ظرفیت نهضت ملی مسکن در پردیس

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مدیر عامل شرکت عمران پردیس: شهر پردیس و محل ساخت واحدهای مسکن مهر در پردیس فاصله ایمن با گسل مشا دارد.
مسکن در پردیس

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از مهدی هدایت، ما در پردیس از اولین روزهایی که قانون جهش تولید مسکن ایجاد شده بود، دو ظرفیت بزرگ ۸۰۰ هکتاری و همچنین ۳۰۰ هکتاری را به‌عنوان شهرک فردوس در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم در شورای‌عالی معماری و شهرسازی کارهای آن‌ها انجام شود و ظرفیت‌های خوبی جهت سکونت انجام شود.

مهدی هدایت درباره آخرین وضعیت واحدهای مسکن ملی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن ۱۳ هزار واحد ظرفیت‌سازی کرده بودیم که از این ۱۳ هزار واحد ۱۰ هزار واحد مربوط به واگذاری زمین به متقاضیان و واجد شرایط بود که واگذاری و تملک آن‌ها انجام‌ شده است.

هدایت با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی در ماه‌های گذشته افزایش آورده متقاضیان هم متقابلاً، بالاتر می‌رود، گفت: ما از بانک مرکزی درخواست کرده‌ایم که وام طرح اقدام ملی مسکن را هم به ۴۰۰ میلیون تومان برسانند تا متقاضیان برای تکمیل آورده مسکن به مشکل برنخورند.

هدایت اضافه کرد: ۸۴ هزار واحد مسکن در پردیس از سال ۹۱ هدف گذاری شده که ۳۴ هزار واحد در فاز ۱۱ و ۲۸ هزار واحد هم در فازهای ۸ و۱۰ وجود دارد و مابقی هم در فازهای ۵ و ۹ وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ۱۰ روزه برای ثبت املاک

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر در پردیس داریم که به دلیل آنکه از سال ۹۳ تا ۹۸ هیچ پروژه و یا فعالیت‌های اجرایی در پردیس انجام نمی‌شد، گفت: بخشی از این واحدها هم به‌علت معارض‌هایی که وجود داشت باقی مانده بود.

او بیان کرد: عملیات اجرایی واحدها از ۲سال پیش آغاز شده و تعدادی از آن‌ها هم تا چند ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «از وام ودیعه مسکن در اصفهان چه خبر؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

خبر خوش برای مالکین واحدهای مسکن مهر

روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه ‌و شهرسازی کشور بیان کرد که بیش از دو میلیون واحد مسکو…