اضافه شدن چهار شهر دیگر لرستان به طرح جهش مسکن

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان: امکان ثبت نام طرح جهش مسکن برای خرم‌آباد، الشتر، پلدختر و کوهدشت فراهم شد.
اضافه شدن چهار شهر دیگر لرستان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از وحید کرم الهی، نخستین مرحله ثبت‌نام طرح مسکن از ابتدای آبان برای هفت شهرستان لرستان امکانپذیر بود و اکنون چهار شهر دیگر لرستان به طرح جهش مسکن اضافه شده است.

وی ادامه داد: شهروندان چهار شهر اعلام شده از امروز تا ۲۸ آبان جاری فرصت دارند برای بهره مندی از طرح جهش مسکن نام نویسی کنند.

وی اظهار داشت: پیش از این زمان ثبت نام مسکن برای متقاضیان شهرهای خرم آباد، کوهدشت، پلدختر و الشتر به دلیل عدم تامین زمین مشخص نشده بود که اقدامات لازم برای تهیه زمین و فرآیندهای قانونی تصویب آن در حال انجام است.

کرم الهی ادامه داد: دسترسی متقاضیان برای ثبت نام مسکن در شهرهای مختلف بر اساس میزان زمین های شناسایی شده و بارگذاری آنها در سامانه اراضی و بانک زمین کشور ایجاد می‌شود.

در اولین مرحله از ثبت نام مسکن چهار میلیون واحدی، تمام ۳۱ استان و شهرهایی که زمین در آنها تامین شده است و امکان ثبت نام وجود دارد شرکت داده خواهند داشت.

 به محض تامین اراضی در شهرهایی که زمین برای آنها در این مرحله تامین نشده است، ثبت نام دوره دیگر آغاز می‌شود، همچنین متقاضیانی که شهر موردتقاضای آنها در این دوره از ثبت نام در لیست شهرها نیست باید منتظر باشند تا اراضی در شهر مورد تقاضای آنها تامین شود.

مطلب پیشنهادی:  از گرانی مسکن دیگر خبری نیست

بر اساس قیمت تمام شده و دشواری انجام کار از نظر تراکم و ارتفاع در شهرهای مختلف یک جدول متغیر از نظر میزان تسهیلات پیشنهاد به همراه کارمزد تسهیلات، پیشنهاد شده است. چنانچه پیشنهادهای ارایه شده با موافقت بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تایید و مصوب شود، اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «تهرانی‌ها در کدام مناطق می‌توانند مسکن دولتی بگیرند؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …