فراوانی آپارتمان های لوکس نوساز در بازار

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 نوسان قیمت در بازار مسکن در ماه گذشته به خروج موقت فروشنده‌ ها از بازارمنجرشد، به نحوی که در هفته‌های اخیر آپارتمان نوساز و تازه ‌ساز در گروه میان ‌متراژها در بازار مسکن تهران به ویژه دو منطقه ۴ و ۵ به شدت کمیاب شده بود.

واسطه‌های ملکی می گفتند که آپارتمان های  آماده فروش دراین گروه وجود دارد اما فروشنده‌ ها و سازنده ‌ها فعلا از فروش منصرف شده و واحد های خود را ازبازار خارج کرده ‌اند.

به گزارش مجله دلتا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، اغلب فروشنده‌ها با طمع جهش قیمت در سال آینده  در تصمیم خود برای فروش تردید دارند وبه پیش‌بینی‌های کارشناسان که جهش قیمت مسکن در سال ۹۷ را دور از انتظار می دانند ، اعتنا نمی کنند.

در عین حال اندک آپارتمان هایی که در گروه نوسازهای مصرفی در بازار وجود دارد نیز به قیمت‌های بیش از آخرین معاملات منطقه عرضه شده اند که با استقبال خریداران روبه ‌رو نمی‌شوند.

اما واحد های مسکونی نوساز تا ۵ سال ساخت در بازارهم اکنون دردو گروه آپارتمان‌های واقع در مناطق لوکس در تمام متراژها  و واحدهای لوکس ‌متراژ با مساحت بیش از ۱۲۰ مترمربع درمناطق غیرلوکس تهران را قرار دارند.

هم اکنون جویندگان واحد های نوساز در بنگاه ‌های معاملات املاک بطور عمده  با این دو گروه آپارتمان  روبه ‌رو می‌شوند و اگر خانه اولی و متقاضی خرید آپارتمان نوساز میان‌ متراژ باشند، به دشواری  می‌توانند آپارتمان دلخواه  خود را پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…