خرید خانه در گوهردشت کرج

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گوهردشت یا رجایی‌شهر از محله‌های واقع در بخش شمالی شهر کرج و واقع در منطقه 5 این شهر است.
خرید خانه در گوهر دشت

گوهردشت یا رجایی‌شهر نام محله‌ای در شمال شهر کرج است. این محله از شمال به شهرک‌های آسمان و بهارستان و رشته‌کوه‌های البرز، از سمت غرب به بلوار اشتراکی و باغستان منطقه۶، از شرق به شهرک اوج و حسن‌آباد و جهانشهر و از جنوب به خیابان بهشتی و زمین‌های دامپروری منتهی می‌‌شود.

گوهردشت از محله‌های مرفه و نسبتا پرجمعیت کرج است و قشرهای مختلفی در این محله ساکن هستند.گوهردشت به دلیل وجود خیابانی به همین نام و برخورداری  از فروشگاه‌ها، مراکز خرید و مغازه‌ها از خیابان‌های مرکزی و اصلی کرج و از محدوده‌های نسبتا پر رفت وآمد به شمار رفته و بنابراین خرید خانه در گوهردشت می‌تواند یک مزیت تلقی شود.

به گزارش مجله دلتا اگر چه ساخت و ساز سال‌ها است مسیر خود را در گوهردشت پیدا کرده و در هر کوچه‌ این محله ساختمانی در حال ساخت یافت می‌شود، اما بافت غالب خانه‌های گوهردشت ویلایی است.

مراکز تجاری و تفریحی

مجتمع تجاری و اداری نیکامال از مراکز تجاری شاخص در فلکه اول گوهر دشت است که در ۲۴ طبقه شامل هفت طبقه پارکینگ ، پنج طبقه تجاری ، یک طبقه هایپرمارکت، یک طبقه فودکورت و ده طبقه اداری به ارائه خدمات متنوع می‌پردازد. این مرکز تجاری را قلب تجاری کرج می‌نامند. مجتمع تجاری چچلاس نیز بورس پوشاک و لوازم جانبی شهر کرج است. در این مجموعه می توانید اجناس و کالاهای برند داخلی و خارجی را در فضایی کاملا مدرن بیابید. مجتمع تجاری اداری پارمیدا در ۱۲ طبقه و شامل ۴۰ واحد اداری در گوهردشت واقع شده است. از نکات شاخص این مجتمع نمای فوق‌العاده آن است. اگر به دنبال بورس لباس مردانه در محدوده کرج هستید پاساژ گوهران یکی از مراکز تجاری پاسخگوی نیاز شما با سلیقه‌های مختلف است. سینما ساویز نیز با سه سالن نمایش مجهز در فلکه اول گوهردشت میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

مراکز تفریحی

گوهردشت را می‌توان کانون تفرجگاه‌های کرج دانست. جاده کوهستانی آتشگاه که از روستایی به همین نام شروع می‌شود و تا جاده چالوس ادامه دارد یکی از دیدنی‌ترین مناظر شهر کرج است. گردشگران بسیاری در روزهای تعطیل، آتشگاه را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. روستای سیاهکلان از دیگر تفرجگاه‌های شهر کرج است که می‌تواند شما را از شلوغی زندگی شهری دور کند. چشمه‌های آب و کوه‌های این روستا گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشد. از بوستان‌های گوهردشت می‌توان به پارک سه‌باندی (شهید بهشتی) نرسیده به خیابان قائم و باغ ایرانی (میدان طالقانی) اشاره کرد.

خیابان‌های مهم

خیابان اصلی گوهردشت با نام خیابان آزادی از سه‌راه گوهردشت (پل گوهردشت) آغاز می‌شود و تا بلوار مؤذن ادامه دارد و دارای چهارده خیابان فرعی است. بلوار جمهوری اسلامی، بلوار استقلال، بلوار انقلاب، بلوار مصطفی خمینی، بلوار مؤذن و بلوار ملاصدرا از مناطق گوهردشت محسوب می‌شوند.

مکان‌های مهم

گوهردشت دارای چهار شهرک با نام‌های شهید جهازی‌ها (انتهای خیابان آزادی)، بهارستان (ورودی جاده آتشگاه)، آسمان (خیابان پیروزی) و بهداری است. از دیگر مکان‌های شاخصی که منجر به تردد شهروندان در این محدوده شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

دانشگاه علوم پزشکی البرز
دانشگاه آزاد اسلامی کرج
پردیس کرج دانشگاه هنر
دانشگاه پیام نور کرج
مرکز تحقیقات هسته ای گوهردشت کرج
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی
مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای

قیمت ملک

همان طور که گفته شد بافت غالب گوهردشت ویلایی است اما این خانه‌های ویلایی، قیمت‌های قابل توجهی دارند و بیشتر مورد انتخاب علاقه‌مندان به ویلا نشینی و بازنشستگانی است که درپی مکانی دنج و آرام برای زندگی هستند. اگر قصد خرید خانه در گوهردشت را دارید مشاوران املاک دلتا به شما کمک خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۶ دیدگاه

  1. مسعود

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ

    مرسی

    پاسخ

  2. مسعود

    ۵ اسفند ۱۳۹۸ در ۵:۲۰ ب٫ظ

    ممنونم جالب بود

    پاسخ

  3. مسعود

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۴ ق٫ظ

    ممنونم

    پاسخ

  4. مسعود

    ۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۴:۱۹ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  5. مسعود

    ۲۲ دی ۱۳۹۸ در ۹:۴۰ ق٫ظ

    بسیار عالی بود ، ممنون

    پاسخ

  6. فرهاد کرمی

    ۶ دی ۱۳۹۸ در ۱:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…