خانه های لوکس تهران چقدر اجاره می‌روند؟

۳
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازار عجیب و غریب اجاره خانه لوکس در مناطق شمالی تهران به گونه‌ای سودآور است که مالکان این نوع خانه‌ها ترجیح می‌دهند در بازار اجاره باقی بمانند.
خانه لوکس
از چند ماه گذشته که بازار خرید و فروش مسکن وارد دوره رکود فصلی شده، بازار اجاره تحرکات نسبی را تجربه کرده است؛ به طوری که از ابتدای امسال قیمت اجاره بین ۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته و در این میان بازار اجاره خانه های لوکس در تهران روند عجیبی پیدا کرده است.

به گزارش مجله دلتا بازار املاک اجاره‌ای در شمال شهر تهران موجب شده تا مالکان ترجیح بدهند کماکان در این بازار حضور داشته باشند؛ موضوعی که از تمایل مستاجران به خانه‌های اجاره‌ای و وارد کردن سرمایه خود در جایی غیر از ملک خبر می‌دهد. زعفرانیه، شهرک غرب و کامرانیه میزبان اجاره نشین‎ های خانه لوکس در تهران است و گزارش‌ ها می‌گوید که تعداد خانه‌ های این مناطق که پول ودیعه آن‌ ها به بیش از یک میلیارد تومان می‌رسد، بسیار است؛ خانه‌ هایی که برای اجاره‌ ماهانه آن‌ها تا ۷۰ میلیون تومان باید پرداخت شود.

بررسی جسته و گریخته آگهی‌ها نشان می‌دهد که ودیعه یک خانه‌ ۴۵۰ متری در زعفرانیه، ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۲۰ میلیون تومان است. خانه‌ای که صرف‌نظر از جزییات، قطعا دارای مشاعات مجلل است. در آگهی دیگری یک ویلای سه طبقه با استخر و امکانات کامل در شهرک غرب با ودیعه ۲۰ میلیارد تومان و اجاره ماهانه ۵۰ میلیون تومان متقاضیان زیادی داشته و ظرف یک هفته اجاره رفته است. در الهیه نیز ودیعه یک آپارتمان ۳۵۰ متری سه خوابه دارای سوئیت مجزا، چهار مستر پلان تفکیک شده، آشپزخانه تمام فرنیش، متریال روز اروپا، پارکینگ سندی و لابی مجلل؛ ۲ میلیارد تومان و اجاره ماهانه آن ۷۰ میلیون تومان است.

نکته جالب در مورد آگهی‌ اجاره آپارتمان‌های لوکس این است که مشاوران املاک جزییات مشاعات این آپارتمان‌ ها را جز با حضور مشتری در آژانس و آگاهی از موجودی حساب او و اطمینان از برخورداری از شرایط مالی مناسب برای اجاره چنین آپارتمان‌هایی، اعلام نمی‌کنند.

۳ دیدگاه

  1. مهراد بابا بیگی

    ۴ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۵ ب٫ظ

    می دونید راستش من کشور های زیادی رو رفتم وبا فرهنگ های زیادی آشنام ولی باز اعتقادم بر اینکه هیچ جایی خانه خود آدم نمی شه . من یک تاجرم و خونه های زیادی رو در زعفرانیه معامله کرده ام من فقط اینرو می دونم قیمت همین خونه هایی که در تهران معادل احداث چندین شرکت و کارخانه است ور کشور های دیگر معادل پول یک پورشه است

    پاسخ

  2. فرهاد کرمی

    ۲۲ آذر ۱۳۹۸ در ۶:۰۹ ب٫ظ

  3. سعدی

    ۲۲ آذر ۱۳۹۸ در ۰:۲۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…