رئیس اتحادیه املاک تهران: شرایط اجاره نشین‎ها را درک می‎کنم

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اجاره نشین هستم و شرایط مستاجران را هم درک می­­­­­­­­­­­­­­­­­­‎کنم. رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این مطلب توضیح داد:

هم اکنون هم اجاره نشین هستم وهم مالک، یعنی خانه‎ای که در آن زندگی می‎کنم درمالکیت  من است اما، برای دفتر کارم آپارتمانی  را

اجاره کرده‎ام، پس هم وضع اجاره نشین‎ها و هم شرایط موجران را در بازار مسکن کنونی درک می‎کنم .

اجاره نشین

 

به گزارش مجله دلتا به نقل ازاقتصاد آنلاین؛ مصطفی قلی خسروی افزود: پیش از این، چند سالی مستاجر یک خانم مسیحی بودم که

صاحب خانه‎ای بسیار منصف بود، وقتی که یک سال از سکونتم در خانه اش می­­‎گذشت، از من پرسید که چقدر کرایه را اضافه کنم تا شما راضی باشی؟ و طبیعی است که من هم می­‎گفتم هیچی!

مصطفی قلی خسروی افزود: در نهایت از هیچی گفتن من و منصف بودن او درمورد اجاره بهای جدید، افزایشی معقول و منطقی را در اجاره لحاظ و با همین روند چندین سال در آن خانه زندگی می‎کردیم.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه روی سخن من با موجران است گفت: موجران باید متوجه باشند که اگر فقط به سبب اندکی افزایش اجاره‎بها، مستاجر خود را تغییر دهند، لازم است هزینه نقاشی، خسارت و بازسازی ملک خود را بپذیرند، در حالی که با کمی خویشتن‎داری و قناعت می‎‎شود این هزینه‎ها را کاهش داد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک، با تاکید بر اینکه در تمام سال‎های اجاره‎نشینی، از خانه‎ای که در آن زندگی می‎‎کرده به بهترین شکل مراقبت کرده است، تاکید کرد: اجاره نشین‎ها نیز باید متوجه باشند که مراقبت از محل زندگیشان به نفع خود و موجر است .

مصطفی قلی خسروی با تاکید براینکه پس از چند سال زندگی در آن خانه اجاره‎ای در نهایت، آپارتمانی را در طبقه بالای همان ساختمان خریده است افزود: هم اکنون برای فعالیت افرادی که در کنار من کار می‎‎کنند، آپارتمانی را اجاره کرده‎ام و ­به خوبی درک می‎کنم که اجاره نشین‎ها، با چه مشکلاتی دست به گریبانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…