطلب خوبی بود

    پاسخ

  3. جعفری

    ۲۴ دی ۱۳۹۸ در ۳:۳۶ ب٫ظ

    سپاس ازمطالب مفید سایت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…