دکوراسیون خانه های ۵۰ متری

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکوراسیون خانه های 50 متری یا خانه های نقلی به روشی هوشمندانه، باعث می‌شود به راحتی نیازهای خود را مرتفع سازید و چیدمانی چشم گیر داشته باشید.
دکوراسیون خانه های 50 متری

دکوراسیون خانه های ۵۰ متری

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک آن گونه که به نظر می‌رسد غیر ممکن نیست، گرچه کاری دشوار است. در چیدمان چنین خانه هایی از تمام فضای موجود به صورت بهینه استفاده می‌شود. با الهام از ایده های مختلف، می‌توانید نمایی منحصر به فرد و جذاب در خانه به وجود آورید. در چیدمان چنین خانه هایی خلاقیت حرف اول را می‌زند. در این مقاله از مجله دلتا چند ایده برای دکوراسیون خانه های ۵۰ متری به شما می‌گوییم تا بتوانید خانه ای زیبا و محیطی کارا داشته باشید.

نورپردازی

  • نورپردازی

اصلی ترین عنصری که به تمام اجزا هویت می‌بخشد و شما را در رسیدن به خواسته نهایی یاری می‌رساند، نور و نورپردازی مناسب است. خانه را به گونه ای نورپردازی کنید که با استفاده از خطای دید بتوانید نما را بزرگ تر جلوه دهید. ابزارهای مختلفی برای نورپردازی مناسب وجود دارد. از چراغ های دیوارکوب یاری بگیرید و آن ها را کنار مبل یا بالای میز نصب کنید. نور مخفی کار شده روی سقف و زیر کابینت نیز گزینه های مناسبی برای روشن کردن خانه هستند. وجود نور باعث می‌شود تمام کنج های خانه دیده شود و با حذف نقاط تاریک، محیط بزرگ تر به نظر برسد.

  • مدل پرده

پنجره دروازه ورود نور است. اگر پنجره ای رو به بیرون دارید، آن را با پرده پذیرایی ضخیم و تیره نپوشانید. اجازه دهید نور به داخل بتابد و فضا را روشن کند. هر چه فضا روشن تر باشد، دکوراسیون خانه های ۵۰ متری شما بزرگ تر به نظر خواهند رسید. حتی اگر پنجره بزرگ ندارید، پرده هایی با رنگ روشن به کار ببرید تا نور را به خوبی بازتاب دهد. استفاده از رنگ سفید و پارچه های حریر شما را در رسیدن به این موضوع یاری می‌رساند.

فرش ماشینی

  • فرش

استفاده از فرش های بزرگ و پر رنگ سبب می‌شود، نمای دکوراسیون خانه های ۵۰ متری بزرگ به نظر برسد و حس خفگی را از بین می‌برد. بر خلاف کفپوش های کوچک که سطح زمین را به چند بخش تقسیم می‌کنند، پهن کردن فرش های بزرگ با ایجاد خطای دید، کف را عریض تر نشان می‌دهد. سایر اجزای خانه را با توجه به طرح و رنگ این عنصر، در خانه چیدمان کنید.

  • کاغذ دیواری

رنگ سقف و دیوار ها را از میان رنگ های روشن انتخاب کنید. بهترین گزینه برای دکوراسیون خانه های ۵۰ متری استفاده از رنگ سفید است. این رنگ به بازتاب نور کمک می‌کند و نمادی از صلح و پاکی محسوب می‌شود. کاغذ دیواری های ساده با خطوط ظریف عمودی علاوه بر اینکه فضا را دلبازتر جلوه می‌دهد، با توجه به خصوصیت خطوط عمودی، سبب می‌شود سقف بلندتر به نظر برسد. می‌توانید برای تزیین دیوار، یک تابلوی بزرگ روی دیوار نصب کنید و فضایی جذاب بسازید.

آینه دکوراتیو

  • آینه دکوراتیو

اگر نور طبیعی به خانه شما وارد نمی‌شود، آینه دکوراتیو را به کار ببرید. آینه نور را بازتاب می‌دهد و باعث می‌شود از کم ترین پرتوهای نور، بیش ترین استفاده را ببرید. فرم های مختلف را برای قاب آینه در نظر بگیرید و با توجه به ویژگی روان شناختی هر کدام، تاثیر آن را در خانه ببینید. آینه هایی با ابعاد مختلف روی دیوار ها آویزان یا دیوار را به طور کامل آینه کاری کنید.

  • مبل راحتی

با انتخاب مبل راحتی، آسایش را برای خود و افراد خانواده تضمین کنید. مبل استیل یا کلاسیک ابعاد بزرگی دارند که فضای زیادی را اشغال می‌کند و ذهن را آشفته می‌سازد. یک کاناپه تختخواب شو و چند مبل تک نفره، به رنگ خنثی تهیه کنید. تا حد ممکن مبلمان را گوشه دیوار بچینید تا فضای بی استفاده در اتاق باقی نماند.

امیدواریم توصیه های ما برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از آن ها الهام بگیرید. ما را در نظرات خود شریک کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در ۸:۰۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ آذر ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۸ ب٫ظ

  3. روزبهاني

    ۵ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۲۴ ق٫ظ

    خیلی شیک

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۵ آذر ۱۳۹۸ در ۱:۱۹ ب٫ظ

      ممنون که با مجله دلتا همراه هستید

      پاسخ

  4. ثامن

    ۴ آذر ۱۳۹۸ در ۶:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…