خرید آپارتمان در انقلاب ؛ فرهنگی ترین محله پایتخت

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله انقلاب در مرکز پایتخت از شناخته‌شده‌ترین و سرزنده‌ترین محله‌های شهر تهران به ویژه برای قشر دانشجو و فرهنگی است.
خرید آپارتمان در انقلاب

این محله را به دلیل وجود کتابفروشی‌ها، مراکز و موسسات آموزشی متعدد و همچنین وجود بزرگترین مرکز آموزش عالی ایران، دانشگاه تهران؛ می‌توان فرهنگی‌ترین محله شهر تهران نامید. اگر قصد خرید آپارتمان در انقلاب را دارید پیش از هر چیز باید بگوییم که این منطقه به دلیل بافت فرهنگی خود ساختمان‌های تجاری_اداری بسیاری را در خود جای داده است.

به گزارش مجله دلتا محله انقلاب با تلفیقی از ساختمان‌های نوساز و قدیمی و ویلایی میزبان کسانی است که می‌خواهند بیشترین دسترسی را به دیگر نقاط شهر داشته باشند، چرا که از ویژگی‌های شاخص این محدوده به دلیل قرار گرفتن در کانون برگزاری مهم‌ترین راهپیمایی‌ها و گردهمایی‌های خیابانی، حمل و نقل غنی آن است.

دسترسی به محله انقلاب

انقلاب از جنوب به خیابان جمهوری اسلامی، از شمال به خیابان انقلاب، از شرق به خیابان فلسطین و از سمت غرب به خیابان کارگر جنوبی محدود است. خطوط اتوبوسرانی تندرو پایانه آزادی_ تهرانپارس شما را به این محدوده می‌رساند. از ویژگی‌های محله‌های مرکزی شهر تهران وجود چهارراه‌ها با فاصله کم از یکدیگر و دسترسی محلی فراوان است. در میدان انقلاب نیز خطوط تاکسی برای دسترسی به شمال و جنوب شهر تهران فراهم است. ایستگاه مترو انقلاب واقع در خط ارم سبز_ کلاهدوز حمل و نقل محله انقلاب را بسیار آسان کرده است. از دیگر ویژگی‌های محله انقلاب نزدیکی آن به چهارراه و خیابان ولیعصر شریان اصلی شهر تهران است.

مراکز خرید

محله‌ انقلاب تهران یکی از محلات سرزنده و بسیار پر تردد شهر تهران به شمار می رود و به طور عمده میزبان فروشگاه‌های کتاب و لوازم التحریر است. هر زمان که گذرتان به خیابان انقلاب بیفتد، دانشجویان و دانش آموزانی را می‌بینید که برای خرید کتاب آمده‌اند. علاوه بر فروشگاه‌های کتاب در این محله، تعدادی فروشگاه وسایل پزشکی، چرم فروشی و … نیز وجود دارند. یکی دیگر از شاخصه‌های این محله دست‌فروش‌ها هستند که در بساط خود علاوه بر کتاب، لوازم‌التحریر، پوستر و کیف‌های اداری می‌توانید صنایع دستی هم پیدا کنید.

انقلاب

اماکن تفریحی و ورزشی

در خود این محله فضای سبزی وجود ندارد، اما نزدیک‌ترین مکان‌های تفریحی که با محله انقلاب فاصله چندانی ندارند پارک دانشجو و تئاتر شهر است. در مورد دیگر مراکز تفریحی و فرهنگی انقلاب می‌توان به سینما بهمن و سینما سپیده در شمال شرق میدان انقلاب و همچنین سینما مرکزی و سینما پارس در ضلع شمال غربی میدان انقلاب اشاره کرد. همچنین کافه‌های این محله برای دانشجویان پاتوق خوبی به شمار می‌روند. مجموعه ورزشی غزال درخیابان رازی شمالی، چهار راه بهرامی هم پذیرای ورزشکاران است.

قیمت ملک

همان‌طور که گفته شد محله انقلاب مملو از ساختمان‌های اداری با دسترسی بسیار راحت است، اما در کوچه‌های آن منازل مسکونی را که ترکیبی از خانه‌های قدیمی و نوساز هستند مشاهده خواهید کرد. تنوع متراژی و سال ساخت، قیمت خرید آپارتمان در انقلاب را متفاوت کرده است. نکته قابل توجه درباره این محله ضریب امنیت آن است که در حد مطلوب قرار دارد؛ بنابراین خیال شما از هر نظر بابت سکونت در این محدوده راحت خواهد بود. نکته دیگر در مورد این محله تعدد خوابگاه های دانشجویی است که به دلیل نزدیکی به دانشگاه‌ها در اینجا تاسیس شده‌اند. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در انقلاب اینجا کلیک کنید.

۳ دیدگاه

  1. سعدی

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۴۲ ب٫ظ

  2. فتحی

    ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۷ ق٫ظ

  3. روزبهاني

    ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۴ ق٫ظ

    انقلاب موقعیت عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…