رستوران های بین المللی بام لند تهران

۴
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
وقتی از ورودی بام لند می‌گذریم، منظره دریاچه چیتگر و پارک جنگلی آن را خواهیم دید که روحمان را تازه می‌کند. همراه رهگذرانی که دور دریاچه قدم می‌زنند و یا منتظر حاضر شدنِ سفارش خود از رستوران های ایرانی و بین المللی این مجموعه هستند.
شاخ 16 رستوران های بین المللی بام لند تهران

پیش از این در مطلبی، سری به رستوران های دیزی سرای تهران زدیم و توانستیم فهرستی از بهترین های غذای سنتی ایران را به شما ارائه دهیم. بام لند تهران هم با رستوران های ایرانی و بین المللی اش امروز سوژه صفحه گردشگری مان شده تا اگر برای گذران وقت، تفریح، خرید و… به آنجا سر زدید و با چند رستوران بین المللی روبرو شدید که بسیار هم پر طرفدار هستند، بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید و با انواع غذاهای ایتالیایی، لبنانی، عربی، ترکی، هندی و چینی گردشتان را خوش طعم تر کنید. با مجله دلتا بمانید.

رستوران های دریاچه چیتگر

بام لند تهران

مجموعه بام لند مقصدی برای خرید، تفریح، پیاده ‎روی، دوچرخه ‎سواری، وقت گذرانی در یک روز تعطیل و … است. کافه و رستوران ‎های بام لند هم بخشی از این وقت گذرانی هاست که می‌تواند زمان خاطره سازی هایمان را خوش طعم تر کند. در قسمت های مختلف این مجموعه واقع شده و از جمله بهترین آنهاست.

پیشنهاد مطالعه: اگر دوست دارید برای گردشگری‌تان به بام لند بروید می‌توانید نحوه دسترسی و نکته های جالبی را در مطلب “اینجا پایتخت ، بام لند تهران” مطالعه کنید.

وقتی از ورودی بام لند می‎گذریم، منظره ای از زیبایی دریاچه چیتگر و پارک جنگلی آن را خواهیم دید  که روحمان را تازه می کند. همراه رهگذرانی که دور دریاچه قدم می‎زنند و یا منتظر حاضر شدنِ سفارش خود از رستوران ‎های ایرانی و بین المللی این مجموعه هستند. در فضایی که از نوای دلنشینِ موسیقی پر شده و صدای حرکت آب و بال زدن پرنده‎ ها روی این موسیقی نشسته است. می توانید در  روزهایی با هوای آلوده در کنار دریاچه چیتگر خود را به یک پُرس آب و هوای تازه مهمان کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاعات بیشتر راجع به دریاچه چیتگر خوب است مطلب “دریاچه چیتگر ، ساحل پایتخت” را هم مطالعه کنید.

بام لند

چطور به رستوران های بام لند برویم؟

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

رستوران های بین المللی بام لند:

  • رستوران کشتی رویال لانژ
  • رستوران باب البحر
  • روتی
  • بی کباب
  • زاهد العراقی
  • رومانا
  • کوبابا تومو
  • چینا باکس

بام لند تهران

رستوران کشتی رویال لانژ

این رستوران به شکل یک کشتی ساخته شده و غذا های خود را در کنار ساحل دریاچه چیتگر سرو می کند. رستوران کشتی رویال لانژ انواع پیش غذا، غذاهای دریایی، ایرانی، استیک، پیتزا، دسر و بهترین نوشیدنی ها را ارائه می‌دهد و هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند.

آنچه رستوران کشتی رویال لانژ را منحصر به فرد می کند آنکه کافه رستوران آن نیز از صبح تا غروب با منو های مختلف نوشیدنی، شیرینی، دسر و عصرانه های خوش طعمش از مشتری ها و مهمانان شهر تهران پذیرایی می کند. ساعتی هم در آن به نام کافی تایم بین ساعات ۱۶.۳۰ تا ۱۹.۳۰ در نظر گرفته شده است.

این رستوران همچنین برای مراسم عروسی، جشن های خصوصی، جلسه های کاری و سمینارها سرویس های مختلفی دارد. علاوه بر این شما می‌توانید یک بخش یا تمام ظرفیت کشتی را رزرو کنید.

شب هنگام ساعتی به نام ساعت «شام و حرکت کشتی و موزیک» در نظر گرفته شده که در زمان سرو شام از ۲۰ تا ۲۱ است؛ و در نهایت از ۲۲ تا ۲۳.۳۰ را به ساعت شام و کافی و موزیک اختصاص داده است. به علاوه این که رویال لانژ پکیج ها و سرویس های گوناگونی هم برای پذیرایی دارد.

رستوران کشتی رویال لانژ بام لند

رستوران باب البحر

رستوران پنج ستاره بین المللی باب البحر به سرو غذاهای محبوب و مشهور لبنانی مشغول است. این رستوران در وعده های ناهار، شام و عصرانه از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. با دکوری زیبا و به شیوه رستوران های مجلل عربی ساخته شده  و سرآشپزی لبنانی هم دارد.

  • پیش غذا شامل سه بخش سوپ، سالاد، پیش غذای سرد و گرم می شود: سوپ روز، باب البحر، فتوش، عربی، مرغ باربیکیو، لبنه ساده، بابا قنوج، زیتون مرینه شده، مکدوس بادمجان، حمص بیروتی، محمره، حمص بلطحینه، حمص بلحمه، کبه، فطایر اسفناج، سمبوسک لبنانی، فلافل لبنانی، میکس پیش غذای لبنانی، بال مرغ پرونسال لبنانی، پنیر هالومی سوخاری، میگو موتافا
  • غذای اصلی: میکس گریل ۱ نفره، میکس گریل ۲ نفره، چلو ماهیچه، قوزل، فروج مشوی، کفتا خشخاش، شاورما مرغ و گوشت، شش طاووق، ریش غنم، کفتا، لحم مشوی، عرایس کفتا
  • دسرهای لبنانی: مهلبیه، رز بلحلیب، ام علی، باقلوا عربی
  • نوشیدنی ها: انواع قهوه های سرد، گرم و دمی، چای و دمنوش ها، اسموتی و آبمیوه های طبیعی، شیک ها، نوشیدنی های سرد.

رستوران باب البحر

رستوران روتی بام لند

به تازگی یک رستوران هندی هم در مجموعه رستوران های بام لند تهران قرار گرفته. تازه تاسیس است و چشم اندازی بینظیر به دریاچه چیتگر دارد. در این رستوران می‌توانید با انواع غذاهای خوش رنگ و طعم هندی آشنا شوید. بخشی از فرهنگ غذایی این کشور را که شامل غذاهای خیابانی هم می شود را شناخته و از طعم های دوست داشتنی اش لذت ببرید.
در پخت غذاهای این رستوران از ادویه های هندی استفاده می شود، البته طعم این غذاها با ذائقه ایرانی هماهنگ شده اند و خیلی تند نیستند.
غذاهایی را که در منوی غذایی رستوران روتی می توانید تست کنید برایتان می آوریم:

کباب مرغ تیکا، بریونی گوشت بره، سمبوسه هندی، نان گشنیز، کباب بره سیخی روتی، میگو تندوری، مرغ مالاکایی و …

پیشنهاد مطالعه: می توانید مطلب “جاهای دیدنی دهلی” را هم مطالعه کنید.

رستوران هندی روتی بام

رستوران بی کباب بام لند

در زمینه سرو غذای ترکی و بین رستوران های بام لند تهران، رستوران بی کباب غذاهای ترکی را به بهترین و خوش طعم ترین شکل ممکن ارائه می کند. نه تنها در بام لند مشهور است بلکه یکی از رستوران های مشهور پایتخت نیز هست. در این رستوران غیر از وعده ناهار و شام که خوش طعم ترین غذا های ترکی سرو می شود، در روزهای تعطیل شما می‌توانید صبحانه های ترکی را هم امتحان کنید.

مطلب پیشنهادی: برای آشنایی با غذاهای ترکی می توانید مطلب ” ترکیه رفتیم چی بخوریم؟ ” را هم مطالعه کنید.

منوی غذایی رستوران بی کباب شامل موارد زیر می شود:

  • پیش خوراک: سوپ سیرابی، چوبان سالاد، کله جوش، سالاد لوبیا، سوپ ازوگلین، خوراک بادمجان و اسفناج، آش دوغ
  • انواع خوراک: جاه کباب، کوفته کباب، میکس کباب، بیتی گوشت یا مرغ، شیش کباب، جغور بغور، کوفته کباب
  • صبحانه: منمن، سیمیت، سوجوک

رستوران بی کباب

رستوران زاهد العراقی

یکی دیگر از رستوران های عربی در مجموعه بام لند رستوران عربی زاهد العراقی است. منوی غذایی اش بسیار متنوع است. انواع پیش غذا ها، سالاد ها و غذا های اصلی عربی در این رستوران برای مشتریان سرو می شود. شما می‌توانید در دکوراسیونی بسیار زیبا طعم غذاهای کشور های حاشیه خلیج فارس را بچشید. وعده های ناهار و شام در آن سرو می‌شود و چشم اندازش رو به دریاچه چیتگر است.

در این رستوران سرویس سفره خانه ای نیز ارایه می شود.

در رستوران زاهد العراقی چه خوراکی هایی در منوی غذایی وجود دارد:

پیش غذاها (مقبلات): میکس پیش غذا، حمص، باباغنوج، متیل و …

سالادها (السلاطات): سالاد فتوش، سالاد تبوله، سالاد بطاطه حاره، سالاد بیروتی، سالاد فول و …

غذای اصلی (اطباق الرییسیه): قوزی، مندی لحم، مقلوبه بادمجان، بریانی دجاج، مندی دجاج، ملفوفه بادمجان، سمک زبیدی، کباب عراقی، کباب دجاج، دجاج مسحب و ….

رستوران زاهد العراقی

رستوران رومانا بام لند

در بین رستوران های بام لند، رستورانی ایتالیایی را هم می‌توانید بیابید. رستوران رومانا با غذاهای خوشمزه و پرطرفدارش از مشتریان پذیرایی می‌کند و لذت خوردن پیتزا های ایتالیایی را در قلب پایتخت ایران به شما می‌چشاند. در دو وعده ناهار و شام غذا سرو می‌کند و منوی پر و پیمانی دارد. در منوی غذایی آن، خوراکی هایی زیر به چشم می خورد:

  • پیش غذا: بشقاب قارچ، نان سیر، سیب زمینی با پنیر گودا، سیب زمینی با قارچ
  • پیتزا: رومانا پیتزا، فیلت، سیر و استیک، پستو، سبزیجات، مارگاریتا، چیکن، پپرونی، بوقلمون
  • پاستا: پنه آلفردو با مرغ، پنه آلفردو با فیله گوساله، پنه سبزیجات، لازانیا
  • سالاد: سزار، یونانی، فیلت، بوقلمون، آواکادو، میکس، بینادا، سیب و کرفس، سالمون
  • نوشیدنی: موهیتو، لیموناد، پرتقال، هویج، پرتقال و هویج، هندوانه، کرفس و لیمو و …

رستوران رومانا

رستوران کوبابا-تومو

دریک ساختمان در بام لند دو رستوران کوبابا و تومو قرار دارند و زیر نظر یک مجموعه از مشتریان خود پذیرایی می کنند.

کوبابا انواعی از غذاهای لبنانی، عربی، ترکی و خاورمیانه ای را سرو می کند. تومو انواع غذاهای ایتالیایی را به مشتریان ارائه می دهد.

در روزهای هفته این دو رستوران، وعده های ناهار و شام را سرو کرده و روزهای پنج شنبه و جمعه نیز سرو صبحانه را هم به خدمات خود اضافه می کنند. تعدادی از غذاهای این دو رستوران را بخوانید:

  • رستوران کوبابا: انواع ساندویچ مانند ساندویچ رول جوجه لبنانی، شاورما گوشت با مخلفات، انواع کباب مانند کباب کوبابا، بال مرغ کبابی، کباب آبادانا، کباب بادمجان، انواع سالاد نظیر سالاد تبوله و فتوش، غذای اصلی مثل بشقاب مخصوص شاورما، چنجه، کافتا کباب و جوجه کباب لبنانی و انواع بشقاب های مزه.
  • رستوران تومو: انواع پیتزا مانند سبزیجات، سالامی تند، کارپوتارا، تومو، پپرونی، مانسون، مارگاریتا، اُرتلانا، انواع ساندویچ ایتالیایی، انواع پاستا و انواع سالاد

رستوران کوبابا تومو بام لند

رستوران چیناباکس بام لند

مجموعه بام لند تهران از غذاهای چینی هم بی نصیب نمانده و رستوران چیناباکس آنجا انواع غذاهای چینی را برای مراجعین و مشتریان سرو می کند. در دو وعده ناهار و شام می توانید انواع غذا های ایرانی پسند چینی را تست کنید.

  • سالاد: سالاد خانه، سالاد جوانه مرغ، سالاد میگو سوخاری
  • سیب زمینی: سیب زمینی خانه، سیب زمینی پنیری، سیب زمینی با مرغ سوخاری، سیب زمینی دریایی (میگو)
  • نودل: نودل باکس اورجینال، نودل باکس مرغ سوخاری، نودل باکس میگو سوخاری، نودل باکس ماهی سوخاری
  • اسپرینگ رول: اسپرینگ رول اسفناج، اسپرینگ رول مرغ و سبزیجات، اسپرینگ رول سیب زمینی
  • پلو: پلو باکس اورجینال، پلو باکس مرغ سوخاری، پلو باکس میگو سوخاری، پلو باکس ماهی سوخاری

رستوران چیناباکس

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ دی ۱۳۹۸ در ۴:۰۱ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • گلزار

      ۹ دی ۱۳۹۸ در ۴:۴۴ ب٫ظ

      سپاسگزارم 🙂

      پاسخ

  2. یوسفی

    ۹ دی ۱۳۹۸ در ۹:۰۹ ق٫ظ

    خیلی خوبه

    پاسخ

    • گلزار

      ۹ دی ۱۳۹۸ در ۴:۴۵ ب٫ظ

      بلی بلی 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…