جاذبه‌های گردشگری کیش؛ ساحل مرجان

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پارک ساحلی مرجان يکی از زيباترين جاذبه‌های ديدنی کيش است که بازار مرجان را به دريا ارتباط می‌دهد.
جاذبه‌ های گردشگری کیش

پارک ساحلی مرجان از زیباترین جاذبه‌ های گردشگری کیش است که در همسایگی بازاری به همین نام قرار دارد. این پارک ساحلی، مجموعه‌ای چشم‌نواز از ساحل، بازار و دریا است و به همین دلیل بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند بعد از گشت و گذار در بازار مرجان، ساعت‌هایی را نیز در این ساحل سپری کنند. آلاچیق‌های تعبیه شده در این پارک و محوطه‌سازی مناسب برای حضور خانواده‌ها، شرایط مناسبی را ایجاد کرده تا گردشگران در محیطی امن و آرام، نظاره‌گر چشم‌اندازهای اطراف باشند. مجله دلتا در این مطلب به معرفی کوتاهی از ساحل مرجان پرداخته است. پیش از سفر به کیش با ما همراه باشید.

ساحل مرجان کیش موج سواری

دیدن طلوع آفتاب و همچنین تماشای دریا و شنیدن صدای موج از امکانات طبیعی است که گردشگران بسیاری را در برخی ایام سال که شدت گرما زیاد نیست، به ساحل مرجان می‌کشاند. آب دریا در این ناحیه از جزیره به قدری شفاف و زلال است که به راحتی می‌توان کف دریا و شن‌های نقره‌ای و نرم آن را دید. جاذبه‌ های گردشگری کیش به تماشای مناظر طبیعی و امکانات رفاهی و تجاری همچون کافی‌ شاپ، فودکورت، آلاچیق های متعدد و بوفه محدود نمی‌شود. در پارک ساحلی مرجان، تفریحات ساحلی و آبی هیجان انگیزی نیز  برای آن دسته از گردشگرانی که تفریحات پرهیجان مانند جت اسکی، بنانا، شاتل و پاراسل و غواصی را ترجیح می‌دهند، فراهم است. همچنین در این پارک ساحلی، یک پیست دوچرخه‌سواری برای گردشگران ایجاد شده است تا بتوانند در محیط سالم و شاد ساحل مرجان دوچرخه سواری کنند.

غواصی ساحل مرجان

امکان غواصی در پارک ساحلی مرجان برای گردشگران فراهم شده است و آن‌ها می‌توانند غیر از بهره مندی از محیط زیبای ساحل، دنیای شگفت‌انگیز و زیبای زیر آب را هم تماشا کنند. تماشای ماهی‌های گوناگون و رنگارنگ و جانوران و آبزیانی که مخصوص آب گرم هستند و تنها در خلیج فارس یافت می‌شوند، یک خاطره ی به یاد ماندنی برای شما خواهد ساخت. همچنین امکان عکاسی و فیلم‌ برداری نیز برای افرادی که مایل به ثبت این تجربه‌ی هیجان‌انگیز هستنند، وجود دارد. پیشنهاد ما به شما برای تجربه‌ی یک روز هیجان‌انگیز و دلچسب در جزیره‌ی کیش، این پارک ساحلی است. آدرس پارک ساحلی مرجان را به خاطر بسپارید: هرمزگان، جزیره‌ی کیش، جاده جهان ، پارک ساحلی مرجان.

یک نظر

  1. فتحی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…