وام ۸۰ میلیونی ،فقط برای خانه اولی ها

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

وام ۸۰ میلیونی مسکن  فقط به خانه اولی ها و افرادی که هیچ ملکی به نام آنها ثبت نشده و برای نخستین  بار است که قصد دارند خانه بخرند پرداخت می شود.

به گزارش مجله دلتا ،این وام برای افراد مجرد در تهران ۸۰ میلیون ، در شهرهای بزرگ ۶۰ میلیون و دردیگر شهرها ۴۰ میلیون تومان است . وام ۸۰ میلیونی برای اینکه بتواند پوششی مناسب را برای خانوارها ایجاد کند، برای زوج ها دو برابر می شود .به بیان دیگر ، یک زوج تهرانی می توانند ۱۶۰ میلیون تومان وام دریافت کند.

2 45 وام 80 میلیونی ،فقط برای خانه اولی ها

خانه یا آپارتمان خریداری شده در این طرح باید شرایط و مشخصات لازم از جمله آیین نامه ۲۸۰۰ و استحکام بنا را داشته باشد و همچنین نباید بیش از ۱۵ سال از تاریخ صدور پروانه ساختمانی آن گذشته باشد.

وام با خرید  اوراق مسکن

طرح وام  با خرید اوراق تسهیلات مسکن به این صورت است که ، برای تهرانی ها ۶۰ میلیون ، درشهرهای بزرگ ۵۰ میلیون و درسایر شهرها ۴۰ میلیون تومان و افزون براین مبلغ ، ۱۰ میلیون تومان وام برای تعمیر مسکن نیز به متقاضیان پرداخت می شود.

 زوج های تهرانی که تاریخ عقدشان ازاول فروردین ۸۵ به بعد بوده و از  تسهیلات سال ۹۲ استفاده نکرده اند، می توانند با خرید ۲۰۰ برگ از این اوراق ، هر کدام ۵۰ میلیون و در مجموع ، ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.در ضمن  به این مبلغ ، ۱۰ میلیون تومان وام جعاله نیز اضافه می شود  که در کل ۱۱۰ میلیون تومان خواهد شد. برای شهرهای بزرگ نیز این وام به ۸۰ و در سایر شهرها به ۶۰ میلیون تومان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…