خرید آپارتمان در قاسم آباد ،فرصتی که نباید از دست داد! (+جدول)

۰
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
برای تماشای جدید ترین موقعیت های خرید آپارتمان در منطقه قاسم آباد مشهد تا انتهای گزارش با ما همراه باشید.
خرید آپارتمان در قاسم آباد

خریـد آپـارتمان در قاسم آباد پیشنهاد امروز سایت دلتا برای متقاضیان خرید خانه است.
« قاسم آباد» منطقه ای نه چندان قدیمی امّا پررونق در شهر مشهد است که البته چند سالی است که با نام جدیدش یعنی «شهرک غرب» نیز شناخته می شود. بخش عمده این محله در منطقه ۱۰شهرداری مشهد واقع شده است.
به گزارش مجله دلـتا، رونق این منطقه از اواخر دهه شصت و با احداث خانه ها و مجتمع های آپارتمانی سازمانی آغاز شد. در ادامه و در سال های دهه هفتاد، بخش زیادی از شهروندان مشهدی به ویژه زوج های جوان و آن دسته از کارمندان دولت که از طریق تعاونی های مسکن صاحب خانه شده بودند در قاسم آباد ساکن شدند.

خرید آپارتمان در قاسم آباد

تقاطع بلوار شاهد و اندیشه

محدوده کلی قاسم آباد بین بزرگراه میثاق(الهیه) تا بزرگراه آزادی (پلیس راه) و بزرگراه امام علی تا بزرگراه مشهد- قوچان است. جمعیت محدوده منطقه ۱۰شهرداری مشهد که بخش عمده ای از شهرک غرب مشهد یا همان قاسم آباد را پوشش می دهد ۲۹۷ هزار نفر است که در بین مناطق مشهد رتبه چهارم را دارد.این محله در بین شهروندان مشهدی به عنوان منطقه ای با فضایی آرام و خیابان های عریض و خلوت و از لحاظ فرهنگی و اقتصادی دارای بافت جمعیتی متوسط به بالا است.

 در همین ارتباط بـخوانـید:

فرصت های خرید آپارتمان در مشهد را از دست ندهید!

محله هایی همچون بلوارها و خیابان های شاهد، اندیشه، امامیه، ادیب، شهرک رازی، شهرک لشگر، شریعتی، فلاحی و دکتر حسابی معابر اصلی این منطقه را تشکیل می دهند. تقریباً تمام این بلوارهای اصلی هم دیگر را قطع کرده و در نتیجه ارتباط میان محله های مختلف در اینجا بسیار آسان است.

امکانات آموزشی در قاسم آباد

ساختمان مرکزی و دانشکده های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دانشگاه غیر انتفاعی خیام، حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) و چندین مدرسه و مجتمع آموزشی بزرگ در مقاطع مختلف تحصیلی در این منطقه قرار دارند تا قاسم آباد را به منطقه ای با امکانات و فضای آموزشی قابل توجه تبدیل کنند.

آپارتمان در قاسم آّباد خرید آپارتمان در قاسم آباد ،فرصتی که نباید از دست داد! (+جدول)

میدان مــادر

اماکن فرهنگی قاسم آباد

پردیس سینمایی سیمرغ در میدان مادر قرار دارد. این مجموعه سینمایی در سالن ۱۳۷۶ افتتاح شد و پس از بازسازی در تابستان ۹۶ هم اکنون با ۵ سالن و ظرفیت ۱۲۶۴ صندلی و امکاناتی همچون سیستم پخش دیجیتال، صدای دالبی سروند، رزرو آنلاین بلیت و…. میزبان دوستداران سینما است تا در محیطی دلچسب فیلم های روز کشور را ببینند.

خرید خانه در مشهد

پردیس سینمایی سیمرغ 

همچنین «آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا» که از سالن های فعال تئاتر مشهد محسوب می شود در بلوار ادیب واقع شده است. در سال های اخیر گروه های تئاتر حرفه ای از مشهد و سراسر کشور، اجراهای پربیننده ای را در این سالن داشته اند.
کتابخانه عمومی باقرالعلوم(ع) که در کنار مسجد بزرگی با همین نام در بلوار حسابی قراردارد نیز مورد توجه اهالی این محله به ویژه نوجوانان و جوانان قرار دارد.

در قاسم آباد برای تفریح و خرید کجا برویم؟

جالب است بدانید که دو مجتمع آبی بزرگ «سرزمین موج های آبی» و «پارک آبی ایرانیان» هم در این محله واقع شده اند. این دو مجتمع تفریحی به ترتیب در بولوار اندیشه وخیابان حجاب مشغول فعالیت بوده و دارای شهرت بین المللی هستند. این دو پارک آبی، علاوه بر میزبانی از زائران و شهروندان مشهدی، میزبان تعداد زیادی از گردشگران خارجی نیز هست. علاوه بر این دو مجموعه بزرگ، می توان از استخرهای اندیشه، نشاط و جهاد نیز نام برد.

قیمت آپارتمان در مشهد

فروشگاه رفاه در چهار راه مخابرات، مجتمع ابریشم، مجتع اکسین، بازار حجاب و چندین فروشگاه بزرگ و بازارهای میوه و تره بار شهرداری در محلات مختلف قاسم آباد، دسترسی ساکنان به بازار را آسان کرده است.
فاصله داشتن از هسته مرکزی شهر، نزدیکی به مناطق ییلاقی و بادخیز غرب و جنوب غرب مشهد، حجم پایین خودروهای شخصی و در نهایت بالا بودن سرانه فضای سبز باعث شده تا آب وهوای قاسم آباد در مقایسه با سایر مناطق مشهد از کیفیت بالاتر و سالم تری برخوردار باشد. بوستان های سیمرغ، شاهد، نیلوفر آبی، کاج و دو پارک خطی بلواراندیشه و حاشیه بزرگراه امام علی(ع) بخشی از فضای سبز این منطقه را تشکیل می دهد.

وضعیت دسترسی به امکانات پزشکی

بیمارستان مهرگان در بلوار شهید فلاحی مهم ترین مرکز درمانی شهرک غرب محسوب می شود. این بیمارستان دارای بخش های مجهز زنان و زایمان، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی، جراحی و… است. در کنار این بیمارستان، باید به درمانگاه هایی نظیر امام حسین (ع) در بلوار امامیه، شهید فاتق در انتهای خیابان حجاب و درمانگاه حجت در بلوار شاهد و همچنین ساختمان پزشکان در میدان حجاب نیز اشاره کرد. ضمن این که بیمارستان  رضوی در بزرگراه آزادی نیز در نزدیکی این محله قرار دارد.

قیمت آپارتمان در قاسم آباد خرید آپارتمان در قاسم آباد ،فرصتی که نباید از دست داد! (+جدول)

خرید آپارتمان در قاسم آباد

قاسم آباد با داشتن چنین ویژگی های جذاب و قابل توجه، سالهاست که به عنوان منطقه ای پر رونق در خرید و فروش و رهن و اجاره املاک به ویژه آپارتمان شناخته می شود. شما هم اگر به دنبال خرید آپارتمان در بهترین منطقه قاسم آباد هستید به تماشای سایر موقعیت های مناسب خرید آپارتمان در این منطقه بنشینید.

موقعیت های خرید آپارتمان در قاسم آباد مشهد:

خرید خانه در قاسم آبادقاسم آباد۸۴ متر
۲ اتاق۳ سال ساخت طبقه ۲مشاهده جزئیات ملک
خرید آپارتمان در مشهدقاسم آباد، بلوار شاهد۷۵ متر
۱ اتاق۳ سال ساخت طبقه ۲مشاهده جزئیات ملک
خرید خانه در مشهدقاسم آباد، فلاحی ۳۸۱۱۲ متر
۲ اتاق ۳ سال ساختطبقه ۱مشاهده جزئیات ملک

برای دیدن املاک بیشتر در منطقه قاسم آباد به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…