فرصت سرمایه گذاری در اصفهان

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
معاون شهردار اصفهان: اصفهان به عنوان سومین شهر پر جمعیت ایران مطرح بوده که بالتبع نیاز شهرنشینان خود از رونق قابل توجهی در صنعت ساخت و ساز به خصوص در بخش مسکن برخوردار است.
سرمایه گذاری در اصفهان

به گزارش«مجله ملکی دلتا» و به نقل از وحید مهدویان، شهر اصفهان دارای اراضی مستعدی در حریم خود به مساحت ۳۲ هزار هکتار است که فرصت‌های سرمایه گذاری در اصفهان به حساب می آید.

وحید مهدویان اظهار کرد: درک بالای کارفرمایان بخش ساختمان از لزوم توجه به کیفیت، بستر مستعد شهر به خصوص حریم ۳۲ هزار هکتاری آن برای توسعه، تعریف و اجرای مگاپروژه‌های شهری، تنوع و کیفیت پیمانکاران صاحب نام و فعال را می‌توان از نقاط قوت و فرایندهای پیچیده و ضوابط سختگیرانه را از نقاط ضعف دانست.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: روند رو به رشد جمعیت در شهر نشانگر لزوم رشد ساخت مسکن شهری است.

وی ادامه داد: شهر اصفهان دارای اراضی مستعدی در حریم خود به مساحت ۳۲ هزار هکتار است که سرمایه گذاری در اصفهان منحصر به فردی بر روی آن در سند پهنه‌بندی حریم که دارای مصوبه مراجع فرادستی است، تعیین شده و علاوه بر آن، با توجه به تصویب و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، امکان تغییر کاربری این اراضی به منظور احداث مسکن ملی فراهم آمده است.

مطلب پیشنهادی:  افزایش قیمت اوراق مسکن

مهدویان گفت: پیشنهاد ما به سرمایه گذاران در حوزه ساخت و ساز بررسی این اسناد و انجام اقدامات در قالب مگا پروژه‌های شهری است که در این زمینه، شهرداری و به صورت مشخص، معاونت شهرسازی و معماری تمام توان خود را برای عملیاتی شدن آن‌ها به کار خواهد بست.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «اضافه شدن 2 شهرجدید به شهرهای نهضت ملی مسکن تهرانی‌ها» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …