مجموعه هتل های اسپیناس

۲
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تمام شعب مجموعه هتل های اسپیناس با زیبایی های خیره کننده و امکانات منحصر به فرد تمام آنچه را یک مسافر و گردشگر از اقامت انتظار داشته باشد برآورده می کند، رستوران ها و سالن های متعددی دارند و اتاق هایشان مجلل است.
مجموعه هتل های اسپیناس

امروز در صفحه معرفی هتل مجله مان درباره مجموعه هتل های اسپیناس با شما سخن می‌گوییم. اولین هتل این مجموعه در سال ١٣٨٠ در  استان گیلان و شهر آستارا افتتاح شد. پس از آن دو شعبه دیگر آن در تهران دایر شد که همه امکانات رفاهی و اقامتی که شما از یک هتل انتظار دارید را برایتان فراهم کرده است. راجع به هتل مجلل اسپیناس پالاس هم از همین مجموعه در مجله مان به طور مفصل نوشتیم. با مجله دلتا همراه باشید تا سری به شعب مختلف این مجموعه بزنیم.

مجموعه هتل های اسپیناس

شکوه هنر و معماری ایرانی را در کنار امکانات اقامتی درجه یک  مجموعه هتل های اسپیناس می‌توانید به وضوح ببینید. ادب و نزاکت و برخورد مثال زدنی کارمندان شعب مختلف اسپیناس زبانزد است و همکاری های مداوم صاحبان هتل ها در رشد و گسترش این مجموعه نقش مهمی را ایفا کرده است.

گذشته از امکانات رفاهی مجموعه هتل های اسپیناس و امکانات اقامتی بی نظیر آن ها، مجموعه های تفریحی بی نظیری مانند مجموعه های آبی، استخر، مجموعه های سلامت، کاردیو، ماساژ و… را برای مسافران فراهم کرده است. علاوه بر این رستوران ها و سالن های مجلل هر یک از این هتل ها می‌توانند پذیرای جشن ها و میهمانی های شما باشند.
هتل اسپیناس پالاس تهران

  • هتل اسپیناس پالاس تهران

    هتل اسپیناس پالاس در منطقه شمالی تهران واقع شده و خدماتی لوکس و عالی را به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ارائه می‌دهد. در شب مانند جواهری می‌درخشد و در طراحی آن از اِلِمان های معماری معاصر استفاده شده و از تزئینات حیرت انگیز گذشته نیز متاثر است.
    خوب است بدانید این هتل به نام لوکس ترین و گران ترین هتل تهران شناخته می‌شود و در هر نقطه ای از مناطق شمال غربی پایتخت باشید می‌توانید این هتل را ببینید. همانطور هم که گفتیم آنقدر با شکوه است که لقب کاخ را به آن داده اند.
    هتل اسپیناس پالاس
    این هتل ۵ ستاره یک لابی باشکوه دارد، دارای فضاهای عمومی شگرف و اتاق های مجهز و استاندارد است و به پاسخگویی مناسب و نحوه برخورد پرسنل خود، بین همه مسافران شناخته می شود. این ویژگی ها سبب شده همه مهمانان اقامت راحت و دلچسبی را در این هتل تجربه کنند و برای سفر بعدی هم این مکان را در نظر داشته باشند.
    هتل اسپیناس پالاس ۱۵ سالن اجتماعات دارد که یکی از مهمترین آن ها سالن کنسرت رویال هال است. با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر، که بزرگ‌ ترین سالن تخصصی کنسرت کشور است. در طبقه همکف هتل قرار گرفته و ویژگی‌ های ساختاری و زیبایی‌ های بصری‌اش هم بسیار چشم نواز است.
    آدرس: سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳، شماره ۲۱، هتل اسپیناس پالاس
    هتل اسپیناس پالاس

  • هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

    در مرکز تهران در قسمتی از خاطره انگیز ترین آن، بلوار کشاورز، هتل اسپیناس خلیج فارس از مجموعه هتل های اسپیناس قرار دارد. بسیار لوکس و مدرن است و امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی آن مثال زدنی‌است. رستوران های آن فرانسوی، تایلندی و مدیترانه‌ای به همراه رستورانی سنتی است که از معماری یزد الهام گرفته و مجموعه بدن‌ سازی و ماساژ آن بسیار پیشرفته است.
    هتل اسپیناس خلیج فارس به پارک لاله و موزه‌ی هنرهای معاصر، موزه‌ی فرش، میدان ولیعصر و مرکزهای خریدش، خیابان‌های کریم‌خان و انقلاب و کتاب‌ فروشی‌ ها و کافه‌ ها بسیار نزدیک است و می توانید در یک عصر زمستانه عالی به پیاده روی بروید و قدم زنان از دیدنی های پایتخت لذت ببرید.
    تلفیق عناصر معماری مدرن را در اتاق های این مجموعه خواهید دید. سوئیت های دلباز و با چیدمان عالی و روم سرویس ۲۴ ساعته دارد و همچنین اینکه اتاق جلساتش می تواند یک محیط لاکچری برای میز گردها و همایش های شما باشد.
    آدرس: میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، شماره ۱۲۶،هتل اسپیناس خلیج فارس
    هتل اسپیناس خلیج فارس

  • هتل اسپیناس آستارا

    همین که شما می‌دانید به یک هتل منحصر به فرد در آستارا می‌روید، خودش خارق العاده است. چه رسد به اینکه بخواهید به یکی از مجموعه هتل های اسپیناس هم بروید. آن هم در یک منطقه بی نظیر با چشم انداز هایی ژرف.
    هتل اسپیناس آستارا حدود ۱۱۶ اتاق و سوئیت دارد. مرکز سلامتی، رستوران های مدرن، سالن کنفرانس، اتاق بیلیارد، زمین تنیس و… دارد و در نزدیکی تالاب استیل واقع شده.
    هتل اسپیناس آستارا با امکانات و سرویس دهی های بی نظیر به علاوه ادب و متانت تمامی پرسنل در همه بخش ها می‌تواند تمام نیاز های شما مسافر و گردشگر را بر آورده کند. اتاق هایش بسیار مدرن، شیک و دیدنی است و با یک بار اقامت در این هتل حتماً در سفر بعد هم هتل اسپیناس آستارا به عنوان میزبان انتخاب خواهید کرد.

    آدرس: هتل اسپیناس در ۵ کیلومتری بندر آستارا و در جاده رشت-آستارا واقع شده است.

    هتل اسپیناس استارا

یک اتفاق شیرین

اگر به سایت مجموعه هتل های اسپیناس سر بزنید خواهید دید که در بخشی از آن آمده است که در زمان اقامتتان در این مجموعه هتل ها، خاطرات دل انگیز و لحظات فراموش نشدنی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. می‌توانید عکس هایی را با عنوان “خاطره ی من” و هشتگ #اسپیناس یا #هتل_اسپیناس در صفحات مجازی منتشر کنید تا لذت یک اقامت شیرین را در این مجموعه به اشتراک بگذارید.

هتل اسپیناس پالاس

۲ دیدگاه

  1. مسعود

    ۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۷ ق٫ظ

    ممنونم

    پاسخ

  2. مسعود

    ۱۹ دی ۱۳۹۸ در ۷:۱۲ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…