شرط پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی مسکن

۵
2
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مدیر عامل بانک مسکن در تشریح کلیات سقف جدید وام مسکن از افزایش تسهیلات خرید مسکن از ۸۰ به ۱۶۰ میلیون تومان برای زوج‌های تهرانی خبر داد.
وام 300 میلیونی خرید مسکن

مدیر عامل بانک مسکن ضمن اعلام افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن از ۸۰ به ۱۶۰ میلیون تومان برای زوج‌‌های تهرانی، جزئیات دیگری از افزایش سقف تسهیلات و ارائه وام ۳۰۰ میلیونی خرید مسکن را تشریح کرد.

به گزارش مجله دلتا ابوالقاسم رحیمی انارکی با اشاره به مصوبه جدید شورای پول و اعتبار اظهار داشت: تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی برای خرید مسکن به واحدهای مسکونی تا ۲۵ سال قدمت اختصاص دارد و برای واحدهای با سن ۲۵ تا ۳۰ سال سقف تسهیلات جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل بانک مسکن ادامه داد:

با مصوبه جدید سقف تسهیلات خرید مسکن در تهران برای مجردها از ۴۵ به ۸۰ میلیون تومان و برای زوج‌‌ها از ۸۰ به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است. در مراکز استان‌‌ها و شهرهایی با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر نیز مجردها ۶۰ میلیون تومان و  زوج‌ها ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن می‌توانند دریافت کنند.

رحیمی انارکی ضمن اشاره به شروط پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی خرید مسکن اظهار داشت: مشروط بر همکاری سازنده تا ۲۰ درصد تامین مالی،‌ از محل اوراق حق تقدم تا ۸۰ درصد هزینه باقیمانده اجرای طرح در مشارکت‌های مدنی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل بانک مسکن همچنین در خصوص عملکرد این بانک در سال جاری گفت: امسال کل تسهیلات اهدایی بانک ۲۰۰ هزار میلیارد ریال تا ۱۴ دی‌ ماه بوده است که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته، رشد یک درصدی داشته است.

رحیمی انارکی با بیان اینکه از مجموع این تسهیلات، حدود ۱۷۱ هزار میلیارد ریال در حوزه مسکن پرداخت شده، اظهار کرد: رقم این تسهیلات چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته که این کاهش به دلیل رکود بازار مسکن روی داده است.

۵ دیدگاه

  1. روزبهانی

    ۲۳ دی ۱۳۹۸ در ۹:۰۳ ق٫ظ

    روش خوبی برای خرید مسکن

    پاسخ

  2. فتحی

    ۲۲ دی ۱۳۹۸ در ۶:۲۲ ب٫ظ

  3. حیدری

    ۲۲ دی ۱۳۹۸ در ۵:۰۹ ب٫ظ

    مفید بود

    پاسخ

  4. ثامن

    ۲۲ دی ۱۳۹۸ در ۲:۰۹ ب٫ظ

  5. ملکی

    ۲۲ دی ۱۳۹۸ در ۱:۲۵ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…