ثبت نام بیش از ۱۸ هزار متقاضی مسکن در اصفهان

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان: ۵۷ هزار متقاضی مسکن از ۴۳ شهر استان تاکنون در سامانه ثمن طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند.
متقاضی مسکن در اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از علیرضا قاری‌قرآن، تاکنون بیش از ۱۸ هزار متقاضی مسکن در اصفهان در سامانه طرح نهضت ملی ثبت نام کرده اند که این شهرها شامل شهرهای فولادشهر، بهارستان و مجلسی است.

مابقی متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوده‌اند. این درحالی است که ثبت‌نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن از ۲۸ مهرماه سال جاری آغاز و ۲۸ آبان ماه ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: متقاضیان این طرح می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی http://saman.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: برای متقاضیان تعدادی از شهرها در شهر مجاور تأمین زمین انجام‌شده و متقاضیان ساکن در شهرهای مبارکه، طالخونچه و تمامی شهرهای استان اصفهان می‌توانند برای شهر جدید مجلسی اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: متقاضیان ساکن در شهر گوگد می‌توانند برای گلپایگان ثبت‌نام کرده و برای متقاضیان ساکن در شهرهای شهرستان‌های لنجان، نجف‌آباد، فلاورجان، خمینی‌شهر امکان ثبت‌نام در شهر جدید فولادشهر فراهم‌شده است.

مطلب پیشنهادی:  معرفی خانه‌های 600 میلیونی در تهران

وی گفت: بعد از پالایش اولیه و بعدازآنکه متقاضیان واجد شرایط شناخته شدند از پذیرفته‌شدگان برای مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی استان‌ و یا سایر دستگاه‌های کارگزار و مجری، دعوت می‌شود تا سابقه پنج سال سکونت در شهر موردتقاضا پالایش شود.

اصفهان حدود پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۸ شهرستان دارد و سومین استان پُرجمعیت کشور به‌شمار می‌آید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «قیمت مسکن در محله اشراق اصفهان» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

ثبت آگهی ملکی در سراسر ایران رایگان شد!

دلتا اولین سایت تخصصی ملکی ایران است؛ که امکان ثبت هر گونه آگهی ملکی را برای شما کاربر گرا…