مهم ترین نکات آرایش صورت عروس

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آرایش صورت عروس با رعایت چند نکته به خوبی صورت می‌گیرد و می‌تواند تا پایان روز بدون تغییر، باقی بماند. این نکات را در زیر مطالعه کنید.
آرایش صورت عروس

آرایش صورت عروس

در مجالس عروسی، عروس بیش از سایر افراد، در مرکز توجه است، عکس های نامزدی و عروسی برای همیشه باقی می‌مانند و یادآور خاطرات روزهای خوش اند، به همین دلیل، داشتن لباس و آرایش زیبا از اهمیت زیادی برخوردار است. استفاده از ریمل ضد آب، رژ لب خوش رنگ، کرم پودر با کیفیت و … به داشتن آرایش جذاب کمک می‌کند. در این مطلب مجله دلتا نکاتی در آرایش صورت عروس که به دوامِ بیش تر آن کمک می‌کند، به شما یادآور می‌شویم.

پاکسازی صورت

قبل از هر چیز باید پوست صورت را به طور کامل تمیز و با نرم کننده یا روغن مناسب پوست، آن را مرطوب کنید. پیش از این کار حتما وضعیت آب و هوا را در نظر بگیرید. در هوای گرم، تعریق پوست بالا است، که باعث می‌شود چربی های اضافی به سطح پوست بیاید، در چنین شرایطی بهتر است از ماسک های کاهش چربی مانند ماسک خاک رس استفاده کنید و به جای روغن از لوسیون های آبرسان کمک بگیرید. اما برای فصول سرد که احتمال خشکی پوست بالا می‌رود با روغن های گیاهی مانند آرگان که به خوبی جذب می‌شوند رطوبت پوست را تامین کنید.

مدل آرایش عروس

پرایمر

پرایمر به حفظ آرایش برای مدت طولانی کمک می‌کند و باعث می‌شود آرایش در تمام روز دوام خود را حفظ کند. این محصول لایه ای نازک و یکدست روی پوست ایجاد می‌کند تا آرایش صاف و بی نقص انجام شود. باید این محصول را متناسب با پوست خود تهیه کنید.

فاندیشن

فاندیشن به انواع کرم پودر گفته می‌شود که برای زیرسازی آرایش و از بین بردن لکه های پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتخاب رنگ مناسب مهم ترین موردی است که در آرایش صورت عروس باید به آن توجه کرد. هرگز از انگشت دست برای پخش کردن فاندیشن استفاده نکنید، زیرا باکتری و آلودگی های سطح پوست را افزایش می‌دهد و آرایش شما نمی‌تواند تا پایان روز کیفیت خود را حفظ کند، برای این کار از پد آرایشی مانند اسفنج یا برس کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: آرایش صورت را بر اساس فرم چهره خود انتخاب کنید، اگر دارای صورتی گرد هستید، می‌توانید برای الهام گرفتن مطلب “آرایش صورت گرد در ۶ مرحله” را مطالعه کنید.

سایه چشم

برای از بین بردن تیرگی و لکه های پوست، به ویژگی قسمت زیر چشم از کانسیلر کمک بگیرید. چشم مهم ترین بخش صورت، و پنجره روح است، زیبایی آن تاثیر زیادی در کیفیت کل آرایش دارد. با کمک سایه چشم روی پلک، رنگ و حالت مورد علاقه خود را به میکاپ اضافه کنید و ظاهری جذاب داشته باشید. سایه های براق و اکلیلی برای آرایش عروس مناسب است.

آرایش عروس 2020

خط چشم

خط چشم باعث می‌شود فرم چشم ها برجسته شود و چهره عروس ظاهری جذاب داشته باشد. با انتخاب خط چشم مناسب می‌توانید حالت چشم را تغییر دهید. اگر فاصله دو چشم از یکدیگر زیاد است خط چشم را تا گوشه داخلی چشم ادامه دهید . اما اگر می‌خواهید فاصله را بیش تر نشان دهید، خط چشم را تا گوشه بیرونی چشم بکشید و قسمت داخلی چشم را با سایه های روشن براق کنید.

خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید و از ایجاد فاصله جلوگیری کنید.

رژ لب

بهتر است آرایش لب را متناسب با نوع آرایشِ چشم در نظر بگیرید. چنانچه آرایش چشم ملایم و کم رنگ است، رژ های تیره مانند قرمز، زرشکی و قهوه ای را می‌توانید به کار ببرید. اما اگر چشم خود را زیاد آرایش کرده اید، رژ های ملایم مانند صورتی و بژ مناسب است.

رژ گونه

در مرحله آخر آرایش، برای برجسته کردن گونه و افزودن تناژ گرم به صورت از رژ گونه هایی به رنگ های مختلف کمک گرفته می‌شود. رژ گونه را به سمت بالا و به شکل مثلث روی گونه و مقدار بسیار کمی را به بینی، چانه و پیشانی بزنید. برای جلوگیری از تیره شدن رژ گونه ابتدا مقدار کمی از آن را با برس مخصوص به صورت بزنید و سپس در صورت نیاز، آن را پر رنگ تر کنید.

 

  • آرایش خود را بدون در نظر گرفتن مد روز که گذرا است، و با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید تا اعتماد به نفس شما افزایش یابد و با دیدن عکس های خود حس خوبی داشته باشید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۰۰ ب٫ظ

  2. سعدی

    ۱۸ دی ۱۳۹۸ در ۳:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…