هتل اسپیناس پالاس

۹
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خوب است به شما بگوییم هم اکنون این هتل به نام لوکس ترین و گران ترین هتل تهران شناخته می شود و هر جای مناطق شمال غربی پایتخت باشید می توانید این هتل را ببینید. همانطور هم که گفتیم آنقدر با شکوه است که لقب کاخ را به آن داده اند.
هتل اسپیناس پالاس

اینجا مجله دلتا‌است و از امروز قرار است بهترین هتل های پایتخت، ایران و جهان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین مکان برای اقامت در سفر های گردشگری‌تان را در این مناطق پیدا کنید. امروز به هتل اسپیناس پالاس تهران سر می‌زنیم. با ما همراه باشید.

هتل اسپیناس پالاس

اسپیناس پالاس در منطقه شمالی تهران قرار گرفته است و خدماتی لوکس و عالی را به مسافران و یا گردشگران داخلی و خارجی ارائه می دهد. این هتل در شب مانند جواهری می‌درخشد و نگاه ها را به سمت خود خیره می‌کند. در طراحی آن از اِلِمان های معماری معاصر استفاده شده است و متاثر از معماری حیرت انگیز گذشته هم هست. زیبایی های چشم نواز آن باعث شده که این هتل را کاخ هم نام گذاری کنند.

اسپیناس پالاس تهران

اینجا یکی از بهترین ساختمان های موجود در تهران است. یک لابی باشکوه دارد، به علاوه فضاهای عمومی شگرف و اتاق های مجهز و استاندارد. یک هتل پنج ستاره که به پاسخگویی مناسب و نحوه برخورد پرسنل خود، بین همه مسافران مشهور شده است. این ویژگی سبب شده معمولاً همه مهمانان اقامت راحت و دلچسبی را در این هتل تجربه کنند و برای سفر بعدی هم این مکان را در نظر داشته باشند. هتل اسپیناس پالاس مجهز به بخش های مختلفی است که با هم به دیدن آن ها می رویم.

  • کافه سان ست

    برخی از هتل ها  را غیر از مکان و فضای خوبشان، می‌توانیم با طعم های خوب هم به یاد بیاریم. مثلاً هتل اسپیناس پالاس یکی از همان هاست. راستش طعم لته هایی که این کافه برای شما سرو می کند، واقعاً تا سفر بعدی به یادتان خواهد ماند. نوشیدنی های سرد و گرم متنوعی هم دارد که هر لحظه اراده کنید می‌توانید سری به این کافه بزنید و یک عصر دلپذیر را آنجا بگذرانید. میان وعده های سبکی هم اینجا سرو می‌شود، به علاوه مافین های ساده و شکلاتی و انواع شیرینی های خوشمزه.

    راستی چیز دیگری هم که ممکن است از ذهنتان تا اقامت بعدی در این هتل پاک نشود، سرو کردن منوی درخواستی شما در فضای باز این کافه با یک پرس چشم انداز زیبا از پایتخت تهران است.

کافه سان ست هتل اسپیناس

  • رستوران لاتون

    از نظر من تمام غذا ها خوشمزه هستند، اما در صورتی که کسی دیگر آن ها را پخته باشد و کس دیگری هم آنها را سرو کند، چه برسد به آنکه این غذا ها حاصل دستان هنرمند آشپز های چیره دست و خوش سلیقه هم باشد. در این رستوران مهمان آشپز های ماهر و حرفه ای با تجربه ای هستید که از شما صمیمانه پذیرایی خواهند کرد. یک پذیرایی بی عیب و نقص. طعم و رنگ غذا ها را فراموش نمی‌کنید و مطمئناً بار آخرتان نخواهد بود که به این رستوران سر می‌زنید.

  • رستوران دیبا

    مراقب باشید که اینجا یک رستوران با طراحی رمانتیک است. تصویر هر اتفاقی که در آن بیفتد هرگز از جلوی چشمانتان پاک نخواهد شد. غذاهای سنتی و بسیار دلچسب با آن مزه دیرین و مطبوع را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید.  نوشیدنی های سنتی و لوکس هم در این رستوران برایتان سرو خواهد شد. چای و قهوه و آن دمنوش پالاس معروف را هم حتماً حتماً سفارش دهید.

رستوران دیبا هتل اسپیناس

شرایط اقامت در هتل اسپیناس پالاس

خوب است به شما بگوییم هم اکنون این هتل به نام لوکس ترین و گران ترین هتل تهران شناخته می‌شود و هر جای مناطق شمال غربی پایتخت که باشید می‌توانید این هتل را ببینید. از سال ۹۴ افتتاح شده و  ۲۱ طبقه و ۴۰۰ اتاق و سوئیت دارد. همونطور که گفتیم آنقدر با شکوه است که لقب کاخ را به آن بدهند.

راستی سیگار کشیدن هم در اتاق های هتل ممنوع بوده و اگر شما سیگار بکشید، حسگر دود متوجه می‌شود و باید ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ تومان جریمه برای یک نخ سیگار پرداخت کنید. برای همین اگر سیگاری هستید لطفاً حتماً و قطعاً این موضوع را به پذیرش بگویید که اتاق مخصوص سیگاری ها را به شما نشان دهد!

اقامت در هتل اسپیناس پالاس

ویژگی ها و امکانات اتاق

این امکانات مربوط به هر اتاق و سوئیت در این هتل است که با شما مطرح می‌کنیم.

  • تخت خواب های نرم و راحت
  • حمام و دستشویی پنج تکه شامل (سینک، توالت، دوش، وان، شیر آب)
  • حوله حمام و غیرآن
  • وسایل ضروری لوکس حمام
  • اینترنت پر سرعت رایگان
  • تلویزیون LCD با وضوح تصویر عالی
  • چای ساز، قهوه ساز، کاپوچینوساز در اتاق
  • غذاخوری بیست و چهارساعته داخل اتاق
  • قهوه و چاشنی رایگان
  • خدمات لباس شویی و خشک شویی
  • ترانسفر فرودگاهی برای فرودگاه امام خمینی به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر است (هزینه به صورت مجزا دریافت می شود)
  • پرسنل چند زبانه

امکانات هتل اسپیناس پالاس

دیگر امکانات هتل اسپیناس پالاس

  • رویال هال اسپیناس پالاس

    اینجا ۱۵ سالن اجتماعات هم دارد که برای برگزاری مراسم مختلف مثل جلسات اداری، همایش، ضیافت و… استفاده می‌شود. یکی از مهمترین آن ها سالن کنسرت رویال هال اسپیناس پالاس است که حسابی این هتل را به دیگران شناسانده است. با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر، که بزرگ‌ ترین سالن تخصصی کنسرت کشور است.

    اجراهای با شکوهی از تئاتر و کنسرت خوانندگان مشهور را در این سالن شاهد بوده‌ایم و برای همین آنجا را به اسم سالن آمفی‌ تئاتر هتل اسپیناس هم می‌‌شناسند. در طبقه همکف هتل قرار گرفته و ویژگی‌ های ساختاری و زیبایی‌ های بصری‌اش هم بسیار چشم نواز هستند. به علاوه یکی از ویژگی‌ های مهم سالن رویال هال هم داشتن پارکینگ اختصاصی‌است که خودش برای چنین سالنی حائز اهمیت است.

میان اخر 3 هتل اسپیناس پالاس

چطور به اسپیناس پالاس برویم؟

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳، شماره ۲۱، هتل اسپیناس پالاس تهران

برای دیدن ویدئوی این مطلب اینجا کلیک کنید

۹ دیدگاه

  1. مسعود

    ۲۹ آذر ۱۳۹۸ در ۳:۱۵ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. سعدی

    ۱۵ آذر ۱۳۹۸ در ۷:۲۶ ق٫ظ

  3. فتحی

    ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۹ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • گلزار

      ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در ۱:۱۸ ب٫ظ

      سپاسگزارم 🙂

      پاسخ

      • مسعود

        ۳ دی ۱۳۹۸ در ۹:۵۷ ب٫ظ

        بسیار ممنونم

        پاسخ

        • گلزار

          ۱۲ دی ۱۳۹۸ در ۹:۵۴ ق٫ظ

          سپاسگزارم 🙂

          پاسخ

    • elina

      ۳ دی ۱۳۹۸ در ۶:۱۵ ب٫ظ

      عالی مررررررسی

      پاسخ

  4. نامجو

    ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۵۲ ق٫ظ

    خوب است

    پاسخ

    • گلزار

      ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در ۱:۱۹ ب٫ظ

      بلی بسیار 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…