هتل پرشین پلازا ، چرا که نه ؟

۹
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر از دسته مدیران عالی و حرفه‌ای‌ هستید چه عالی که می توانید از اتاق جلسات هتل پرشین پلازا برای قرار های با پرستیژ خود استفاده کنید و جلسات ویژه خود را در این قسمت برگزار کنید.
هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا در پایتخت یک رخداد بی وقفه است. یعنی هرچه از آن بگوییم باز یادمان می‌افتد یک بخشش جا مانده مثلاً اینکه این هتل باند فرود هلی کوپتر دارد. هتلی ۵ ستاره است. لوکس است. تازه متولد شده. در سال ۷۹. یازده طبقه دارد با ۱۰۰ اتاق و سوئیت. طراحی اش دلنشین است.  ۲ سالن مجللش با چیدمان اختیاری میز و صندلی‌ میزبانی برای مراسم باشکوه است. در منطقه عباس آباد تهران در ۲ فاز مجزا اجرا شده. همچون نگینی در خیابان سهروردی شمالی تهران با چشم‌اندازی زیبا از شهر، می‌درخشد. معماری اش ایرانی و مدرن است. با گچ‌بری‌های طلایی رنگ و تزیینات چشم‌ نواز حرفه ای. کادری مجرب و خوش برخورد.

راهرو مجلل هتل پلازا

راهرو هایی با لوستر های زیبا و کاغذ دیواری‌ های خوش‌ رنگ. با طراحی جذاب فضای اتاق‌ ها با هارمونی رنگ‌ های پرده‌ها و مبلمان و موکت.

دیگر مجله دلتا چه چیزی را باید بگوید تا شما این هتل را برای یک اقامت به یادماندنی امتحان کنید؟

اتاق های هتل پرشین پلازا

اگر از آن دسته افرادی هستید که معیارتان برای انتخاب هتل اتاق های آن است باید بگویم درست به هدف زده اید. این هتل اتاق های بسیار دیدنی با تزئینات حرفه ای دارد. انتخاب رنگ در اتاق ها کاملاً حساب شده و عالی است. هارمونی جذاب آنها ذهن و جسم شمار را به آرامشی ژرف دعوت می‌کند. یک اقامت با کیفیت.

امکانات پرشین پلازا

  • اتاق های دو تخته دبل
  • اتاق دو تخته دبل ویژه
  • اتاق های سینگل
  • اتاق سه تخته استاندارد
  • اتاق های تویین استاندارد

اتاق ها

سوئیت های هتل پرشین پلازا

سوییت‌های بی نظیر هتل پرشین پلازا در طبقه آخر آن قرار دارند و جالب است به شما بگویم یک اتاق کار وی آی پی نیز در همین طبقه وجود دارد که می‌توانید از کتابخانه، میز جلسه، مبلمان و دیگر امکانات به روز این اتاق استفاده کنید . همچنین اگر از دسته مدیران حرفه‌ای‌ هستید چه عالی که می‌توانید از این اتاق برای برگزاری جلسات ویژه خود استفاده کنید. گذشته از اینکه یک پرستیژ عالی برایتان دارد می‌تواند یک تجربه جنتل منانه هم برای حرفه شما باشد.

  • سوئیت دو خوابه سه تخته
  • کانکت فمیلی روم

اتاق جلسات پلازا

رستوران شاندیز پرشین پلازا

رستوران این هتل طراحی وی آی پی کلاسیک دارد. اصالت طعم را به خوبی در ذهنتان باقی خواهد گذاشت و فضای داخلی آن بسیار آرامش بخش است. ستون های منقشی دارد که شاید در جایی ندیده باشید. بوفه هم از ابتدای روز تا پایان شب باز است. صبحانه و انواع غذا های ایرانی و فرنگی را در فضایی خصوصی و با آرامش خاطر ارائه می‌کند. این رستوران در طبقه M هتل قرار گرفته و انواع غذاهای بین‌المللی اش معروف است.

رستوران شاندیز پرشین

کافه رستوران پرشین پلازار

برای صرف یک عصرانه درکافه رستوران هتل پرشین پلازا، خود را حسابی آماده کنید چرا که خاطره اش از ذهنتان نخواهد رفت. اگر ساکن تهران هستید می‌توانید دوستان و یا نامزدتان را هم برای یک عصرانه خوب به این کافه رستوران دعوت کنید. یک مورد ایده آل و لوکس در یک معماری زیبای عالی. اینجا هم فضای باز دارد و هم سرپوشیده برای سلیقه های متفاوت. تفاوت عطر اسپرسو های این کافه را می‌توانید به خوبی حس کنید چه رسد به طعم بی نظیر آن. پاستاها و غذاهای ایتالیایی اش هم عالی است.

امکانات هتل

تالارهای چند منظوره پرشین پلازا

همایش ها یا میهمانی‌ ها منتظرند تا شما این سالن را برایشان رزرو کنید. ۲ سالن مجلل با چیدمان اختیاری میز و صندلی‌ها. فضایی دلپذیر، با یک تصویر فراموش نشدنی. شکوه رویدادهای تکرار نشدنی زندگی را می‌تواند در این سالن ها جاودانه کرد. زیبایی تالار های چند منظوره تشریفات مجالس شما را دو چندان می‌کند به علاوه یک تیم طراحی عالی که راهنمای شما در ثبت خاطراتتان است. تزئینات به روز را به شما پیشنهاد دهد و نورها چشم نوازی را برای شب خاطره انگیز شما به رقص در آورد.

سالن های هتل پلازا

قوانین هتل :

  • ساعت تحویل دادن: ۱۴
  • ساعت تحویل گرفتن: ۱۲
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی است.
  • پذیرش با صیغه‌نامه با مهر برجسته و دفترچه‌ای امکان‌پذیر است.
  • هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان.

لابی

حرف آخر

هتل ۵ ستاره پرشین پلازا جزو بی‌نقص‌ترین هتل های تهران است. دسترسی‌هایی که به دیدنی های تهران دارد ، آنجا را به عنوان پروژه‌ای شاخص و منحصر به فرد در تهران معرفی می‌کند. مانند باغ موزه قصر، کافه لقانطه و مراکز اداری مرکز شهر، تنها در چند دقیقه به آنها دسترسی داشته باشید. این هتل با داشتن چشم‌اندازی بسیار زیبا، پارکینگ، آسانسور، صبحانه، اینترنت رایگان در تمام هتل می‌تواند اقامتی منحصر به فرد را به شما هدیه کند.

۹ دیدگاه

  1. مسعود

    ۸ دی ۱۳۹۸ در ۶:۳۵ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

    • گلزار

      ۱۲ دی ۱۳۹۸ در ۹:۴۹ ق٫ظ

      ممنون که مطالب رو دنبال می کنید 🙂

      پاسخ

  2. ملکی

    ۲۴ آذر ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۷ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  3. ملکی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۵:۳۷ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۲ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

      سپاسگزارم 🙂

      پاسخ

  4. فتحی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۲ ق٫ظ

    مطالب بسیار مفید

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۲ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

      سپاس 🙂 🙂

      پاسخ

  5. یوسفی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۸:۵۰ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۲ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

      ممنون 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…