چرا آپارتمان های نوساز طرفدار ندارند؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمبود آگهی های فروش واحد های مسکونی نوساز در بازار مسکن تا حدی است که می‌توان جای خالی آپارتمان‌های نوساز را در بازار معاملات مسکن به خوبی دید.

به گزارش مجله دلتا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، بررسی های میدانی  از بازار معاملات مسکن نشان می‌دهد ، عرضه نوسازها در بازار مسکن مصرفی به کمترین میزان خود رسیده است، طوری ‌که در شرایط کنونی تعدادی بسیار اندک از آپارتمان‌های نوساز ۵۰ تا ۷۵ متری در بازار فروش برای جست و جو وجود دارند.

درحالی‌ که عرضه آپارتمان‌ های نوساز از ماه‌ های گذشته در بازار مسکن محدود شده بود و نوسازها دربازار فروش،اغلب با تفاوت فاحش قیمت به متقاضیان پیشنهاد می‌شدند، هم‌اکنون جای خالی آپارتمان‌های کوچک‌ متراژ و میان متراژ ‌نوساز در میان آگهی های فروش  آپارتمان‌های چندساله درمتراژ های یاد شده ، به شدت احساس می‌شود.

2 47 چرا آپارتمان های نوساز طرفدار ندارند؟

واسطه‌ های معاملات مسکن در مناطق مصرفی اذعان می‌کنند که ، سهم نوسازها از کل معاملات مسکن همچنان رو به کاهش است و مهم‌ترین علت آن  از یک سو افزایش غیرمتعارف نوسازهای موجود عرضه شده به بازار و از سوی دیگر نبود نوسازهای قابل فروش در بازار ملک به میزان کافی است .

کارشناسان بازار مسکن به سازندگان و سرمایه‌ گذاران ساختمان توصیه می‌کنند با سرمایه‌ گذاری در ساخت واحدهای کوچک متراژ و میان متراژ نه فقط کمبود موجود آپارتمان های مصرفی نوساز در بازار را به حداقل برسانند بلکه زمان خواب سرمایه به سبب فروش نرفتن واحدهای ساخته شده را نیز کاهش دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…