قیمت خانه در گیشا ارزان‌تر است یا مرزداران؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با توجه به قیمت مسکن در تهران، بررسی نسبت به متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از محلات منطقه دوم شهرداری به دست آمده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
قیمت خانه در گیشا
به گزارش «مجله ملکی دلتا»، بر اساس آگهی‌های ملکی، بررسی از متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از محلات منطقه دو تهران به دست آمده است که نشان می‌دهد، متوسط قیمت خرید مسکن در محله طرشت ۳۶٫۵ میلیون تومان ثبت شده است.

بر اساس داده‌های اطلاعاتی، متوسط قیمت خرید آپارتمان در ستارخان و صادقیه در حدود ۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

شهرآرا با متوسط قیمت ۴۹ میلیون تومان و مرزداران ۵۶ میلیون تومان ثبت شده است. بررسی قیمت خانه در گیشا نشان می‌دهد، یک متر مربع آپارتمان مسکونی در این محله ۶۰ میلیون تومان ثبت شد.

قیمت خانه در گیشا

محلات گران قیمت منطقه دو تهران

شهرک غرب با متوسط قیمت ۷۷٫۴ میلیون تومان در کنار سعادت آباد با متوسط قیمت ۸۵ میلیون تومان از محلات گران قیمت منطقه دو شهرداری تهران و همچنین از محلات گران قیمت تهران برای خرید خانه هستند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله‌شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران در مهرماه سال جاری 316.3 میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل 0.2 درصد کاهش نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:  با وجه التزام و نقش آن در قرارداد آشنا شوید!

در ماه مورد گزارش، تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به حدود 5.5 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به‌ترتیب معادل 29.8 و 36.8 درصد کاهش نشان می‌دهد.

بیشترین متوسط قیمت با 69 میلیون و 670 هزار تومان مربوط به منطقه یک و کمترین متوسط قیمت با 15 میلیون و 140 هزار تومان متعلق به منطقه 18 است.

مطالعه بیشتر: مطلب «یارانه مسکن چیست و به چه کسانی پرداخت می‌شود؟» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …