قیمت هر متر آپارتمان در اصفهان چقدر است؟

0
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان: تولید مسکن از وظایف وزارت راه و شهرسازی است و از طریق بازوهایی که در اختیار دارد اراضی را در قالب طرح‌ها به مردم ارائه می‌کند.
قیمت هر متر آپارتمان در اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از امیر زاغیان، قیمت هر متر آپارتمان در اصفهان بین پنج تا ۸۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تعداد آپارتمان‌های گران قیمت در اصفهان خیلی کم است اما شاهد رکود قیمت مسکن هستیم.

وی افزود: بیشترین نرخ آپارتمان در خود شهر اصفهان در مناطق پنج و شش و کمترین در منطقه ۱۴ است.

زاغیان با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین دلیل افزایش قیمت مسکن مربوط به افزایش قیمت مصالح ساختمانی و مواد اولیه است، تصریح کرد: باید توجه داشت مسکن موضوعی بین بخشی است اما کاهش قیمت مصالح ساختمانی با این وزارتخانه نیست.

قیمت پیشنهادی آپارتمان در اصفهان

توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در اصفهان با توجه به نوع ساختمان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

خرید خانه در دشتستان با متراژ 147 متر و نوساز ، سه خوابه، طبقه همکف با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 36 میلیون و 735 هزار.

مطلب پیشنهادی:  رشد قیمت خانه در تهران برابر با رشد دلار

قیمت آپارتمان در جابر انصاری با مساحت 120 متر و یک سال ساخت، دو خوابه، طبقه همکف با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 25 میلیون.

مظنه قیمت خانه در محله خانه اصفهان با متراژ 203 متر، 10 سال ساخت، سه خوابه، طبقه چهارم با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 21 میلیون و 970 هزار.

خرید آپارتمان در خواجو اصفهان با متراژ 113 متر، نوساز، دو خوابه، طبقه دوم با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 30 میلیون و 973 هزار.

پیشنهاد خرید: اگر قصد سکونت در منطقه  6 اصفهان را دارید، خرید آپارتمان در کوی بهار بهترین گزینه است که در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…