پاک کننده صورت؛ میس‌لار واتر

۷
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
میس‌لار واتر یک نوع آبرسان است که به پاک کردن پوست کمک می‌کند.
میسلار واتر

میس‌لار واتر

میس‌لار واتر (Micellar Water) یک آبرسان و پاک کننده صورت است، که به از بین بردن سبوم، ناخالصی و آلودگی های سطح پوست کمک می‌کند و باعث نرمی پوست می‌شود. در مورد این محصول در مجله دلتا بیش تر بخوانید.

میس‌لار واتر چیست؟

به دلیل سنگینی آب شهر ها، پوست افراد دچار خشکی و لکه می‌شد. کارشناسان مراقبت از پوست، برای مقابله با تاثیر منفی آب سنگین روی پوست، در پی محصولی جایگزین بودند. به این ترتیب، میس‌لار واتر، یک محصول بدون نیاز به شستشو، تولید شد.

میس‌لار واتر ذرات ریز، سلول های مرده و باکتری را از پوست می‌زداید. این محصول انواع لوازم آرایشی، از جمله کرم پودر، رژ لب، ریمل و … را از چهره پاک می‌کند. عرق و چربی های اضافی را از بین می‌برد. معمولا برای پاک کردن آرایش به دو محصول نیاز است، اما در مورد میس‌لار واتر، این مورد صدق نمی‌کند، زیرا قابلیت پاک کنندگی و نرم کننده بودن را با هم دارد، و این بهترین ویژگی این محصول است.

ویژگی میس‌لار واتر

میس‌لار واتر از مولکول های پاک کننده و ریز معلق در آب به نام میسل، برای پاک کردن ملایم پوست ساخته شده است. این محصول هم حلال در آب (آب دوست) است، و هم خاصیت آب گریزی دارد، که با کمک هر دو ویژگی می‌تواند به طور کامل آلودگی ها را از بین ببرد. فاقد الکل است، بنابراین رطوبت پوست را حفظ می‌کند و باعث نرم شدن پوست می‌شود.

پاکسازی صورت

طریقه مصرف میس‌لار واتر

این محصول لایه بردار نیست اما اگر روزانه از آن استفاده کنید با پاک کردن سطح پوست، از نفوذ آلودگی ها به عمق پوست جلوگیری می‌کند. برای پاک کردن ریمل یا رژ لب ضد آب نیز مناسب است. بعد از آغشته کردن پد به میس‌لار واتر، آن را برای چند ثانیه روی مژه یا لب نگه دارید و کمی آن را فشار دهید، سپس آن را به آرامی بکشید، می‌توانید بدون نگرانی، هر شب از این محصول استفاده کنید.

“میس‌لار واتر را مستقیم روی پوست استفاده نکنید، ابتدا آن را روی پارچه نرم، پنبه یا دستمال بریزید، سپس با آن، صورت را تمیز کنید.”

میـس‌لار واتر را روی یک تکه پنبه یا پد ریخته و به آرامی روی پوست بکشید تا بتوانید آرایش و چربی ها را پاک کنید. نیازی به آبکشی نیست، زیرا تمام آلودگی ها از سطح پوست خارج می‌شوند. پیشنهاد می‌شود یک بطری کوچک میس‌لار واتر را همیشه در کیف خود، همراه داشته باشید. در صورتی که به آرایش مجدد نیاز پیدا کردید یا پس از تعریق می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای اطمینان از اینکه چند لایه ضد آفتاب در منافذ پوست شما جمع نشود، قبل از زدن ضد آفتاب در طول روز، با میس‌لار واتر، پوست را پاکسازی کنید تا ضد آفتاب به خوبی از پوست شما محافظت کند. میس‌لار واتر برای تمیز کردن برس های آرایشی نیز کاربرد دارد. این محصول را داخل یک ظرف بریزید، برس را برای چند دقیقه داخل ظرف قرار دهید، سپس آن را با حوله یا دستمال خشک کنید.

بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی، برای پوست هایی با جنس مشخص مناسب است ولی سازگاری بالای این آبرسان با انواع مختلف پوست، باعث شده است که به یکی از محصولات پر طرفدار در حوزه زیبایی تبدیل شود. اگر می‌خواهید بدون دردسر پوست خود را پاکسازی کنید، استفاده از میـس‌لار واتر را در روند روزانه خود قرار دهید. میس‌لار واتر بر خلاف سایر محصولات شستشو، بدون کف و چربی است و درست مانند آب به نظر می‌رسد.

حتی در روزهایی که آرایش ندارید می‌توانید از میس‌لار واتر برای پاک کردن آلودگی ها و عرق استفاده کنید و به پوست خود اجازه تنفس دهید.

۷ دیدگاه

  1. مسعود

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ در ۲:۴۰ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۴:۰۷ ب٫ظ

  3. فتحی

    ۱۱ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

  4. شمس

    ۱۱ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۸ ق٫ظ

    میسلار واتر پاکننده خوبی برای آرایش است

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۱۱ دی ۱۳۹۸ در ۱:۲۶ ب٫ظ

      دقیقا.. 🙂

      پاسخ

  5. یوسفی

    ۱۱ دی ۱۳۹۸ در ۹:۲۸ ق٫ظ

    جالبه

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۱۱ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۸ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…