پیست های کارتینگ تهران کجاست؟

۶
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خودرو هایی به نام کارت وجود دارند که کارتینگ با آنها انجام می‌شود؛ چرخ های‌شان بیرون از بدنه و بیرون از گلگیر ها هستند. کارتینگ مادرِ ورزش اتومبیل رانی حساب می‌شود کجا بازی کنیم؟
کارتینگ تهران

یادتان هست در مطلبی با عنوان کارتینگ چیست؟ در همین مجله دلتا برایتان نوشتیم قرار نیست شما مایکل شوماخر باشید تا بتوانید به کارتینگ بروید؟ و گفتیم شما به راحتی می‌توانید با رفتن به بسیاری پیست ها که برایتان معرفی می‌کنیم کلی آدرنالین خونتان را بالا ببرید؟ خوب می خواهیم امروز به شما در این مطلب بگوییم که پیست های کارتینگ تهران کجاست؟ و می توانید کجا به این تفریح هیجانی در تهران بپردازید. با مجله دلتا هیجان را تجربه کنید.

مایکل شوماخر

کارتینگ

خودرو هایی به نام کارت وجود دارند که کارتینگ با آنها انجام می‌شود؛ چرخ های‌شان بیرون از بدنه و بیرون از گلگیر ها هستند. کارتینگ مادرِ ورزش اتومبیل رانی حساب می‌شود و فقط در مسیر های مخصوص کارت سواری قابل استفاده هستند. جنبه تفریحی و ورزشی دارند و نقش مهمی در آموزش شرکت کنندگان در مسابقات اتومبیلرانی.

کارتینگ چیست

مشهور ترین راننده دنیا مایکل شوماخر هم از کارتینگ شروع کرده است. پس شما حتماً نباید حرفه ای یا کارت باز باشید. حتی بدون گواهی نامه هم می توانید بعد از یک آموزش ۵ دقیقه ای این خودرو ها برانید.

واقعاً که خیلی هیجان انگیز است. مطالبی با عنوان بگ جامپینگ و  زیپ لاین چیست؟ همینطور فوتبال حبابی و بولینگ چیست؟ را هم قبلاً در مجله مان منتشر کردیم و به این تفریحات هیجان انگیز پرداخته ایم خوب است آنها را بخوانید.

پیست های کارتینگ تهران

  • پیست کارتینگ آزادی

    در حال حاضر یکی از بهترین پیست های کارتینگ تهران در مجموعه ورزشی آزادی قرار دارد. مسیری شبه بزرگراه دارد و پیچ در پیچ بودن آن هیجان انگیز است.  حوصله تان سر نمی رود حتی اگر ساعت ها آنجا باشید. چند رستوران و کافی‌شاپ و مکان تفریحی هم دارد. آموزش کارتینگ هم در همانجا انجام می شود. سالن‌های ورزشی دیگری مثل فوتبال دستی و بیلیارد هم در این مجموعه ساخته شده که می تواند یک مقصد گردشگری هم برایتان باشد.
    اینجا مکانی ایمن برای تجربه سرعت است، کارت‌های اجاره‌ ای آن هم از ایمنی بالایی برخوردارند و نباید نگران واژگونی اتومبیل ها باشید. در مجموعه کارتینگ آزادی نمایشگاه ماشین‌ های کلاسیک هم برگزار می‌شود مثل نمایشگاه خودروهای کلاسیک تویوتا که آخرین آن بود. این پیست ۸۰۰ متر و عرض آن حدود ۸ تا ۱۰ متر است.

    آدرس: تهران، ضلع شرقی استادیوم آزادی، جنب پارکینگ ۱۳.
    ساعت کاری: ۱۱ صبح تا ۲۳
    پیست کارتینگ ازادی

  • کارتینگ پرند

    پیست بین المللی پرند یکی دیگر از پیست‌ های کارتینگ تهران است. این پیست در مجموعه ورزشی بزرگ پرند قرار دارد در ۲۱ هکتار که در ابتدای ورودی پرند و جنوب دانشگاه آزاد ساخته شده است. بیش از ۱۵۰۰ متر مربع طول دارد و از استاندارد بالایی برخوردار است. مسابقات جهانی و بین المللی هم در آن برگزار می شود و برای تفریحات خانوادگی مناسب است.
    آدرس: کارتینگ پرند اتوبان تهران ساوه، پرند، روبروی دانشگاه آزاد.
    ساعت کاری:  ۱۰ تا ۲۲ در طول هفته و از ساعت ۱۰ تا ۲۴ در روزهای تعطیل.
    کارتینگ بین المللی پرند

  • پیست کارتینگ فراسا

    در نزدیکی تهران پیست کارتینگ فراسا امکان انجام این تفریح هیجان انگیز را فراهم کرده است. می‌توانید به همراه خانواده تان به این مکان بروید و حسابی لذت ببرید. یکی از بهترین پیست های کارتینگ تهران به شمار می‌رود و امکانات دیگری مانند کافه و رستوران و اینترنت وای فای و… را هم در خود جای داده است.
    آدرس: تهران، جاده لشکرک، نرسیده به اوشان.
    ساعت کاری: ۱۱ صبح تا ۲۴.

  • کارتینگ دانیال

    برای یکی دیگر از پیست های منحصر به فرد کارتینگ تهران می توان  پیست مجموعه ورزشی تفریحی دانیال را نام برد. یک پیست ۴۵۰ متری که از بزرگترین پیست های کارتینگ تهران شمرده می شود. ماشین‌های استفاده شده در این پیست ساخت ایتالیا و از کیفیت بالایی برخوردار است. در این پیست کارتینگ تهران برای مبتدیان نیز کلاس آموزش کارتینگ هم برگزار می‌شود.
    آدرس: اقدسیه، خیابان آجودانیه، انتهای کوچه سیزدهم شرقی، مجموعه ورزشی میثاق، مجموعه ورزشی تفریحی دانیال.
    ساعت کاری:  ۱۰ تا ۲۲.
    کارتینگ دانیال

  • پیست کارتینگ موزه خودرو

    اولین پیست سرپوشیده کشور، پیست کارتینگ موزه خودرو های کلاسیک است. تعدادی رنتال کارت (ماشین کارتینگ اجاره‌ای) در پیست ۱۰۰۰ مترمربعی قرار دارد  که می‌توانید کارتینگ را تجربه کنید. تجهیزات ایمنی کارتینگ هم به شما می دهند که در کنار آموزش کارتینگ این مجموعه، همه چیز تکمیل شده باشد.
    سالن فوتبال دستی و بیلیارد، و بوفه و کافی‌شاپ هم در پیست کارتینگ موزه خودرو قرار دارد.
    آدرس: کارتینگ موزه خودرو تهران، کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج، خیابان بیست و پنج، جنب مرکز خرید سپه.
    ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح تا ۸ شب و پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب.
    پیست اتوموبیل های کارت موزه خودرو

  • پیست کارتینگ شهربانو

    یک پیست اختصاصی برای بانوان با عنوان کارتینگ شهربانو وجود دارد که همه خانم ها می‌توانند به راحتی در این مجموعه به کارتینگ بپردازند. پیست کارتینگ شهر بانو، اولین پیست اختصاصی بانوان کارتینگ تهران است. به مساحت ۲ هزار متر مربع و کادری مجرب که می توان حسابی هیجان را در آن تجربه کرد.
    آدرس: کارتینگ شهربانو تهران، ضلع شمالی بوستان ولایت
    ساعات کاری: کارتینگ شهربانو شنبه تا پنج شنبه ۸:۳۰ صبح تا ۱۹ عصر
    پیست شهربانو

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۳۹۸ در ۸:۵۳ ق٫ظ

    بسیار عالی بود . راهنمایی خوبی بود . سپاس

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۲ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

      با سلام. سپاسگزارم
      امیدوارم تفریح خوبی هم داشته باشد 🙂

      پاسخ

  2. یوسفی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۰۳ ق٫ظ

    بازی عالی

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۳ ق٫ظ

      بلی بسیار 🙂

      پاسخ

  3. روزبهانی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۸:۵۰ ق٫ظ

    محل پرهیجان و دیدنی

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۰ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۳ ق٫ظ

      بلی همینطوره 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…