هتل داریوش کیش ، برنده اسکار گردشگری

۴
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
هتل داریوش کیش یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های پنج‌ ستاره، به مراکز خرید و جاذبه ‌های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است. به مراکز خرید پردیس، مرجان، مروارید، پارک ساحلی مرجان، پلاژ ساحلی بانوان و ... دسترسی راحتی دارد و فاصله فرودگاه از این هتل فقط حدود ده دقیقه است.
هتل داریوش کیش

یکی از بهترین هتل های کیش و معروف ترین هتل های ایران، هتل ۵ ستاره داریوش است. با الهام از معماری ایران باستان و کاخ تخت جمشید ساخته شده و در شمال شرق این جزیره قرار دارد. هتلی که نه تنها به جاهای دیدنی کیش نزدیک است بلکه خودش یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره به حساب می‌آید. مدرن و مجهز است و معماری بی نظیرش همواره یک چشم انداز دوست داشتنی را برای مسافران و میهمانان به وجود می‌آورد. ویو اتاق هایش به سمت سواحل خلیج فارس و امکانات تفریحی و رفاهی اش بی نظیر است. با مجله دلتا همراه باشید تا سری به هتل داریوش کیش بزنیم.

محوطه هتل داریوش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش در سال ۱۳۸۲ در زمینی با وسعت دوازده هکتار در شمال شرق جزیره کیش ساخته شد که معمارانی متبحر طراحی چشم نواز آن را به عهده داشتند. در واقع این اقامتگاه یک هتل موزه است. ۱۹۳ اتاق و سوییت دارد و کاناباهای مجلل آن زبانزد است.

کابانا Cabana: اتاقی است هم کف، که پنجره آن به محوطه ای گشوده می‌شود که پیوسته به استخر شناست. به طوری که ساکن چنین اتاقی می‌تواند برای تعویض لباس از اتاق اختصاصی خویش استفاده کند.

آنچه هتل داریوش را منحصر به فرد کرده است، به نمایش گذاشتن شکوه ایران بزرگ و کهن است که آن را با معماری بی همتا و چشم نواز خود به رخ جهانیان می‌کشد. نمادی از تمدن اصیل ایرانی و مردم بزرگ پارس.

بهترین معماران و پیکر تراشان ایرانی در ساخت این هتل تلاش بسیاری کرده اند تا با ساخت ، تندیس ها، ستون ها و سنگ نگاره های محوطه و داخل عمارت، بتوانند نمونه کاخ های آپادانا و تچر در تخت جمشید را شبیه سازی و به نمایش در آورندتا از این طریق مهمانان، مسافران و گردشگران بتوانند علاوه بر یک اقامت خوش، نمایشگاهی از تاریخ تمدن کهن ایرانی را از نظر بگذرانند.

اتاق های هتل

هتل بزرگ داریوش برنده تندیس زرین برند محبوب سال ۱۳۹۷

برای پنجمین دوره جشنواره برند محبوب در سال ۱۳۹۷ از تاریخ ۱۵ بهمن ۹۶ تا ۱۵ خرداد ۹۷ نظرسنجی بر اساس قوانین این جشنواره انجام شد.

هر سال جشنواره ای بر پا می‌شود که در آن برند هایی که در هر گروه، بالاترین تعداد آرای مردمی را کسب نمایند به عنوان محبوبترین برند گروه کالایی مورد نظر معرفی می‌شوند.

بر این اساس برند های اول موفق به دریافت گواهینامه و تندیس زرین برند محبوب سال و به برندهای دوم و سوم هر گروه گواهینامه و تندیس سیمین و گواهی نامه برند محبوب سال تعلق می‌گیرد.

خوب است بدانید هتل داریوش کیش در این جشنواره، برنده تندیس زرین برند محبوب سال ۱۳۹۷در میان تمامی هتل های ایران شد. قبل از این هم هتل مجلل داریوش در سال های ۹۳، ۹۵ و ۹۶ موفق به دریافت تندیس زرین برند محبوب شده بود.

برنده تندیس برند محبوب

هتل بزرگ داریوش، برنده اسکار گردشگری

جایزه جهانی «سفر» یکی از مهمترین جوایز در صنعت گردشگری دنیاست که هر سال در شاخه‌های مختلف گردشگری اقدام به معرفی برترین‌های این حوزه می‌کند.

در این جشنواره هتل ‌های معروف و صاحب نامی چون داریوش کیش، عباسی اصفهان، هما، لاله و آزادی تهران کاندیدای دریافت اسکار گردشگری بودند که از میان همه این نامداران هتل داریوش کیش برنده نهایی این جشنواره اعلام شد.

جالب آنکه در سال ۲۰۱۵ هتل ‌های عباسی اصفهان، داریوش کیش و هتل ‌های هما، لاله و آزادی تهران به‌عنوان کاندید انتخاب شده بودند که در مرحله نهایی هتل بزرگ داریوش کیش به عنوان برنده این جایزه انتخاب شد. در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۲ نیز هتل داریوش کیش، این جایزه جهانی را به خانه برده بود.

برنده اسکار گردشگری

امکانات هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از باشکوه‌ ترین هتل‌ های پنج‌ ستاره ایران، به مراکز خرید و جاذبه ‌های گردشگری جزیره، مراکز خرید پردیس، مرجان، مروارید، پارک ساحلی مرجان، پلاژ ساحلی بانوان و … دسترسی راحتی دارد و فاصله فرودگاه از این هتل فقط حدود ده دقیقه است.

  • اتاق های هتل داریوش

    هتل داریوش کیش بهترین واحد های اقامتی، اتاق ها، سوئیت و کاباناها را فراهم کرده است که هر کدام امکانات کامل رفاهی، تهویه‌ مطبوع، اینترنت، مبلمان، تلویزیون، یخچال و غیره را داراست. اتاق ها بسیار شیک و دلباز و دیدنی است و از چیدمانی منحصر به فرد برخوردار است. در این هتل میهمانان می‌توانند بسته به سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کرده و یک اقامت بی نظیر را تجربه کنند.
    کابانا

  • رستوران های هتل داریوش

    پذیرایی در هتل داریوش کیش بسیار متنوع و همه خوراک ها با بهترین مواد و به دست آشپزان ماهر و چیره دست تدارک دیده می ‌شود. فضای رستوران به خوبی چیده و تزئین شده است. بزرگ و مجلل است و سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی و دریایی از عادات این رستوران شده است.
    این هتل در دو رستوران «آپادانا» و «پاسارگاد» که طراحی آنها هم برگرفته از ستون ها و دیوار های تخت جمشید است، از مهمانان پذیرایی می‌کند.
    به علاوه می‌توانید یک عصر دلپذیر را در کافی شاپ های لابی هتل، استخر و کافه لانج هتل داریوش بگذرانید. این کافی شاپ ها برای برگزاری جلسات کاری، قرار های دوستانه و یا رفع خستگی از خریدی طولانی بسیار لذت بخش خواهد بود.

    همراه نوشیدنی های سرد و گرم و پذیرایی شایسته که طعم سفر شما را شیرین تر می‌کند. خوب است بدانید کافه لانج یک عصرانه حسابی شامل کوکی های خوشمزه و انواع فینگر فود ها را هم به شما ارائه خواهد داد.
    رستوران آپادانا

  • امکانات هتل داریوش کیش

    هتل داریوش دارای امکانات تفریحی بی نظیری است که می‌توانید لذت سفر به کیش خود را دو چندان کنید. سالن بیلیارد، زمین تنیس، پینت بال، امکانات غواصی، دوچرخه سواری، قایق رانی و… تنها بخشی از فرصت های تفریح در این هتل است.
    استخر، سونا، جکوزی، آرایشگاه، سالن اجتماعات، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت، لابی، تاکسی سرویس، اجاره ماشین، آژانس مسافرتی، لاندری، کافی نت، سالن همایش، فضای سبز، ساحل اختصاصی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، پذیرش ۲۴ ساعته و … از امکانات دیگر هتل داریوش کیش است.

    در هتل داریوش کیش می‌توانید هر آنچه را که برای اقامتی عالی از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید بیابید، هر چیز که به ذهنتان برای یک اقامت شیرین برسد در اختیارتان است؛ به علاوه خدمات ترانسفر فرودگاهی، سیستم رزرواسیون آنلاین با امکانات و تخفیفات ویژه وَ در نهایت پارکینگ اختصاصی برای مسافرانی که به صورت زمینی به این جزیره سفر کرده اند.
    زمین تنیس هتل داریوش

قوانین و مقررات هتل داریوش

  •  محرمیت محرز و شرعی و قانونی ملاک پذیرش مهمان در هتل بوده، لذا همراه داشتن شناسنامه الزامی است. در غیر این صورت هتل هیچگونه مسولیتی در رابطه با عدم پذیرش مهمان ندارد.
  •  هر اتاق قابلیت پذیرش فقط یک سرویس اضافه را دارد و سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت خواب شو ارائه می گردد.
  •  زودترین زمان تحویل اتاق بعد از ساعت ۱۴ و دیرترین زمان تخلیه اتاق قبل از ساعت ۱۲ است.
  •  در صورت لغو رزرو اتاق هزینه پرداخت شده مسترد نخواهد شد.
  •  رزروهای نوروز و ایام پیک (تعطیلات، اعیاد، شهادت، …) امکان تغییر و یا کنسل ندارد.
  •  هزینه اقامت کودکان ۷ تا ۱۲ سال کمتر از هزینه بزرگسالان
  •  مهلت کنسل کردن بدون جریمه ۳ روز قبل از تاریخ ورود
  •  جریمه کنسلی بعد از مهلت مقرر معادل کسر هزینه یک شب اقامت است.

هتل بزرگ داریوش

۴ دیدگاه

  1. مهدی فراهانی

    ۸ دی ۱۳۹۸ در ۳:۰۰ ب٫ظ

    بسیار زیبا بود

    پاسخ

    • گلزار

      ۸ دی ۱۳۹۸ در ۶:۵۶ ب٫ظ

      بلی سپاسگزارم 🙂

      پاسخ

  2. روزبهانی

    ۸ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۷ ق٫ظ

    هتل داریوش شاهکار معماری ایرانی ودیدنی

    پاسخ

    • گلزار

      ۸ دی ۱۳۹۸ در ۲:۰۳ ب٫ظ

      بلی بلی بسیار 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…