خرید آپارتمان در ملاصدرا ؛ خیابان مدرن و سرزنده تهران

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خیابان ملاصدرا یکی از خیابان‌های منشعب از میدان ونک است که وجود مراکز اداری و تجاری در این خیابان اهمیت آن را بیش از پیش تقویت می‌کند.
خرید آپارتمان در ملاصدرا

خیابان ملاصدرا خیابانی در شمال تهران است که تقسیمات منطقه‌ای شهرداری، آن را در منطقه ۳ پایتخت قرار داده است. ملاصدرا خیابانی غربی_شرقی است که از اتوبان چمران آغاز می‌شود و با گذر از خیابان‌های شیخ بهایی و شیراز و همچنین بزرگراه کردستان تا میدان ونک امتداد پیدا می‌کند. نگاهی به موقعیت مکانی این خیابان روی نقشه نشان می‌دهد که ملاصدرا و خیابان‌های اطراف آن از شرق به میدان ونک، از جنوب به بزرگراه کردستان، از غرب به بزرگراه چمران و از شمال به ده‌ونک منتهی می‌شوند. در ادامه خواهیم گفت که چگونه دسترسی بسیار مطلوب این خیابان در کنار مراکز درمانی و خرید، ریسک خرید آپارتمان در ملاصدرا را تضمین می‌کند.

به گزارش مجله دلتا بافت کاملا نوساز خیابان ملاصدرا، موقعیت مکانی و همچنین استقرار مراکز درمانی و تجاری شاخص در این خیابان موجب شده تا این محدوده در اولویت انتخاب بسیاری از خریداران واحدهای مسکونی باشد.

دسترسی به ملاصدرا

خیابان ملاصدرا علاوه بر خیابان‌های شیخ بهایی و شیراز و بزرگراه کردستان،  به خیابان‌­های شاد، پردیس شرقی، گلشن و خوارزمی دسترسی مستقیم دارد. ملاصدرا از غرب تا بزرگراه کردستان دو طرفه و از این بزرگراه تا میدان ونک یک طرفه شرق به غرب است؛ بنابراین اگر با خودروی شخصی تردد می کنید قبل از هر چیز لازم است که متوجه این جهت‌ها باشید. خط اتوبوس‌ تندروی پایانه شهید افشار_پایانه جنوب، ابتدای خیابان ملاصدرا و در بزرگراه چمران ایستگاه دارد. خط اتوبوس راه‌آهن_تجریش نیز در میدان ونک دارای ایستگاه است و شما می‎توانید با استفاده از آن به راحتی خود را به خیابان ملاصدرا برسانید. از آنجا که این محله از ایستگاه مترو برخوردار نیست، شما ناگزیر خواهید بود با تاکسی‌های مستقر در اطراف ایستگاه‌های متروی شهید حقانی و میدان صنعت که نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به ملاصدرا هستند، به این خیابان دسترسی پیدا کنید.

مراکز درمانی

بیمارستان بقیه‌الله‌العظم (عج) از مهم‌ترین مراکز درمانی پایتخت در خیابان ملاصدرا و بعد از خیابان شیخ بهایی قرار دارد. این بیمارستان در بخش قلب و عروق فعالیت داشته و مراجعان بسیاری روزانه به این مرکز مراجعه می‌کنند. مرکز فیزیوتراپی شیخ بهایی و مرکز درمانی گلستان و کلینیک ملاصدرا نیز در این محدوده قرار دارند. خیابان ملاصدرا از لحاظ وجود مراکز درمانی، کلینیک و داروخانه از خیابان‌های غنی تهران به شمار می‌رود.

مراکز تجاری و تفریحی

از مراکز خرید نزدیک به خیابان ملاصدرا، مرکز خرید آینه ونک است که واحدهای تجاری آن به فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه، پوشاک و لوازم ورزشی، فرش و تابلو فرش و لوازم سوارکاری می پردازند. از نکات بارز این مرکز خرید، کافی شاپ های متعدد آن است. مجتمع‌ تجاری ونک نیز از مراکز خرید نسبتا قدیمی تهران است. این مجتمع در دو طبقه شامل ۱۲۰ واحد تجاری از جمله مراکزی است که پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن دیدن کنید. مرکز خرید خورشید نیز در خیابان ولیعصر پایین‌تر از میدان ونک قرار دارد و با کمی پیاده‌روی از خیابان ملاصدرا می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را از این مجتمع خریداری کنید.

قیمت ملک

محدوده ملاصدرا و ونک از محله‌های مدرن تهران به شمار می‌روند. ساختمان‌های بلند و برج‌های تجاری این محدوده صاحبان کسب و کار را راغب به داشتن دفتر کار در ملاصدرا کرده است. دسترسی فوق‌العاده خیابان ملاصدرا به میدان ها، بزرگراه‌ها و خیابان‌های مرکزی و شمالی شهر تهران، در کنار مراکز اداری و تجاری متعدد آن، قیمت آپارتمان‌های مسکونی در این محدوده را همواره بالا نگه داشته است. برای اطلاع دقیق از دامنه قیمت و همچنین خرید آپارتمان در ملاصدرا اینجا کلیک کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۷ دی ۱۳۹۸ در ۶:۲۸ ب٫ظ

    ملاصدرا محله ای با دسترسی به بزرگراه ها ومنطقه ای عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…