ساخت مسکن استیجاری برای شهروندان

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
شهردار تهران: بنیاد مسکن قابلیت های بالا و قدمت طولانی در حوزه ساخت مسکن و زیرساخت‌های متعددی در حوزه فنی و عمرانی دارد.
متوسط قیمت مسکن در تهران

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از علیرضا زاکانی،  شهرداری با همکاری بنیاد مسکن در راستای ساخت رای گسترده مسکن، ایجاد زمینه تسهیل روند مسکن دار شدن شهروندان، ایجاد تسهیل در ساخت مسکن های اجتماعی و ارائه مسکن استیجاری برای شهروندان گام برداشته‌اند.

او ادامه داد: با این اقدام وضعیت تهران به عنوان گران ترین شهر کشور در حوزه مسکن خارج شده و یک شرایط زیست پذیرتری را برای شهروندان ایجاد خواهد شد.

زاکانی خاطرنشان کرد: همچنین‌ بتوانیم یک منطقه بندی مشخصی مبتنی بر ساخت مجموعه های گسترده در تهران داشته باشیم و در کنار آن در توسعه زیرساخت های شهری به ویژه در بزرگراه های شهری و مجموعه های مرتبط با این حوزه و همچنین مترو همکاری کنیم‌ و بتوانیم شرایط را به سمتی ببریم که از ظرفیت های بنیاد مسکن برای ایجاد یک نهضت مسکن سازی استفاده کنیم.

اکبر نیکزاد ثمرین رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن و شرکت های زیر مجموعه آن در سرفصل های مختلف با شهرداری تهران همکاری دارند.

مطلب پیشنهادی:  نکات مهم در تنظیم قرارداد ملکی

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شد در سایر خطوط مترو نیز بنیاد مسکن و شرکت های زیرمجموعه آن وارد عمل شده و به توسعه و تکمیل سریعتر آن کمک کنند.

نیکزاد افزود: در بحث ساخت مسکن استیجاری در تهران نیز قرار شد با یک برنامه ریزی مناسب و در راستای اقدامات قبلی در این دوره شتاب بیشتری در حوزه ساخت تعداد واحدها ایجاد شود.

او ادامه داد: بر همین اساس بنا شد که اراضی مورد نظر شهردار به ما معرفی و در بنیاد مسکن روی آن مطالعه و طرح ریزی شود تا بزودی شاهد شروع ساخت این واحدهای مسکونی در تهران باشیم .

پیشنهاد مطالعه: مطلب «250 هزار خانوار فاقد مسکن در اصفهان» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …