هتل کویری بالی ، ضیافتی در دل کویر

۱
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
یکی از مزیت‌ های این هتل حق انتخاب در رزرو اتاق‌ ها است و به جدیدترین سیستم های گرمایش فن کوئل و سرمایش اسپیلیت مجهز است.
هتل کویری بالی

امروز راجع به هتلی صحبت می‌کنیم که بزرگ‌ ترین هتل کویری مرکز ایران است. در شهر خور و بیابانک اصفهان قرار گرفته و هتلی ۳ ستاره است. هتل کویری بالی که به منظور جذب توریست های داخلی و خارجی و با هدف کویر نوردی و پذیرایی از گردشگران تورهای صحرا در دل کویر بنا شده‌است.

در سال ۱۳۸۸ در ۲ طبقه و با ۳۳ باب اتاق به بهره برداری رسید و امروز به حدود ۴۰ باب اتاق‌ و مهمانسرا هم رسیده است. به دو صورت مدرن و سنتی و بر اساس استانداردهای هتلداری چیدمان شده‌ و بهترین ها را برای پذیرایی از مهمانان ارائه می‌دهد.

صفحه هتل های‌مان امروز به این اقامتگاه دیدنی سر زده است تا ببیند هتل کویری بالی با داشتن مساحتی در حدود شش هزار متر مربع چه دارد که برایمان بگوید. با مجله دلتا بمانید.

بزرگترین هتل کویری ایران

کویر خور و بیابانک

کویر خور و بیابانک منحصر به فرد است و دیدنی هایش هم شگفت انگیز. وقتی برای دیدن جاذبه های گردشگری خور و بیابانک می‌روید خواهید دید اهالی آنجا هم بسیار مهمانپذیر هستند. اصلاً استان اصفهان یکی آن استان های بی نظیر است. از جاذبه های تاریخی گرفته تا مقاصد شگفت انگیز طبیعی، دیدنی هایی دارد که زبانزد است مانند دریاچه نمک که برخی آن را با عنوان دریاچه نمک کویر مصر هم می‌شناسند.

فکر اقامت در این کویر و ساختن خاطرات درخشان ممکن است ذهنتان را مشغول کند. تعدادی اقامتگاه بوم گردی هم آنجا هست به علاوه هتل کویری بالی که می‌تواند بهترین گزینه باشد. دریاچه نمک، روستای گرمه و ایراج، کویر مصر، کانال‌ های پلایا از جمله مکان‌ های دیدنی نزدیک به هتل بالی است.

می‌توانید از قلعه سه هزارساله بیاضه، روستای باصفای سی و سه چشمه و تالاب و چشمه و نخلستان روستای گرمه نیز بازدید کنید و در شب هم به تماشای ستاره‌ها در قلب کویر بروید.

پیشنهاد مطالعه: برای اشنایی بیشتر با دیدنی های خور و بیابانک مطلب “جاذبه های گردشگری خور و بیابانک” را بخوانید.

کویر مصر و بالی

هتل کویری بالی

این هتل بی شک یکی از بهترین اقامتگاه های حاشیه کویر مرکزی ایران محسوب می‌گردد. معماری زیبا و کاملاً متناسب با کویر دارد. چیزی شبیه به قلب کویر است. فضایش بسیار دیدنی است. با آن رنگ های قهوه ای و تزئینات رنگی. حوض زیبایی هم وسط آن تعبیه شده که شاید سوژه اولین عکس‌تان از اقامت در هتل کویری بالی باشد. امروز حدود ۴۰ واحد اقامتی دارد و دسترسی هایش به جاذبه های دیدنی بسیار آسان است.

۵۵ کیلومتر تا منطقه توریستی کویر مصر فاصله دارد. تا فرودگاه بین المللی اصفهان ۲۷۰ دقیقه فاصله، تا ایستگاه قطار اصفهان ۲۷۹ دقیقه، تا پایانه مسافربری اصفهان ۲۷۹، تا روستای گرمه ۲۲، تا کویر مصر ۵۴ و تا روستای جندق ۷۸ دقیقه فاصله زمانی دارد.

انمکانات هتل سنتی کویر

اتاق ها و امکانات

هتل بالی دارای یک حیاط اصلی است که دور تا دور آن اتاق ها با چیدمانی سنتی قرار گرفته اند. با دیوار های کاهگلی و آن پنجره ها و درهای به جا انتخاب شده. دالان هایی که آنجا ساخته شده اند به زیبایی بنا افزوده اند. وقتی وارد آن می‌شوی انگار در دل کویر به یک شهر دیگر رفته ای که خبر از آن خشکی و بی آب و علفی که در ذهنت مجسم کرده‌ای نمی‌یابی. حوضی که وسط آن طراحی شده است از ورودی تا جلو در بنا ادامه دارد که خودش زیبایی آنجا را چند برابر کرده.

از امکانات مناسب اقامتی این هتل هم برایتان بگوییم: پارکینگ رایگان، اینترنت، تلویزیون در لابی، اتاق چمدان، سرویس بهداشتی در لابی، کتابخانه، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت، تبدیل ارز، خدمات تور، خدمات اتوکشی، روم سرویس، سرو ناهار در اتاق، لاندری، سالن بیلیارد، فروشگاه صنایع دستی، رستوران و کافی شاپ فقط برخی از امکانات و خدمات هتل کویری بالی خور و بیابانک هستند.

یکی از مزیت‌ های این هتل حق انتخاب در رزرو اتاق‌ ها است و به جدیدترین سیستم های گرمایش فن کوئل و سرمایش اسپیلیت مجهز است.

اتاق هایش، هم مدرن هم سنتی است. از دو تخته تا شش تخته را هم سرویس دهی می‌کند. در دکور سنتی از تشک پنبه ای که روی زمین پهن می‌شوند استفاده شده و لحاف قرمز رنگ روی آن زیبایی زندگی در مناطق روستایی را برایتان تدایی می‌کند.

وسایل تزئینی هم از صنایع دستی مردم کویر نشین را خواهید دید که بسیار چشم نواز است. با دیوار های کاه گلی و به صورت کاملاً سنتی طراحی و چیده مان شده که معمولاً این بخش بیشتر مورد استقبال گردشگران است. اتاق هایی تخت دار هم برای مسافرانی که بخواهند تجهیز شده که می‌توانید آن ها را هم انتخاب کنید. احساس کمبود نخواهید کرد.

گردشگران و کویرنوردان خارجی هتل

همچنین یکی از ویژگی های بسیار با اهمیت و منحصر به فرد این هتل، برگزاری تورهای کویر نوردی است با حضور چندین لیدر حرفه ای و آشنا به تمامی کویر های اطراف این منطقه.

تورهای ۳.۵ روزه دارد و خدماتی همچون بازدید از مناطق گردشگری کویری، ارائه تمامی وعده های غذایی، شب نشینی های گرد آتش در شب های کویر، بازدید از آبشار نمکی و دریاچه نمک خور، سافاری، شتر سواری، موتور ای تی وی، روستای مصر، بازدید از تالاب و چشمه گرمه و بازدید از روستا و قلعه باستانی بیاضه، به کویر نوردان ارائه خواهد شد.

قوانین و مقررات هتل کویری بالی

  • هزینه برای اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان ، ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه بها و بالای ۷ سال نفر اضافه محاسبه می‌شود.
  • پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.

اتاق های کویری بالی

کنسلینگ

  • اگر متقاضی تا ۲۰ روز قبل از زمان رزرو شده، نسبت به لغو آن اقدام کند، هیچ گونه جریمه‌ای به آن تعلق نخواهد گرفت.
  • از ۲۰ روز تا ۱۱ روز قبل از ورود مهمان به واحد اقامتی، مبلغ ۲۰ درصد هزینه اقامت یک شب به ازاء هر اتاق
  • از ۱۰ روز تا شش روز قبل از ورود مهمان به واحد اقامتی، مبلغ ۳۰ درصد هزینه اقامت یک شب به ازاء هر اتاق
  • از پنج روز تا ۴۸ ساعت قبل از ورود مهمان به واحد اقامتی، مبلغ ۵۰ درصد هزینه اقامت یک شب به ازاء هر اتاق
  • از ۴۸ ساعت قبل تا زمان ورود مهمان به واحد اقامتی، مبلغ ۷۰ درصد هزینه اقامت یک شب به ازاء هر اتاق

امکانات و تورهای هتل

تبصره ۱: چنانچه مهمان پس از رزرو و اقامت در هتلی، بنا به هر دلیلی از ادامه اقامت در هتل منصرف شد، هزینه یک شب اقامت به ازاء هر اتاق محاسبه و از مبلغ پیش‌ پرداخت کسر خواهد شد، به جز موارد خاص با توافق طرفین

تبصره ۲: کاهش تعداد اتاق‌ های رزرو شده توسط دفاتر خدمات سیاحتی و جهانگردی تا ۴۸ ساعت قبل از ورود و تا سقف قابل قبول بوده و مشمول جریمه نیست.

آدرس هتل بالی خور و بیابانک

آدرس: خور – میدان فاطمی – هتل کویری بالی

کویر نوردی تور بالی

یک نظر

  1. مسعود

    ۱ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۲۵ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…