9 مدل یقه لباس مجلسی زنانه شیک و ترند سال

0
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
اگر به زودی به یک جشن عروسی یا مهمانی دعوت باشید، معمولا از هفته ها قبل به دنبال انتخاب بهترین لباس مجلسی هستید. با پوشیدن یک لباس مجلسی شیک، می توانید اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده و احساس خوبی داشته باشید. توجه به انواع یقه لباس مجلسی از مهم ترین نکات خرید یا دوخت بهترین لباس به شمار می رود. تنوع مدل های لباس مجلسی و یقه های آن ها در بازار بسیار زیاد است. ست کردن استایل مجلسی با یقه زیبا به همراه توربان، هدشال یا روسری شیک زیبایی شما را دوچندان می کند.
مدل یقه لباس مجلسی زنانه شیک و ترند سال

اگر به زودی به یک جشن عروسی یا مهمانی دعوت باشید، معمولا از هفته ها قبل به دنبال انتخاب بهترین لباس مجلسی هستید. با پوشیدن یک لباس مجلسی شیک، می توانید اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده و احساس خوبی داشته باشید. توجه به انواع یقه لباس مجلسی از مهم ترین نکات خرید یا دوخت بهترین لباس به شمار می رود. تنوع مدل های لباس مجلسی و یقه های آن ها در بازار بسیار زیاد است. ست کردن استایل مجلسی با یقه زیبا به همراه   توربان، هدشال یا روسری شیک زیبایی شما را دوچندان می کند.

معرفی جدیدترین انواع یقه لباس مجلسی 1403

انواع یقه لباس مجلسی با توجه به شکل لباس و حفظ کرامت خانم ها طراحی می شوند. شما برای مجالس و جشن ها معمولا به دنبال پوشیدن یک لباس شیک و زیبا هستید. علاوه بر زیبایی لباس توجه به نوع طراحی یقه آن و باز یا بسته بودنش هم از اهمیت زیادی برخوردار است. یقه های مختلفی در بین لباس های مجلسی دیده می شوند و تنوع خیلی زیادی دارند. انتخاب بهترین مدل یقه به سلیقه شما بستگی دارد. در اینجا انواع مدل های یقه لباس مجلسی زنانه را به شما معرفی می کنیم.

یقه گرد.

یقه گرد

یکی از معمول ترین و ساده ترین انواع مدل یقه لباس مجلسی زنانه یقه گرد است. افراد مختلف می توانند لباس هایی با یقه گرد را انتخاب کنند؛ اما افراد لاغر با صورت های کشیده بهترین انتخاب برای پوشیدن لباس با یقه گرد هستند. یقه گرد در مدل های مختلف لباس زنانه استفاده می شود و محدودیتی در نوع لباس ایجاد نمی کند. یقه های گرد معمولا در عین زیبایی باعث حفظ حجاب شما شده و خیالتان از بابت پوشش خود راحت خواهد بود.

یقه کرواتی یا پاپیونی

یقه کرواتی یکی از انواع مدل یقه لباس زنانه است که در لباس های مجلسی به خصوص شومیزهای مجلسی زنانه به چشم می خورد. این نوع یقه در جلوی گردن گره می خورد و بخش هایی از گردن و سینه شما را می پوشاند. برای کسانی که به حجاب خود اهمیت می دهند انتخاب این نوع یقه کاملا درست است. یقه کرواتی علاوه بر زیبایی، می تواند لباس شما را شیک تر نشان داده و به همین دلیل طرفداران زیادی در بین خانم های محجبه دارد.

یقه حلزونی

یقه حلزونی از جمله یقه های مجلسی و شلوغ است که معمولا برای مجلسی تر کردن لباس های ساده طراحی می شود. ست کردن هدشال با شومیز یا لباس مجلسی دارای یقه حلزونی زیبایی بسیار خاصی به استایل شما در مهمانی ها و مجالس می بخشد. در طراحی این مدل از چین های ریز برای زیبایی بیشتر لباس استفاده می شود. اگر لاغر اندام هستید، بهتر است که لباس مجلسی با یقه حلزونی و چین های درشت تر را انتخاب کنید. مدل یقه حلزونی دقیقا برای خانم های با حجاب انتخاب مناسبی است و تا گردن شما را می پوشاند.

یقه ایستاده

یقه ایستاده برای خانم هایی با گردن بلند و خانم های باحجاب بهترین انتخاب محسوب می شود. در بین انواع یقه لباس مجلسی یقه ایستاده یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم ها به شمار می رود. این یقه به صورت ایستاده روی گردن قرار می گیرد و از پشت سر از طریق یک دکمه بسته می شود. یقه ایستاده می تواند استایل شما را شیک تر نشان داده و در عین حال به حفظ حجاب هم کمک می کند. یقه ایستاده به صورت یکسره روی لباس مجلسی شما دوخته می شود و معمولا برای لباس هایی با آستین بلند مورد استفاده قرار می گیرد.

یقه فرنچ برای لباس مجلسی

یقه مدل فرنج شباهت زیادی به یقه ایستاده دارد؛ اما دارای یک انحنا در جلوی لباس است. یقه فرنچ زیبایی بیشتری نسبت به یقه ایستاده دارد و به همین دلیل در بیشتر لباس های مجلسی خانم ها به چشم می خورد. البته این انحنا خیلی زیاد نیست و همچنان یقه لباس شما تا گردنتان را پوشانده و کاملا با حجاب در نظر گرفته می شود. برای ایستادن یقه و حفظ ظاهر آن معمولا از پارچه های خشک استفاده می شود تا شکل خود را حفظ کنند. مدل فرنچ برای لباس های کوتاه یا بلند زنانه انتخاب مناسبی است و زیبایی خاصی به استایل جشن شما می دهد.

مطلب پیشنهادی:  4 مورد از بهترین دسرها برای عصرهای پاییزی

یقه جواهری

یکی از جذاب ترین انواع مدل یقه لباس مجلسی زنانه یقه جواهری است که زیبایی بسیار خاصی دارد. یقه جواهری دقیقا در قسمت گردنبند قرار می گیرد و برای نمایش گردنبند در قسمت جلو دارای یک انحنا است. این یقه زیبایی خاصی دارد و خانم های محجبه هم می توانند از آن استفاده کرده و بدون دغدغه در مهمانی حاضر شوند.

لباس مجلسی با یقه دراپه

لباس مجلسی با یقه دراپه

یکی دیگر از یقه های ترند و پرطرفدار در بین خانم ها یقه دراپه است. یقه دراپه مانند شال روی گردن قرار می گیرد و زیبایی بسیار زیادی دارد. معمولا یقه دراپه برای لباس هایی با آستین بلند استفاده می شود. اگر لباس شما آستین کوتاه بود، می توانید از  ساق دست مجلسی استفاده کنید. یقه دراپه روی پارچه های ساتن و نرم کار می شود و کاملا شیک و مجلسی است.

یقه برتا

یقه برتا شباهت زیادی به یقه از نوع قایقی دارد و در قسمت گردن از تور استفاده می شود. حریر و تور چین خورده روی یقه جذابیت و زیبایی آن را افزایش داده و به همین دلیل در طراحی لباس های مجلسی زنانه مورد توجه قرار می گیرد. با پوشیدن لباس هایی با یقه برتا بالاتنه شما کمی بزرگتر دیده می شود. این یقه کاملا با حجاب محسوب شده و گردن شما را می پوشاند.

یقه چینی یا ماندارین

قطعا لباس های چینی ماندارین را در فیلم های چینی مشاهده کرده اید. یقه ماندارین مربوط به لباس های سنتی چینی بوده که به یکی از ترندهای طراحی یقه در جهان تبدیل شده است. این مدل یقه حدود 3 سانت روی گردن ایستایی دارد و در طراحی لباس مجلسی مورد توجه قرار گرفته است. اگر به پوشش و لباس خود اهمیت می دهید این یقه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این مدل یقه در عین حال که بسیار زیباست به رعایت حجاب هم کمک می کند.

یقه لباس مجلسی آمریکایی

یقه لباس مجلسی آمریکایی

اگر تمایل دارید که در مهمانی ها از کت و شلوار یا کت و دامن استفاده کنید؛ بنابراین یقه آمریکایی انتخاب مناسبی است. در بین انواع یقه لباس مجلسی یقه های آمریکایی بیشتر برای کت ها کاربرد داشته و شبیه به عدد 7 است که شکسته شده و روی لباس قرار می گیرد. این نوع یقه کمی باز بوده که با پوشیدن یک تاپ پوشیده می توانید گردن خود را به طور کامل بپوشانید. افرادی که این مدل یقه را انتخاب می کنند، معمولا بلند قد تر به نظر می رسند.

سخن آخر

از انواع یقه لباس مجلسی زیبا می توان به کرواتی، حلزونی، گرد، ایستاده، فرنچ، دراپه، آمریکایی و جواهری اشاره کرد. انتخاب بهترین یقه، علاوه بر سلیقه شما، به هماهنگی آن با مدل لباس تان هم بستگی دارد. اگر به مهمانی رسمی دعوت شده اید و علاوه بر زیبایی، پوشش لباس برای شما اهمیت دارد می توانید از یقه حجاب زیبا استفاده کنید که به صورت مجزا روی لباس قرار می گیرد.

تعداد کلمات مطلب: 1171

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

مقایسه درآمد پتینه کاری با کار رزین؟

درآمد کار رزین بیشتر است یا پتینه کاری؟ پتینه،امروزه تا اندازه ای است که افراد در صورتیکه …