دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

اجاره آپارتمان‌ ۱۰۰ متری در تهران چقدر آب می‌خورد؟

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آخرین برآوردها از بازار خرید و فروش مسکن نشان می‌دهد که با تعدیل قیمت‌ها، تعداد متقاضیان اجاره مسکن در بازار پاییزی افزایش یافته است.
قیمت اجاره آپارتمان
وضعیت قیمت اجاره آپارتمان در تابستان سال ۹۸ باعث شد تا مالکان در نیمه نخست امسال اقبال چندانی در واگذاری ملک خود به متقاضیان چه به صورت رهن کامل و چه در قالب اجاره، نداشته باشند، اما اکنون مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت عنوان می‌کنند؛ تعداد متقاضیان بازار اجاره نسبت به هفته‌ های گذشته افزایش یافته است.

به گزارش مجله دلتا بنا به گفته فعالان بازار مسکن، در فصل تابستان تعداد مراجعه‌ کنندگان و متقاضیان اجاره مسکن به بنگاه‌ های املاک به شدت کاهش پیدا کرد. مشابه این وضعیت در سامانه‌ های مجازی خرید و فروش املاک نیز مشاهده می‌شد و حتی در طول یک هفته، تعداد انگشت شماری از متقاضیان آن هم فقط برای پرسیدن مظنه قیمت‌ های پیشنهادی املاک به بنگاه‌ ها مراجعه می‌کردند. این موضوع نشان می‌داد که در تابستان تعداد آگهی‌ های منتشر شده در این سامانه‌ ها به‌طور قابل توجهی نسبت به ماه‌ های نخست سال کاهش پیدا کرده است.

هم‌اکنون پرس و جو از مشاوران املاک نشان می‌دهد که طی هفته‌ های اخیر با ثابت شدن وضعیت بازار، متقاضیان رهن و اجاره مسکن مجددا برای از سر‌ گیری جست و جو در بازار حاضر شده‌اند. به گفته آنها بخش زیادی از این متقاضیان، افرادی هستند که تمایل دارند خانه خود را  تبدیل به احسن کنند.

فعالان بازار مسکن در خصوص آخرین وضعیت قیمتی بازار املاک عنوان می‌کنند: گروهی از مالکان آپارتمان‌ های مسکونی که به‌طور واقعی قصد فروش ملک خود را دارند، سعی کرده‌اند قیمت پیشنهادی واحد مسکونی خود را نسبت به ماه‌های گذشته اندکی تعدیل کنند تا بتوانند از طریق محدود متقاضیان پاییزی موجود در بازار، ملک خود را به فروش برسانند.

در جدول زیر قیمت‌ های پیشنهادی آپارتمان‌ های بالای ۱۰۰ متر مربع در تهران ارائه شده است. برای اطلاع بیشتر از قیمت اجاره آپارتمان ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر مربع  اینجا کلیک کنید.

خرید آپارتمان

۲ دیدگاه

  1. فرهاد کرمی

    ۸ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۳۰ ق٫ظ

  2. روزبهانی

    ۷ آذر ۱۳۹۸ در ۲:۲۶ ب٫ظ

    اجاره بها همچنان بالاست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds