فرصت دوباره دریافت زمین برای انبوه سازان!

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با شکل‌گیری طرح مشترک دولت و شهرداری برای تامین مسکن در بافت فرسوده، سازمان نوسازی شهر تهران تعدادی از اراضی عمومی متعلق به دولت، شهرداری یا سایر نهادهای عمومی را  برای واگذاری به انبوه سازان  ساختمانی انتخاب کرد.

به گزارش مجله دلتا به نقل از دنیای اقتصاد، این اراضی برای ساخت‌ و ساز به متقاضیان واجد شرایط اعم از بخش‌های دولتی و خصوصی در صورت احراز برخورداری از تخصص، تجربه و توان سرمایه‌گذاری انبوه سازان واگذار می‌شود.

انبوه سازان ساختمانی می توانند با ورود به نشانی اینترنتی www.nosazi.tehran.ir  در جریان اراضی انتخاب شده برای این پروژه‌ها قرار گرفته و در فرآیند ثبت‌نام، ضمن انتخاب زمین از بین گزینه‌های موجود، مدارک خود را به منظور ارزیابی از سوی سازمان نوسازی ارائه کنند.

 sazman nosazi فرصت دوباره دریافت زمین برای انبوه سازان!

با تمدید مهلت شرکت در فراخوان سازمان نوسازی، انبوه سازان ساختمانی چهار روز دیگر (تا ۲۳ اسفندماه) مهلت دارند تا با ورود به سایت، از حمایت‌های دولت و شهرداری در پروژه‌های نوسازی بافت‌های فرسوده برخوردار شوند. این طرح در محدوده اراضی متعلق به دولت و شهرداری تهران و در زمین‌هایی به مساحتی بیش از ۲هزار مترمربع در مناطق دارای بافت فرسوده و با حداقل حجم سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد تومان اجرا می‌شود. جزئیات این زمین‌ها و اطلاعات بیشتر درباره نوع حمایت‌های دولت و شهرداری از سرمایه‌گذاران در آدرس اینترنتی مذکور برای مشاهده همگان در دسترس است.

احداث ساختمان‌های مسکونی در اراضی دولتی، زمینه‌ساز جابه‌جایی بخشی از ساکنان پلاک‌های فرسوده در محدوده‌های هدف و آزادسازی اراضی مورد نیاز برای احداث و توسعه خدمات محلی است.

در این فرآیند و همزمان با آغاز پروژه، سرمایه‌گذار باید نسبت به تامین ودیعه مسکن به منظور جابه‌جا کردن ساکنان بافت فرسوده اقدام کند. این پروژه‌ها از تسهیلات نوسازی بافت فرسوده (شامل تسهیلات مشارکت مدنی بافت فرسوده و قابل تبدیل به فروش اقساطی و کمک هزینه ودیعه اسکان) برخوردار خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…