مدیر روابط عمومی و تبلیغات تعداد مورد نیاز: 1 نفر

شرح موقعیت شغلی:

طراحی و نظارت بر کمپین های مارکتینگ ، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

آنالیز و ارزیابی کمپین های بازاریابی و تبلیغات و ارائه ی گزارش خروجی به مدیریت

عیب یابی کمپین های ناموفق و اصلاح کمپین بعدی براساس خروجی کمپین قبلی

آموزش کارکنان در روند بازاریابی سازمان

ایده پردازی و تولید اطلاعات تبلیغاتی سازمان

بررسی و آزمایش راهکارهای جدید بازاریابی

ایجاد ارتباط موثر با رسانه ها

نظارت و مدیریت عملکرد کارمندان بخش مارکتینگ

رسیدگی به مشکلات بخش خدمات مشتری

ایده پردازی و یافتن راهکارهای تبلیغات محیطی و آنلاین

تجزیه و تحلیل بازدهی تبلیغات و گزارش به مدیریت

ایجاد ارتباط موثر و قوی بین کارکنان ، مشاوران و مدیران درون سازمان

استفاده از قابلیت رسانه ها برای پیشبرد اهداف سازمانی

برقراری تعامل سازنده و مناسب بین سازمان ، کارمندان و مخاطبان

ارائه گزارشات منظم و ماهانه از فعالیت واحدها و آنالیز آن ها

اداره موفق کمپین تبلیغاتی برنامه ریزی شده

مدیریت و طراحی همایش ها ، سخنرانی ها و مراسم سازمانی

مهارت ها :
تسلط به تعریف شاخص های KPI

تسلط به روش های افزایش CRO

تسلط به مفاهیم کلی مارکتینگ ، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

تسلط به الگوریتم های تبلیغات آنلاین

تسلط به مفاهیم دیجیتال مارکتینگ شامل سئو ، تولید محتوا و ادز

تسلط کامل به ابزارهای آنالیز شامل Google Ad-words و Google Analytics

خلاق ، ایده پرداز و مسئولیت پذیر ، با روحیه کار تیمی

ارسال رزومه برای شغل مدیر روابط عمومی و تبلیغات

فرم زیر را تکمیل نمایید و در انتها فایل رزومه خود را آپلود کنید.
توجه: ارائه گزارش تحلیلی از وب سایت دلتا در روز مصاحبه برای شما امتیاز محسوب می شود.