مزایای خرید آپارتمان در جلفا

۵
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جلفا خیابانی باریک و یک طرفه، با بافتی بکر و منحصر است که کوچه‌های باصفا و پردرخت آن میزبان شهروندان بسیاری است.
خرید آپارتمان در جلفا

جلفا، خیابانی در منطقه ۳ شهرداری تهران است که از میدان کتابی در جنوب خیابان میرداماد، آغاز می‌شود، خیابان‌های موازی با سید‌خندان را رد می‌کند و به اتوبان رسالت و شمال پل سید خندان می‌رسد. بافت منظم، اصولی و یک‌دست خانه‌های ویلایی در کنار آپارتمان‌های خوش‌ساخت و کار دست سازندگان حرفه‌ای، از دلایلی است که موجب شده تا خرید آپارتمان در جلفا سهم قابل توجهی در جست‌وجوهای اینترنتی آگهی مسکن داشته باشد.

به گزارش مجله دلتا در کنار خوش‌ساختی واحدهای مسکونی جلفا، یکی از جاذبه‌های دیگر این محدوده برای متقاضیان، عقلانی بودن قیمت آپارتمان با توجه به امکانات خوب آن است. به علاوه، این خیابان باریک و نسبتا بلند نقش مهمی در هدایت ترافیک خیابان‌های اطراف خود به سیدخندان دارد؛ ترافیکی که به دلیل مهندسی صحیح توسط فرعی‌های منشعب از این خیابان به راحتی مهار می‌شود.

دسترسی به جلفا

جلفا بیش از اینکه یک مقصد باشد یک مسیر گذر است به این معنا که اگر بخواهید از  میدان کتابی به سید خندان و اتوبان‌های چمران، صدر، حقانی و… دسترسی پیدا کنید، مسیر دسترسی، این خیابان‌ است. دسترسی خوب جلفا به دلیل نزدیکی به خیابان میرداماد، اتوبان همت، اتوبان رسالت، اتوبان حقانی و خیابان شریعتی سبب شده است که یکی از خوش مسیرترین خیابان‌های تهران باشد.

مراکز تفریحی و فرهنگی

فرهنگسرای ارسباران، یک مکان فرهنگی فوق ایده آل است که در سال ۷۴ تاسیس شده و دارای بخش‌های متنوع آموزشی و هنری، کتابخانه‌ای با مساحت ۳۰۰ متر، سال نمایشی با ظرفیت ۳۰۱ صندلی در طبقه پایین و ۲۹ صندلی برای میهمانان و نگارخانه عکس پذیرای مراجعان است. بوستان بهشت مادران، اولین بوستان ویژه بانوان در تهران است که با ارائه خدمات تفریحی، ورزشی، آموزشی و … فرصت‌ کم‌نظیری را برای بانوان فراهم کرده است، بنابراین خرید آپارتمان در جلفا یک امتیاز ویژه برای بانوان نیز هست.

جلفا

 

مکان‌های مهم در جلفا

دانشگاه خواجه نصیر در خیابان کاویان شرقی واقع در خیابان جلفا است. بازار روز خیابان جلفا در جنوب میدان کتابی ( میدان احمدی روشن ) واقع است که ساکنان جلفا را در تامین مایحتاج روزانه بی نیاز می‌کند. ورزشگاه شهید کشوری نیز در شمال خیابان جلفا واقع است که با سانس‌های ورزشی، زمین فوتبال چمن و استخر بزرگ پذیرای ورزشکاران است.

قیمت ملک

جلفا از معدود محله‌های تهران است که چندان روی خوشی به ساخت و سازهای انبوه نشان نداده، از این رو جلفا را می‌توان از نظر بافت مسکونی محله‌ای بکر در نظر گرفت. با قدم زدن در کوچه‌های جلفا کاملا متوجه می‌شوید که خانه‌های این محدوده دارای بافت به اصطلاح اعیانی منحصر به دهه چهل و پنجاه معماری ایران است. شاید یکی از دلایلی که جلفا هنوز در سیطره انبوه سازی و ساخت مراکز تجاری قرار نگرفته است نزدیک بودن آن به بازار سیدخندان و سهروردی است. رشد قیمت زمین در محدوده جلفا به مراتب حائز اهمیت و قیمت زمین در این محدوده از قیمت زمین در مناطق جنوبی تهران بالاتر است. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در جلفا اینجا کلیک کنید.

۵ دیدگاه

  1. فتحی

    ۲۳ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۶ ق٫ظ

  2. نامجو

    ۲۳ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۵۷ ق٫ظ

  3. صلابت

    ۲۳ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۲۲ ق٫ظ

  4. یوسفی

    ۲۳ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۰۰ ق٫ظ

    محله خوبیه

    پاسخ

  5. روزبهانی

    ۲۳ آذر ۱۳۹۸ در ۸:۵۱ ق٫ظ

    جلفا منطقه ای بسیار شلوغ ولی دسترسی خوبی دارد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…