معرفی گوگل کروم ۷۹ با هشدار سرقت

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرورگر جدید گوگل، کروم 79 امنیت کاربران را تا 30 درصد افزایش می‌دهد.
کروم 79

گوگل کروم ۷۹

طی چند روز اخیر، گوگل، مرورگر کروم ۷۹ را با ویژگی های جدید و ارتقا امنیت تا ۳۰ درصد معرفی کرده است. گوگل کروم یکی از مرورگران رایگان وب و از محصولات شرکت گوگل است. این مرورگرِ متن باز اولین بار در سال ۲۰۰۸ برای کاربران ویندوز رونمایی شد. کروم مرورگری ساده و امن است. از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. یکی از برتری های آن نسبت به سایر مرورگرها وجود افزونه های بسیار زیاد است که نیازهای کاربران را رفع می‌کند.

به گزارش مجله دلتا؛ در نسخه جدید چنانچه رمز عبور و نام کاربری شما سرقت شده باشد با هشدار روبرو خواهید شد. افزونه ای کم حجم که روی کروم ۷۹ نصب می‌شود. در صورت استفاده چند باره از رمز عبور پیام ربوده شدن را به کاربر ارائه می‌دهد. برای دستیابی به این ویژگی در قسمت بالا سمت راست مرورگر، روی اکانت گوگل خود کلیک کنید. از آن قسمت با فعال کردن SYNC می‌توانید روی حساب های خود کنترل داشته باشید و در صورت فاش شدن پسورد مطلع شوید.

مرورگر وب

در کنار هشدار ربوده شدن رمز عبور، کروم ۷۹ اطلاعات کاربر را در برابر فیشینگ محافظت خواهد کرد. برای حفظ امنیت کاربران، گوگل دو لیست سیاه تعریف که هر چند وقت یک بار آن را به روز رسانی می‌کند؛ یک لیست برای مقابله با فیشینگ و لیست دیگر برای بدافزارها. کروم ۷۹ فهرستی از سایت های فیشینگ دارد که هر نیم ساعت آن را به روز کرده و این ویژگی ۳۰ درصد از کلاه برداران را شناسایی می‌کند. فیشینگ (Phishing) زمانی اتفاق می‌افتد که شخصی با جعل آدرس سایت یا ایمیل در تلاش است اطلاعات مهم اشخاص از جمله اطلاعات حساب بانکی، یوزر نیم و پسورد را سرقت کند.

گوگل هم چنین پشتیبانی از پروفایل های چند کاربره را در کروم ۷۹ بهبود بخشیده است. چنانچه از حساب های متعدد در کروم یا رایانه خود استفاده می‌کنید، مرورگر جدید دقیق تر تشخیص خواهد داد اکنون کدام یک از پروفایل ها فعال است. هنگام ذخیره کردن رمز عبور کروم ۷۹ تمام حساب ها را برای مدتی نشان می‌دهد. به این صورت کاربر با دقت بیش تری اطلاعات خود را مدیریت می‌کند. این نسخه تا هفته آینده در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…