ساخت مسکن استیجاری برای شهروندان

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
شهردار تهران: بنیاد مسکن قابلیت های بالا و قدمت طولانی در حوزه ساخت مسکن و زیرساخت‌های متعددی در حوزه فنی و عمرانی دارد.
متوسط قیمت مسکن در تهران

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از علیرضا زاکانی،  شهرداری با همکاری بنیاد مسکن در راستای ساخت رای گسترده مسکن، ایجاد زمینه تسهیل روند مسکن دار شدن شهروندان، ایجاد تسهیل در ساخت مسکن های اجتماعی و ارائه مسکن استیجاری برای شهروندان گام برداشته‌اند.

او ادامه داد: با این اقدام وضعیت تهران به عنوان گران ترین شهر کشور در حوزه مسکن خارج شده و یک شرایط زیست پذیرتری را برای شهروندان ایجاد خواهد شد.

زاکانی خاطرنشان کرد: همچنین‌ بتوانیم یک منطقه بندی مشخصی مبتنی بر ساخت مجموعه های گسترده در تهران داشته باشیم و در کنار آن در توسعه زیرساخت های شهری به ویژه در بزرگراه های شهری و مجموعه های مرتبط با این حوزه و همچنین مترو همکاری کنیم‌ و بتوانیم شرایط را به سمتی ببریم که از ظرفیت های بنیاد مسکن برای ایجاد یک نهضت مسکن سازی استفاده کنیم.

اکبر نیکزاد ثمرین رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن و شرکت های زیر مجموعه آن در سرفصل های مختلف با شهرداری تهران همکاری دارند.

مطلب پیشنهادی:  منتظر کاهش قیمت مسکن در آینده نزدیک نباشید

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شد در سایر خطوط مترو نیز بنیاد مسکن و شرکت های زیرمجموعه آن وارد عمل شده و به توسعه و تکمیل سریعتر آن کمک کنند.

نیکزاد افزود: در بحث ساخت مسکن استیجاری در تهران نیز قرار شد با یک برنامه ریزی مناسب و در راستای اقدامات قبلی در این دوره شتاب بیشتری در حوزه ساخت تعداد واحدها ایجاد شود.

او ادامه داد: بر همین اساس بنا شد که اراضی مورد نظر شهردار به ما معرفی و در بنیاد مسکن روی آن مطالعه و طرح ریزی شود تا بزودی شاهد شروع ساخت این واحدهای مسکونی در تهران باشیم .

پیشنهاد مطالعه: مطلب «250 هزار خانوار فاقد مسکن در اصفهان» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …