هتل پارمیدا مشهد

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتل پارمیدا اتاق های لوکس دبل و تریپل با متراژ های بزرگ دارد. 135 اتاق و 8 آپارتمان. اکثر آن ها نورگیر است. علی رغم دیگر هتل های سه ستاره. ملافه های تمیز، اتاق مرتب و پرده های شسته شده ای دارد.
هتل پارمیدا مشهد

حتماً همه ما وقتی به شهر دیگری می‌رویم، دوست داریم در کنار بازدید از مقاصد گردشگری، تفریحات _و اگر به سفری زیارتی رفته باشیم_ در کنار زیارتمان اقامتی لذت بخش را تجربه کنیم؛ و چه بهتر که این اقامت برایمان ارزان قیمت هم باشد. مثلاً اگر قصد دارید به مشهد مقدس سفر کنید و در هتلی با ویژگی هایی که برشمردیم  اقامت داشته باشید، می‌توانید سراغ هتل پارمیدا بروید. هتل پارمیدا مشهد هتلی سه ستاره است. با قیمتی مناسب در مشهد مقدس. امکانات خوبی دارد و در خیابان امام رضا در نزدیکی حرم مطهر قرار گرفته است.

 

هتل پارمیدا مشهد

یکی از شاخصه های هتل ها در شهر مشهد مقدس، نزدیک بودن آن ها به حرم مطهر امام رضا (ع) است. تا مسافران به راحتی بتوانند خود را به آنجا رسانده و پس از زیارت باز هم به راحتی به هتل محل اقامتشان بازگردند. هتل پارمیدا مشهد این خصوصیت را دارد. در خیابان خسروی واقع شده، یکی از زیباترین خیابان های شهر مشهد.

لابی هتل

از سویی باید بگویم این هتل در نزدیکی مراکز خرید و جاذبه های دیدنی مشهد هم قرار گرفته و درواقع با اقامت در این هتل شما دقیقاً جایی هستید که باید باشید. سن این هتل حدود ده سال است. از زمان افتتاح شدنش و در طول فعالیت این چند سال، کلی نظر های مثبت را به سمت خود جلب کرده است. در ۸ طبقه ساخته شده  و دارای فضاهای اقامتی متنوع با امکانات به روز و مطلوب است.

لابی هتل پارمیدا مشهد فضایی دلنشین و آرامش بخش دارد. در تزئیناتش از آثار و هنر نوین روز دنیا استفاده کرده است و از دکوراسیون زیبایی هم بهره برده است. آنجا یک آکواریوم منحصر به فرد آب شیرین با انواع ماهی های دیدنی و شگفت انگیز قرار دارد، که تصویر زیبای آن تا اقامت بعدی شما هرگز فراموشتان نخواهد شد. در واقع این آکواریوم بزرگترین آکواریوم آب شیرین در بین هتل های شهر است.

اتاق های هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا اتاق های لوکس دبل و تریپل با متراژ های بزرگ دارد. ۱۳۵ اتاق و ۸ آپارتمان. اکثر آن ها نورگیر است. علی رغم دیگر هتل های سه ستاره. ملافه های تمیز، اتاق مرتب و پرده های شسته شده ای دارد. سوئیت های لوکس و رویال هم از امکانات خوب آن است. در ساخت آن ها از آخرین استانداردهای هتلداری به بهترین وجه استفاده شده و تجهیزات کاملی هم دارد.

اتاق های هتل پارمیدا

کافی شاپ هتل محیطی دنج و چشم نواز است، با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسر های متنوع ایرانی و فرنگی. نوشیدن چای در یک لابی شیک در برابر تصاویر بی نظیر حرکت ماهی ها در آکواریوم، می‌تواند یک حس خوب را در یک عصر سرد شهر مشهد به همه مسافرین هدیه کند. رستوران هتل پارمیدا  با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذیذ و دارا بودن ظرفیت ۱۸۰ نفر هم یکی از ویژگی های این هتل است.

امکانات هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا از امکانات رفاهی خوبی هم بهره مند است.

  • اینترنت وایرلس و کافی نت
  • صندوق امانات اختصاصی برای نگهداری اشیاء قیمتی میهمانان
  • تاکسی سرویس شبانه روزی
  • پارکینگ سرپوشیده
  • سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته
  • کانال ۲۴ساعته پخش فیلم های سینما
  • کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم
  • رستوران با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی
  • استخر و سونا خشک و سونا بخار و جکوزی رایگان

مجموعه آبی هتل پارمیدا

*نکته: در حال حاضر پکیج این هتل فولبرد – صبحانه، نهار، شام – است و هیچ نگرانی برای تهیه غذا هم ندارید.

سالن های سمینار، همایش و آمفی تئاتر مجللی در این هتل وجود دارد که دارای پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری است. مجهز به سیستم ویدئو کنفرانس کشوری بوده و بهترین انتخاب برای برگزاری همایش ها و کنفرانس هاست.

قوانین هتل پارمیدا

پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه رسمی با مهر برجسته، به همراه کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.
افراد نامحرم خانواده ها پذیرش نخواهند شد((زوجین+خواهرخانم) یا (زوجین+برادر شوهر)).
مجموعه آبی هتل همه ایام (به جز شهادت امام رضا (ع)، شهادت حضرت علی (ع)، روز عاشورا و ۱۳ فروردین) دایر است.

آکواریم هتل پارمیدا

۲ دیدگاه

  1. لیلی

    ۲ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۲۰ ق٫ظ

    جالببود

    پاسخ

  2. یوسفی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۱۱ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…