ثبت نام بیش از ۱۸ هزار متقاضی مسکن در اصفهان

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان: ۵۷ هزار متقاضی مسکن از ۴۳ شهر استان تاکنون در سامانه ثمن طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند.
متقاضی مسکن در اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از علیرضا قاری‌قرآن، تاکنون بیش از ۱۸ هزار متقاضی مسکن در اصفهان در سامانه طرح نهضت ملی ثبت نام کرده اند که این شهرها شامل شهرهای فولادشهر، بهارستان و مجلسی است.

مابقی متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوده‌اند. این درحالی است که ثبت‌نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن از ۲۸ مهرماه سال جاری آغاز و ۲۸ آبان ماه ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: متقاضیان این طرح می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی http://saman.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: برای متقاضیان تعدادی از شهرها در شهر مجاور تأمین زمین انجام‌شده و متقاضیان ساکن در شهرهای مبارکه، طالخونچه و تمامی شهرهای استان اصفهان می‌توانند برای شهر جدید مجلسی اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: متقاضیان ساکن در شهر گوگد می‌توانند برای گلپایگان ثبت‌نام کرده و برای متقاضیان ساکن در شهرهای شهرستان‌های لنجان، نجف‌آباد، فلاورجان، خمینی‌شهر امکان ثبت‌نام در شهر جدید فولادشهر فراهم‌شده است.

مطلب پیشنهادی:  پرداخت تسهیلات نوسازی به بافت فرسوده

وی گفت: بعد از پالایش اولیه و بعدازآنکه متقاضیان واجد شرایط شناخته شدند از پذیرفته‌شدگان برای مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی استان‌ و یا سایر دستگاه‌های کارگزار و مجری، دعوت می‌شود تا سابقه پنج سال سکونت در شهر موردتقاضا پالایش شود.

اصفهان حدود پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۸ شهرستان دارد و سومین استان پُرجمعیت کشور به‌شمار می‌آید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «قیمت مسکن در محله اشراق اصفهان» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …