انتخاب بهترین رنگ مبل برای دکور منزل

۸
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
رنگ به دکوراسیون هویت می‌بخشد و با توجه به ویژگی های خاص هر رنگ، حسی منحصر به فرد در محیط پدید می‌آورد.
رنگ مبل

رنگ مبل

عناصر طراحی داخلی، گزینه هایی هستند که با در نظر گرفتن و مانور روی آن ها می‌توانید سبک و حسی خاص را در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کنید. در این بخش از مجله دلتا جدیدترین ترکیب رنگ مبل های مختلف را می‌بینیم و مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه شوید.

اگر چیدمان خانه را به تازگی شروع کرده اید، رنگ پارچه مبل را پیش از همه چیز در نظر بگیرید. با توجه به این رنگ، سایر بخش های خانه را دکور کنید. کاناپه، به عنوان کانون توجهِ دکوراسیون اتاق شناخته می‌شود. بنابراین نمای سایر بخش های خانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رنگ مبلمان استیل

رنگ مبلمان استیل

رنگی که تقریبا در هر سبک دکوراسیونی به خوبی هماهنگ می‌شود و جذابیت خود را حفظ می‌کند، رنگ بژ یا نخودی برای مبل است. مبل استیل به رنگ بژ در انواع ترکیب رنگ های گرم و سرد تولید می‌شود. بژ، سایه هایی از رنگ سفید را در خود دارد که سبب می‌شود به خصوصیات روانشناسی رنگ سفید نزدیک شود و همانند رنگی خنثی قابلیت هماهنگی با بسیاری از رنگ ها را داشته باشد. بژ به اندازه رنگ سفید آلودگی ها را نشان نمی‌دهد، که از این لحاظ نسبت به سفید برتری دارد. اگر مبل استیل رنگ بژ را انتخاب کنید، در واقع یک بوم خالی دارید که می‌توانید رنگ و نقش های زیادی به آن اضافه و خانه را به راحتی چیدمان کنید.

جدیدترین ترکیب رنگ مبل راحتی

جدیدترین ترکیب رنگ مبل راحتی

وقتی می‌خواهید مبلی را با توجه به رنگ های موجود در دکوراسیون داخلی خریداری کنید همیشه این سوال پیش می‌آید که آیا رنگی خنثی انتخاب کنیم یا یک رنگ برجسته؟ پیشنهاد ما هر دوی آن ها است. مبلی با ترکیبی از چندین رنگ مختلف که ارتباط خاصی با سایر اجزای موجود در منزل داشته باشد. برای مثال می‌تواند رنگی مکمل، متضاد یا هم خانواده باشد. ترکیب رنگ، سبب می‌شود هیجان به محیط افزوده شود و هیچ وقت نمایی یکنواخت و کسل کننده نخواهید داشت.

رنگ مبل راحتی شیک

رنگ مبل راحتی شیک

برخی، از رنگ های تند یا پر رنگ لذت نمی‌برند. بعضی از افراد زمان کافی برای طراحی دکوراسیون داخلی ندارند. ممکن است تعدادی از اشخاص با ویژگی رنگ ها آشنا نباشند. بدون در نظر گرفتن دلایل متعدد، رنگ خنثی گزینه ای مناسب برای تکمیل پالت رنگیِ دکوراسیون منزل است که با همه چیز تطبیق می‌یابد. خنثی به معنی کسل کننده بودن نیست. برای فرار از یکنواختی، رنگ های گرم، مانند قهوه ای یا زرشکی را نیز به خانه اضافه و کنتراست ایجاد کنید.

رنگ مبل نسکافه ای

رنگ مبل نسکافه ای

رنگ نسکافه ای برای مبل راحتی و مبلمان چرم مناسب است. این رنگ در پالت رنگی قهوه ای قرار می‌گیرد. می‌توانید از رنگ های قهوه ای سوخته تا خاکی و کرم برای ست کردن در کنار آن بهره ببرید. شاید نسکافه ای رنگی خاص و کمیاب نباشد اما گرما را به خانه اضافه می‌کند. سبز، زرشکی، زرد و سفید رنگ هایی هستند که در کنار یکدیگر جلوه ای از طبیعت را در ذهن تداعی می‌کنند.

مُبل سلطنتی

رنگ مبل سلطنتی

طلایی همیشه مد بوده است و هیچ وقت جذابیت خود را از دست نخواهد داد. برای افزودن وقار و زیبایی به نمای داخلی منزل، این رنگ را در کنار زرشکی، بنفش، خردلی، یشمی و قهوه ای ترکیب کنید. طلایی رنگی برجسته است که فضا را بزرگ تر نشان می‌دهد. در صورتی که در جای مناسب و با ترکیب رنگ های تیره به کار رود، مانند کوسن های سورمه ای و قهوه ای، جلوه ای خیره کننده خواهد داشت.

مبلمان راحتی طوسی

ترکیب رنگ مبل راحتی طوسی

مانند رنگ بژ، طوسی رنگی خنثی و مناسب انواع پارچه های مبلی است. درجه های مختلف این رنگ را در خانه تصور و رنگی که به خوبی در چیدمان خانه شما دیده می‌شود انتخاب کنید.

رنگ های گفته شده برای مبلمان، بسیار پر کاربرد هستند. هر رنگی که با دکوراسیون خانه شما تناسب دارد و به آن علاقه دارید، انتخاب کنید. اگر زیاد اهل تغییر دکوراسیون هستید، رنگ های پیشنهاد شده گزینه های مناسبی هستند که تا مدت ها می‌توانید از آن ها در چیدمان خانه استفاده کنید.

۸ دیدگاه

  1. مسعود

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۳:۱۰ ب٫ظ

    ممنونم

    پاسخ

  2. مسعود

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۹ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در ۸:۰۹ ب٫ظ

  4. یوسفی

    ۳ آذر ۱۳۹۸ در ۴:۳۹ ب٫ظ

    تاثیر زیادی داره

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۴ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۱۰ ق٫ظ

      همینطوره 🙂

      پاسخ

      • مسعود

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ در ۶:۵۷ ب٫ظ

        ممنون از اطلاعات مفید

        پاسخ

  5. روزبهانی

    ۳ آذر ۱۳۹۸ در ۴:۰۴ ب٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۴ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۰۹ ق٫ظ

      ممنون از شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…