رفع موهای زائد بدن در خانه

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از بین بردن موهای زائد خواسته همه افراد است و برای حل این موضوع از انواع و اقسام راه‌ها استفاده می‌کنند. در این مطلب ما به شما آموزش می‌دهیم چگونه در خانه موهای زائد خود را با مواد خانگی از بین ببرید.
رفع موهای زائد

رفع موهای زائد در خانه به شما در وقت و هزینه‌تان کمک می‌کند. البته نکته مهمی که باید بدانید آن است که این روش‌ها را باید به‌صورت مستمر انجام داده و برای موهای نرم و کرکی مناسب هستند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

رفع موهای زائد

  • رفع موهای زائد با مخلوط روغن‌زیتون و آب‌لیمو: مخلوط‌کردن مقداری روغن‌زیتون با مقداری آب‌لیمو و استفاده از آن بر روی مناطقی که موهای زائد دارند، مناسب است. این ترکیب را روی پا ماساژ داده و سپس با استفاده از یک‌پارچه نازک، موهای زائد را بردارید. این روش به‌عنوان یک روش طبیعی و آرام برای کاهش موهای زائد مورداستفاده قرار می‌گیرد.

رفع موهای زائد با مخلوط قهوه و شکر

  • رفع موهای زائد با مخلوط آرد نان با عسل: مخلوط‌کردن مقداری آرد نان با مقداری عسل و سپس استفاده از آن بر روی مناطقی که موهای زائد دارند. صبر کنید تا کاملاً خشک شود، سپس با حرکات متناوب و با بیرون‌کشیدن به سمت مخالف رشد مو، موهای زائد را با کمک این مخلوط برداشت کنید. این روش نیز می‌تواند برای کاهش موهای نازک و کوتاه مفید باشد.
  • رفع موهای زائد با مخلوط قهوه و شکر: مخلوط‌کردن مقداری قهوه طعم‌دار با مقداری شکر و اضافه‌کردن مقداری آب تا به دستگاهی شبیه یک مخلوط تبدیل شود. این مخلوط را بر روی مناطقی که موهای زائد دارند، ماساژ دهید و سپس با استفاده از یک‌پارچه نازک یا کاغذروغنی، موهای زائد را بردارید. قهوه و شکر به‌عنوان مواد خانگی معروف برای کاهش موهای زائد به کار می‌روند.
  • رفع موهای زائد با پوست گردوی سبز: ماسک پوست گردوی سبز بهترین روش طب سنتی برای رفع موهای زائد است. تعداد زیادی پوست گردو را بسوزانید. یک قاشق غذاخوری خاکستر را با یک لیتر آب مخلوط کرده و بگذارید ۱۲ ساعت بماند. سپس یک پنبه را به این ماده آغشته کرده و به محل موهای زائد بمالید. این کار را چندین بار در روز و هر بار ۱۵ دقیقه تکرار کنید.
  • رفع موهای زائد با زاج سفید و گلاب: نصف قاشق چای‌خوری پودر زاج سفید را با ۳ قاشق سوپ‌خوری گلاب ترکیب کنید. چند قطره روغن زیتون به مخلوط افزوده و روی موهای زائد بمالید. پس از ۲۰ دقیقه دوباره مخلوط را روی موضع بمالید و پس از خشک شدن آن را با آب سرد بشویید. حتماً پس از شستن پوست، از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست خشک نشود.

رفع موهای زائد با زاج سفید و گلاب

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب استایل تابستانی شیک و خنک را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۵ تیر ۱۴۰۲ در ۵:۰۳ ب٫ظ

    بجای این همه تحمل دردو کثیف کاری بریدلیزر.راحت ودائمی ازشر موهای زائد راحت شوید👍

    پاسخ

  2. عباس آقا

    ۳ تیر ۱۴۰۲ در ۵:۳۴ ب٫ظ

    🙏🙏👌👌

    پاسخ

  3. پرنیان

    ۳ تیر ۱۴۰۲ در ۰:۲۸ ق٫ظ

    ممنون بابت اینکه مطالب خوبی میزارید میتونید دربارهناخن بیشتر مطلب بزارید امیدارم که به نظرات مردم اح

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۳ تیر ۱۴۰۲ در ۱۲:۵۸ ب٫ظ

      بله حتما. درباره ناخن مطلب داریم ولی باز هم می‌ذاریم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…