بازار مسکن در هفته منتهی به سوم شهریور ۹۶

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بازار مسکن در هفته گذشته

معاون وزیر راه و شهرسازی می گوید: در شهرهای پرند و پردیس به ترتیب حدود ۱۰۰ و ۸۵ هزار مسکن مهر وجود دارد که در صورت اسکان خانواده‌ ها دراین واحد ها، پرند و پردیس به کلان تبدیل خواهند شد.

یک کارشناس مسکن با بیان اینکه گذر از رکود بازار مسکن احتمالا یک سال زمان می برد، گفت: بخش خصوصی مجاز به جذب منابع خارجی به صورت مستقیم نیست و این درحالی است که بخش خصوصی سازنده بیش از ۹۱ درصد ساختمان‌ های کشور است.

بانک مسکن با ارسال بخشنامه ای به شعب خود درسراسر کشور، اعلام کرد: تبدیل اسناد دفترچه ای به سند تک برگ در زمان تشکیل پرونده برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان الزامی نیست.

با وجود هشدار واسطه های ملکی به فروشندگان و سازندگان در مورد میزان کشش قیمتی آپارتمان‌های نوساز، قیمت‌ گذاری این گروه از آپارتمان‌ها همچنان بالاتر ازنرخ معاملات پیش از تابستان است.

مشاوران املاک مناطق شهرتهران می‌ گویند: متقاضیان مصرفی که نخستین باربرای خرید یا تبدیل به احسن کردن ملک خود قصد دارند تا پایان این فصل به بازار معاملات مسکن وارد شوند، بهتر است واحد های ۵ تا ۱۰ سال ساخت را که به قیمت رسیده‌ اند و و همچنین درگروه خانه ‌های با عمربالا به شمارنمی روند، انتخاب کنند.

بانک عامل بخش مسکن قرار است طبق وعده ‌ای که دو ماه پیش داده بود، در چند روز آینده درباره استمرار پرداخت وام فرعی خرید مسکن تصمیم‌ بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…