رشد سریع مو با روغن گیاهی، در یک ماه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با استفاده از روغن‌های طبیعی و گیاهی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، موهای بلندی داشته باشید.

رشد سریع مو با روغن گیاهی، یکی از روش‌های موثر برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند در مدت زمان کوتاه، موهای بلند و پرپشتی داشته باشند. روغن‌های گیاهی، از مواد کاملا طبیعی به دست می‌آیند و علاوه بر رشد بهتر مو، می‌توانند به درخشندگی موها نیز کمک کنند. ما در مجله دلتا قصد داریم به بررسی رشد سریع مو با روغن گیاهی بپردازیم.

بهترین روغن‌های گیاهی برای رشد سریع مو

به مرور زمان از میزان رشد موها کاسته می‌شود و یا ممکن است احساس کنید که از حجم موها کاسته شده، اما استفاده روتین از محصولات طبیعی می‌تواند به تحریک فولیکول‌ها و رفع مواردی مانند آسیب دیدگی‌ها کمک کند. از جمله روغن‌های گیاهی که به رشد سریع‌تر موها کمک می‌کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رشد سریع مو با روغن گیاهی

  1. روغن آرگان

یکی از موثرترین روشهای رشد سریع مو با روغن‌های گیاهی برای افزایش رشد مو است که سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان‌هاست که به ترمیم موهای آسیب دیده نیز کمک می‌کند. از آن‌جایی که این روغن چرب نیست، می‌توایند آن را به صورت روزانه به موهای خود بزنید و آن را به آرامی ماساژ دهید و دیگر نیازی هم به آبکشی نخواهد بود.

  1. روغن نارگیل

روغن نارگیل را مقداری حرارت داده و سپس آن را به پوست سر بمالید. برای نتایج بهتر، یک تا دو ساعت روغن را روی موها بگذارید و سپس با آب ولرم و شامپوی مناسب بشویید. روغن نارگیل، سرشار از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هاست و از مو در برابر آسیب‌های ناشی از حرارت محافظت می‌کند.

  1. روغن فندق

روغن فندق، حاوی انواعی از ویتامین‌ها و پروتئین‌هاست که به رشد بهتر موها کمک می‌کند. به همین خاطر، نیاز است که این روغن را به ریشه مو بزنید و بعد از یک ساعت، موها را بشویید.این روغن همچنین مانع از ریزش موها می‌شود و بعد از چند بار استفاده، شاهد ضخیم شدن تارهای مو نیز خواهید بود.

مطلب پیشنهادی:  این علائم سرماخوردگی بیماری جدی ای را در پی دارد

رشد سریع مو با روغن گیاهی

  1. روغن بادام

روغنی حاوی اسیدهای چرب و مواد معدنی که علاوه بر رفع موخوره موها، به رشد سریع مو نیز کمک می‌کند. جهت استفاده، مقداری از این روغن را داخل شیشه‌ای بریزید و مستقیما روی مو و ریشه مو بزنید. معمولا توصیه می‌شود این روغن به مدت یک شبانه روز روی موها باقی بماند و سپس با آب ولرم و شامپوی مناسب بشویید.

  1. روغن زیتون

از خواص روغن زیتون برای رشد سریع مو با روغن گیاهی غافل نشوید. تنها کافی است روغن را بر روی مو و ریشه مو بزنید تا تاثیر فوق‌العاده آن را ببینید. در صورتی که روغن زیتون با آب پیاز ترکیب شود، تاثیرات فوق‌العاده‌ای بر روی رشد موها خواهد داشت.

تعداد کلمات مطلب: 423

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

شواز، روستای ده هزار ساله یزد

روستای شواز یکی از روستاهای تاریخی و دیدنی استان یزد در ایران است که به خاطر معماری منحصر …