خرید خانه در محله شاهزاده ابراهيم اصفهان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اصفهان یکی از شهرهاي تاريخي و سنتي ايران است که عناصر هویت بخش فراواني دارد.
محله شاهزاده ابراهيم اصفهان

محله شاهزاده ابراهيم اصفهان يکي از محله‌های قديمي این شهر است؛ علت نامگذاری این محله به دلیل قرار داشتن امامزاده ابراهیم اصفهان مي‌باشد. اگر قصد خرید آپارتمان در این محله را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله شاهزاده ابراهيم کجاست؟

محله شاهزاده ابراهيم در منطقه 1 شهرداری اصفهان واقع شده است. اين محله از شمال به خيابان شيخ بهايي از شرق به چهارباغ عباسي، از غرب به خيابان شهيد دکتربهشتي و از جنوب به عباس آباد محدود می‌شود.

امامزاده ابراهيم بين دو خيابان آیت الله شمس آبادی و ابوذر واقع شده است که این خیابان‌ها عمود بر خیابان‌های شيخ بهايي وعباس آباد است.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو انقلاب و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس چهارراه آذر می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

خرید آپارتمان در محدوده محله شاهزاده ابراهيم

همانگونه که می دانید محله شاهزاده ابراهیم اصفهان در منطقه یک واقع شده است این منطقه در بخش مرکزی کلانشهر اصفهان با مساحت 810 هکتار، از شمال به میدان جمهوری اسلامی در مسیر خیابان فروغی تا فلکه شهدا، از جنوب به میدان انقلاب در مسیر زاینده رود تا پل وحید، از شرق به فلکه شهدا در مسیر خیابان چهارباغ تا میدان انقلاب و از غرب به پل وحید در مسیر اتوبان شهید خرازی – سه راه اشرفی اصفهانی- خیابان خرم تا میدان جمهوری اسلامی محدود می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  خرید خانه در معروف‌ ترین محله‌‌های اصفهان

خرید خانه در عباس آباد با مساحت 153 متر و 15 سال ساخت، سه خوابه، طبقه دوم با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 55 میلیون و 556 هزار.

قیمت آپارتمان در خیابان کاشانی با متراژ 130 متر، نوساز، دو خوابه، طبقه سوم با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 37 میلیون .

قیمت خانه در خیابان چهارباغ، جامی شرقی با مساحت 160 متر و 4 سال ساخت، سه خوابه، طبقه دوم با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 34 میلیون.

پیشنهاد خرید: اگر قصد سکونت در منطقه  5 اصفهان را دارید، خرید آپارتمان در خیابان خورشید گزینه است که در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

نقشه محله شاهزاده ابراهیم

در تصویر زیر، محله شاهزاده ابراهیم به همراه دسترسی های مهم آن نمایش داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های اصفهان

همچنین بخوانید

لوکس‌ترین محله‌های اصفهان کدامند؟

اصفهان مقصد خوبی برای مهاجرت به ویژه از شهرستان ها و روستاهای اطراف است. …