خرید آپارتمان در فردیس کرج

به دلیل رشد سریع زندگی شهرنشینی فردیس کرج به عنوان یکی از محبوب‌ترین مناطق کرج شناخته می‌شود و خرید آپارتمان در فردیس کرج رونق خوبی پیدا کرده است. همچنین از زمانی که فردیس از کرج جدا و به یک شهرستان مستقل تبدیل شد، جمعیت عظیمی از مردم به ویژه از تهران به این منطقه مهاجرت کردند.

درباره فردیس کرج

فردیس در 10 کیلومتری جنوب شرقی استان البرز قرار دارد و از شمال به اتوبان تهران-کرج و مهرشهر، از جنوب به مارلیک و سرآسیاب، از شرق به شهر جدید اندیشه و از غرب به محمدشهر و مشکین شهر محدود است. فردیس مرکز شهرستان فردیس در استان البرز است و سال 1392 شهرستان فردیس از کرج جدا و مستقل شد. خرید آپارتمان در فردیس کرج، شما را از امکانات شهری مناسبی بهره‌مند می‌کند و نیازی نیست برای تفریح، خرید لباس و ... به کرج یا تهران مراجعه کنید. امکاناتی نظیر: بوستان‌ها و مراکز تفریحی متعدد، مجتمع‌ها و مراکز خرید مناسب و مراکز درمانی خوب. بخش مرکزی فردیس (بلوار شهدا) شامل پنج فلکه است که به عنوان پررفت‌وآمدترین بخش و مرکز تجاری این شهرستان محسوب می‌شود. از مهم‌ترین شهرک‌های محله فردیس می‌توان به شهرک ناز، شهرک داروگر، شهرک طالقانی و شهرک دهکده زیر اشاره کرد.

خرید آپارتمان در فردیس کرج

فرصت خرید آپارتمان در فردیس کرج، به دلیل آب و هوای تمیزتر نسبت به تهران و شهرهای شلوغ، یک فرصت استثنایی است. همچنین برای کسانی که به دنبال یک محیط زندگی مناسب هستند، خرید آپارتمان در فردیس کرج انتخاب خوبی محسوب می‌شود. خیابان اصلی فردیس (بلوار شهدا) که شامل پنج فلکه معروف است به همراه مناطق منظریه و واریان شهر، به عنوان بهترین مناطق برای سرمایه‌گذاری ملک شناخته می‌شوند.

قیمت آپارتمان در فردیس کرج

قیمت آپارتمان در فردیس کرج مناسب است و با هر بودجه‌ای می‌توانید نسبت به خرید آپارتمان در فردیس کرج اقدام نمایید. به همین دلیل سرمایه‌گذاران می‌توانند با خیال راحت اقدام به خرید خانه در فردیس کرج نمایند. از دیگر نکات مهم در خصوص فردیس آن است که این منطقه از شهرک‌هایی همچون شهرک ناز، طلائیه، منظریه، طالقانی و... تشکیل شده است که به مراتب قیمت خرید آپارتمان در آنها نسبت به مناطق دیگر کرج همچون عظیمیه و شهرک بنفشه و… ارزان‌تر است.