جدیدترین اخبار از تکمیل مسکن مهر پرند

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 به گزارش مـجله دلتـا، مدیر عامل «شهر جدید پرند» در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که چند درصد احتمال دارد اتمام پروژه مسکن مهر پرند به سال ۹۸ کشیده شود، گفت:«پرونده پروژه مسکن مهر در شهر جدید پرند، قطعاً در سال جاری بسته خواهد شد؛ چراکه ۲۵ هزار واحد مسکونی باقیمانده در این شهر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند».

درخواست سازمان ها برای دریافت واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی

علی‌اکبر طاهری با اشاره به اینکه از ۹۵ هزار واحد مسکن مهر پرند، ۲۵ هزار واحد مسکونی باقیمانده است، گفت: شهر جدید پرند بیشترین آمار واحدهای فاقد متقاضی را داشت که حدود ۷۵۰۰ واحد بود، تا کنون برای حدود ۲ هزار واحد عضوگیری شد و مابقی نیز قرار است تحت عنوان تعاونی به برخی ارگان‌ها و سازمان‌ها واگذار شود.

 خانه ها، منتظر نصب انشعاب

طاهری خاطرنشان کرد: به هر حال بحث انشعابات (آب، برق و گاز) مشکل اساسی واحدهای مسکن مهر شهر پرند است؛ چراکه در حال حاضر ۴ هزار واحد مسکونی در این شهر (در جنوب فاز ۴ )آماده تحویل هستند که به دلیل نبود آب، برق، گاز و فاضلاب از واگذار کردن آنها به متقاضیان خودداری می‌شود.

9898 جدیدترین اخبار از تکمیل مسکن مهر پرند

مدیرعامل شهر جدید پرند ادامه داد: برخی از این واحدها انشعاب آب دارند اما برخی گاز و برق ندارند، بنابراین تا زمانی که این واحدهای مسکونی به طور کامل از خدمات‌ زیربنایی بهره‌مند نشوند، نمی‌توانیم آنها را واگذار کنیم.

طاهری اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است که با توجه به حمایت‌های دولت از خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر و نصب انشعابات، قطعاً دستگاه‌های خدمات‌رسان تلاش خود را افزایش خواهند داد تا پروژه مسکن مهر در سال جاری در این شهر بسته شود.

برای خرید ملک، آپارتمان، ویلا و مغازه در شــهـر جدیـد پـرند  ایـنـجـا  را کلیک کنید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال اینکه تکمیل مسکن مهر پرند به سال ۹۸ کشیده شود، گفت: به هر حال اگر کارها پیش نرود و دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدام به نصب انشعابات نکنند، واحدهای مسکونی مهر تحویل نخواهد شد، اما تلاش ما و دستگاه‌های خدمات‌رسان این است که پروژه مسکن مهر در این شهر به سال ۹۸ کشیده نشود.

مدیرعامل شهر جدید پرند در پاسخ به این سوال که آیا در سال جاری دستگاه‌های خدمات‌رسان سرعت خود را برای نصب انشعابات بالا برده‌اند، تأکیدکرد: با توجه به گذشت ۱۵ روز از سال ۹۷ دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح پایین اقدام و فعالیت می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…