هتل توچال ، خانه سفید برفی

۹
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
هتل توچال تهران، 2 طبقه و در مجموع ۳۰ واحد اقامتی متنوع دارد که به بهترین شکل با دکوراسیونی زیبا مبله شده اند. مجهز به امکانات اقامتی مناسب است و یک رستوران عالی، لابی با منظره ای رو به پیست، امکانات ورزشی تفریحی و... هم دارد.
هتل توچال

در ارتفاع ۳۵۴۵ متری از سطح دریا  در انتهای خیابان ولنجک هتل ۳ ستاره ای بنا شده که نام قله ای را بر آن نهادند که در همان نزدیکی‌است. قله توچال. در پیست اسکی قرار گرفته که آن هم به همین نام است. تله کابینی کنارش برای تردد به ایستگاه های دامنه کوه وجود دارد که آن نیز با همین نام خوانده می شود؛ و در نهایت آنجا تفرجگاهی عمومی و بسیار دل انگیز است که باز هم، به همین نام. هتل توچال از این لحاظ که مرتفع‌ ترین هتل کوهستانی کشور از سطح دریا است، بی‌نظیر است. در صفحه هتل های مجله دلتا به این هتل زیبای نشسته در برف، هتل توچال خانه سفید برفی، سر می‌زنیم تا هم از امکاناتش مطلع شویم هم گشتی در تفرجگاه توچال زده باشیم.

هتل و پیست اسکی توچال

هتل توچال خانه سفید برفی

خانه سفید برفی به قول بعضی ها شاید یک عبارت من در آوردی باشد اما برای هتلی بس زیبا و سراسر چوب که اگر در زمستان برای اقامت به آنجا بروید، نه تنها چهار گوشه اش را برف گرفته، بلکه تا کمرش نیز بالا آمده، بسیار هم برازنده است. از دور که به هتل توچال نگاه کنید مانند خانه های انیمیشن های والت دیزنی است، با آن سقف شیروانی اش و پنجره های چهار گوش که نمی توانی برای اقامت در آنجا بروی اما بدون هیچ عکسی از آن باز گردی.

خانه سفید برفی

هتل توچال تهران

هتل توچال در سال ۱۳۸۰و در زمینی به وسعت ۲۴۳۰ متر مربع ساخته شد. ۲ طبقه و در مجموع ۳۰ واحد اقامتی متنوع دارد که به بهترین شکل با دکوراسیونی زیبا مبله شده‌اند. همچنین مجهز به امکانات اقامتی مناسب است و یک رستوران عالی، لابی با منظره ای رو به پیست، امکانات ورزشی تفریحی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد و سیستم نمایش فیلم داخلی هم دارد.

واحد اقامتی آن در طبقات اول و دوم پراکنده شده اند و دسترسی آسان این مجموعه به پیست اسکی توچال، موجب افزایش محبوبیت این هتل در بین مهمانان شده، هتل سه ستاره ای که امکانات رفاهی در واحدهای اقامتی و از پرسنل حرفه ای خوبی برخوردار است. اینترنت، روم سرویس، لابی زیبا، کافی‌شاپ، بلیت رایگان تله کابین توچال و … از دیگر امکانات آن است.

امکانات هتل پیست اسکی

اقامت در هتل توچال

هتل سه ستاره توچال امکانات رفاهی عالی دارد و منظره ای زیبا در پیست اسکی توچال که بیشتر ماه های سال پوشیده از برف است و همواره میزبان گردشگران از سراسر ایران است، بنا براین وجود این هتل بی نظیر در این نقطه می تواند یک امتیاز منحصر به فرد هم برای پیست و هم برای گردشگران و در نهایت برای مجموعه تفریحی توچال باشد.

به دلیل قرار گرفتن هتل توچال در منطقه کوهستانی و الزام به استفاده از تله کابین جهت رفت و آمد، شرایط خاصی برای اقامت در این هتل وجود دارد. افراد زیر ۷ سال و بالای ۵۵ سال پذیرش نمی‌گردند. و شما برای اقامت باید قبل از ساعت ۱۱ صبح با شناسنامه و مدارک مورد نیاز به ایستگاه اول تله کابین و دفتر رزرواسیون مراجعه کنید، در غیر این صورت به دلیل عدم تردد تله کابین به هتل نخواهید رسید. به دلیل فشار هوای زیاد در ارتفاعات مسافرانی که بیماری‌ هایی مانند بیماری قلبی عروقی، تنفسی و فشار خون داشته باشند، همچنین معلولین جسمی و بانوان باردار در این هتل پذیرش نمی‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با تله کابین توچال می‌توانید مطلب “تله کابین توچال ، تفریح در دل زمستان” را در همین مجله مطالعه نمایید.

اقامت در هتل سه ستاره

امکانات هتل توچال

هتل توچال تهران همه امکاناتی را که یک هتل سه ستاره باید داشته باشد دارد. بیشتر مصالح به کار رفته در این هتل از چوب و سنگ است. اتاق ها معمولاً پنجره هایی رو به طبیعت زیبای کوهستان برف گرفته دارند و چیدمان آن ها هم درست شبیه خانه هایی در کشور های سرد سیر است.

سیستم گرمایشی و سرمایشی آن جواب گوی کل مجموعه بوده و توانایی گرم نگه داشتن هتل را در سرمای چندین درجه زیر سفر نیز دارد. رستوران و کافی شاپ این هتل معمولاً پر تردد است و شاگردان کلاس های اسکی معمولاً بِرِک های خود را در این قسمت می‌گذرانند. بنابر این از لحاظ خدمات و سرویس پذیرایی مفصل و ترو تازه، خیالتان کاملاً راحت باشد.

آن دسته از کوهنوردان و کوه پیمایان که علاقمند کمپ زنی در کوهستان برفی هستند این نقطه را برای اقامت اول خود انتخاب می‌کنند. همچنین عکاسانی که برای گرفتن مناظر طبیعی برف و زیبایی های مکان های سردسیر دنبال شکار ابرهای دم صبح هستند معمولاً مسافران پر و پا قرص این هتل هستند، اسکی بازان و ورزشکاران هم که جای خود دارند.

تصاویر برفی دیدنی قله

قانون کنسلی هتل

قوانین کنسلی در همه هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، کاملاً متفاوت است. در نتیجه شرایط و مبلغ جریمه در همان زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی پرداختی مسافر نیز، به حساب وی واریز خواهد گشت.

قوانین هتل توچال

این قوانین مستقیم در سایت رزرو اقامت در هتل توچال نوشته شده و خوب است قبل از مراجعه این بخش را حتماً مطالعه کنید. همچنین پذیرش مهمان منوط بر چک پزشکی و تاییدیه پزشک هتل است.

  • مهمانان عزیز جهت عزیمت به هتل می بایست بین ساعت ۸:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ ظهر (به علت وابسته بودن به خطوط تله کابین) در دفتر رزرواسیون در ایستگاه اول حضور یابند.
  • شرط محرمیت برای اقامت در هر اتاق الزامی است.
  • پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
  • پذیرش با صیغه نامه معتبر و مهر برجسته امکان پذیر است.
  • افراد زیر ۷ سال و بالای ۵۵ سال نمی توانند در هتل اقامت داشته باشند.
  • هتل از پذیرش بانوان باردار و بیماران قلبی و عروقی، ریوی ، فشارخون ، دیابت و معلولیت های جسمی معذور است.
  • قیمت کل با احتساب بلیط رفت و برگشت تله کابین و صبحانه و مالیات بر ارزش افزوده محاسبه می گردد.
  • همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه برای زوجین) برای خود و همراهان هنگام ورود به هتل الزامی است.
  • از مهمانان عزیز خواهشمند است، قبل و بعد از قطعی شدن رزرو خود از وضعیت جاده از طریق راهداری یا هتل مطلع شوید.
  • مهمانان هتل توچال با همراه داشتن واچر هتل می‌توانند بدون انتظار در صف و بدون پرداخت هزینه از تله کابین استفاده نمایند.

اتاق های هتل

۹ دیدگاه

  1. مسعود

    ۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۷:۴۳ ق٫ظ

    بسیار عالی بود ممنون

    پاسخ

  2. مسعود

    ۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۷:۴۲ ق٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  3. مسعود

    ۲۳ دی ۱۳۹۸ در ۸:۳۸ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • گلزار

      ۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۱:۲۲ ب٫ظ

      سپاسگزارم 🙂

      پاسخ

    • مسعود

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۲ ب٫ظ

      مرسی

      پاسخ

  4. بردیا

    ۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۳ ب٫ظ

    فوق العاده پیشنهاد میکنم امتحان‌کنید

    پاسخ

    • گلزار

      ۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۶:۳۷ ب٫ظ

      مرررررسی از شما 🙂

      پاسخ

  5. شایسته

    ۱۳ دی ۱۳۹۸ در ۲:۳۰ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

    • گلزار

      ۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۴ ق٫ظ

      سلامت باشید ممنون از شما 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…