آغاز ثبت نام مسکن ملی برای تهرانی ها

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بنا بر اعلام وزارت راه‌ و‌ شهرسازی ثبت نام مسکن ملی برای متقاضیان استان‌ های تهران، قزوین و البرز از روز شنبه ۳۰ آذرماه 98 آغاز می‌شود.
ثبت نام مسکن ملی

۶ مرحله ثبت‌نام مسکن ملی در بیش از ۲۸ استان تا روز جمعه پایان خواهد یافت و هفتمین مرحله از ثبت‌نام مسکن ملی برای متقاضیان استان‌های تهران، قزوین و البرز از روز شنبه ۳۰ آذر آغاز می‌شود.

به گزارش مجله دلتا  محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه‌ و‌ شهرسازی با اعلام این خبر گفت مردم می‌توانند از روز شنبه ۳۰ آذر با ورود به سامانه tem.mrud.ir در این طرح ثبت نام کنند.

محمودزاده افزود: برای استان تهران در ۱۳ شهر شامل، شهریار، ورامین، پاکدشت، قرچک، اسلامشهر، رباط‌کریم، پیشوا، دماوند، کیلان، شریف‌آباد، فرون‌آباد، فیروزکوه و صفادشت و چهار شهر جدید پردیس، پرند، هشتگرد و ایوانکی، ظرفیت ثبت‌نام تعریف شده است. همچنین متقاضیان استان البرز در شهرهای نظرآباد، اشتهارد و شهر جدید هشتگرد و همچنین متقاضیان استان قزوین در شهرهای قزوین، آبیک، الوند، تاکستان، اقبالیه، بویین‌زهرا، اسفرورین، خرمدشت، محمودآباد نمونه و بیدستان ظرفیت در نظر گرفته شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه در طرح اقدام ملی ساخت و عرضه مسکن ثبت نام کنند.

محمودزاده، همچنین از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام این طرح در پنج استان کرمان، هرمزگان، اصفهان، زنجان، خراسان جنوبی از روز شنبه خبر داد و افزود: با توجه به تقاضای بالا و استعداد این استان‌ها در تامین زمین، مرحله دوم ثبت‌ نام طرح اقدام ملی مسکن در این پنج استان نیز هم‌زمان با مرحله پایانی مرحله نخست طرح انجام می‌شود و متقاضیان برای ثبت‌نام و اطلاع از اینکه در کدام شهرستان‌ها ظرفیت مجدد ایجاد شده است باید به سامانه مراجعه کنند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، ظرفیت قابل‌توجهی از طرح اقدام ملی ساخت و عرضه مسکن به استان تهران اختصاص داده شده است.

شایان ذکر است سایت مسکن ملی فعلا برای مردم تهران، شهرهای پرند و پردیس را به عنوان محل ساخت خانه‌های طرح اقدام ملی معرفی کرده است اما این احتمال وجود دارد که در شهرهای اندیشه ،دماوند، اسلامشهر و شهریار نیز مسکن ملی ثبت نام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…