خرید آپارتمان در تهران نو

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله تهران نو یکی از محله‌های پر رفت و آمد و خوش مسیر در شرق تهران است که ظرفیت بالایی در سرمایه‌گذاری ملکی دارد.
خرید آپارتمان در تهران نو

محله تهران نو چند دهه گذشته توسط فرانسوی‌‌های مقیم تهران ساخته و تبدیل به محل سکونت آن‌ها شد. این محله که در شرق تهران و منطقه ۱۳ قرار دارد، به لحاظ موقعیت جغرافیایی از شمال به خیابان دماوند، از شرق به خیابان خاقانی، از شرق و جنوب با بزرگراه یاسینی و از غرب به خیابان نیروی هوایی محدود است. خرید آپارتمان در تهران نو به دلیل دسترسی این محله به محله‌های نارمک، تهرانپارس، تهران شرق، کوی زینبیه، نیروی هوایی و قاسم‌آباد یک مزیت به حساب می‌آید.

به گزارش مجله دلتا از ویژگی‌های شاخص محله تهران نو علاوه بر دامنه مناسب قیمت هر آپارتمان، طراحی خیابان‌های منظم و مهندسی شده آن است. خیابان‎های شمال غربی به طرف جنوب شرقی در ابتدای شکل گیری این محله با پیشوند کلمه مهر و به نام‌های مهربار، مهرافروز، مهرآور، مهرپرور، مهرآگین و مهرجو نامگذاری شدند. پنج میدان به نام های میدان آشتیانی، اطلاعات، میدان چایچی ، فلکه لوزی و میدان امامت (میدان وثوق) در محله تهران نو قرار دارند.

دسترسی به محله تهران نو

محله تهران نو جزو محله‌های خوش مسیر شهر تهران به‌خصوص در شرق تهران است. اصلی‌ترین خیابان این محله خیابان دماوند، یکی از طولانی‌ترین و مهم‌ترین خیابان‌های تهران است. اگر قصد تردد به این محله را دارید علاوه بر خودروی شخصی، با سامانه‌های اتوبوسرانی تندروی تهرانپارس – میدان آزادی و علم و صنعت – خاوران می‌توانید خود را به راحتی به تهران نو برسانید. ایستگاه متروی شهید کلاهدوز در خط چهار متروی تهران که در جنوب فلکه لوزی قرار دارد به شما ثابت می‌کند که این محله واقعا خوش مسیر است.

مراکز تفریحی

مجموعه سینمایی ماندانا در خیابان دماوند از سینماهای قدیمی است که از امکانات مطلوبی مانند کافی شاپ، اینترنت رایگان، یک سالن آمفی تئاتر و … برخوردار است. از بوستان‌های شاخص تهران نو می‌توان به بوستان پیروزی واقع در میدان لوزی، جنب ایستگاه متروی شهید کلاهدوز اشاره کرد. این بوستان که در سال ۶۵ تاسیس شده است و ۷۰ هکتار مساحت دارد، به خوبی نیازهای تفریحی ساکنان این محدوده را برطرف کرده است. بوستان معلم رو به روی پارک پیروزی، بوستان مهرآور در خیابان شهید باستانی، بوستان ترنج در میدان چایچی، بوستان ورزش انتهای بزرگراه شهید عباس دوران، بوستان نیما انتهای خیابان سعدی شرقی و بوستان سیمرغ در خیابان نیروی هوایی همگی فضاهای گردشی این محدوده را پوشش می‌دهند. رستوران‌ها و اغذیه‌ فروشی‌های متوسط و خوب با قیمت مناسب نیز در این محله قدیمی به وفور یافت می‌شوند.

تهران نو

قیمت ملک

تهران نو از نظر قیمت ملک در رده محله‌های متوسط پایتخت طبقه‌بندی می‌شود و قیمت‌ آپارتمان‌های آن نسبت به مناطق محله‌های اطرافش کمتر است. ساخت و ساز در تهران نو با سرعت مطلوبی در حال انجام بوده و وجود خانه‌های ویلایی دو طبقه نشان می‌دهد که این محله از ظرفیت سرمایه گذاری ملکی بسیار بالایی برخوردار است. هر متر مربع واحد مسکونی در تهران نو بین ۱۰ میلیون و پانصد هزار تومان برای خانه‌های چند سال ساخت تا ۲۰ میلیون تومان برای واحدهای نوساز معامله می‌شود، اما عمده قیمت‌های پیشنهادی ملک در این محله بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان است. برای اطلاع از جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در تهران نو  اینجا کلیک کنید.

یک نظر

  1. سعدی

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸ در ۷:۰۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…