خرید خانه در معروف‌ ترین محله‌‌های اصفهان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهر اصفهان از جمله کلان شهرهای تاریخی و بسیار زیبای ایران است. این شهر تاریخی به مرور زمان گسترش یافته و شما می توانید تلفیقی از فضاهای مدرن و سنتی را در محله‌های اصفهان مشاهده کنید.
آپارتمان‌ های شهر اصفهان

اگر ساکن این شهر هستید یا قصد مهاجرت به اصفهان را دارید و به دنبال گزینه مناسب برای خرید خانه در معروف ترین محله‌ های اصفهان می‌باشید، تا انتهای مقاله با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید.

با وجود تنوع مقاصد گردشگری در جای‌جای اصفهان اما هر محله دارای شرایط سکونی خاص به خود است، که نه تنها برای اصفهانی‌ها، بلکه با توجه افزایش جمعیت این شهر و جذب ساکنین جدید غیر بومی، آگاهی از مهم‌ترین محله‌های اصفهان و بهترین مناطق، اقدامی اولویت‌دار برای خرید خانه در معروف ترین محله های اصفهان برای تمامی هم‌وطنان علاقه‌مند است.

با توجه به تنوع بالا در مناطق سکونی و محله‎‌های مناسب اصفهان برای خرید خانه و با وجود فرصت شغلی و امکانات مناسب، اصفهان، شرایط و قیمت‌گذاری مالی به صرفه‌تری نسبت به بسیاری از دیگر کلان شهرها دارد،

برخلاف شهر تهران، مهم‌ترین محله‌های اصفهان در جنوب آن قرار دارند و هر چه محله‌های این شهر به مناطق با آب‌وهوا مناسب‌تر و اماکن تفریحی و خدمات شهری، نزدیک‌تر باشند، دارای نرخ تعرفه زمین و مسکن گران‌تری هستند.

مطلب پیشنهادی:  تعهدات مستاجر در قرارداد اجاره چیست؟

معروف‌ ترین محله‌‌ های اصفهان برای خرید آپارتمان

اگر از اصفهانی‌ها، بهترین محله‌های اصفهان را بپرسید، آن‌ها محله‌های شیخ صدوق، مهرآباد، مرداویج، مشتاق، میرزاطاهر یا چهار باغ بالا را پیشنهاد می‌دهند. خانه‌های مرکز شهر در جایگاه بعدی قرار دارند و در آخر، محله‌های شمال شهر اصفهان از قیمت پایین‌‌تری برخوردار هستند.

از نظر مشاوران املاک اصفهان، با توجه به مساحت و موقعیت، ممکن است یک خانه در محله‌های مرکزی، قیمت نهایی بالاتری نسبت به برخی خانه‌های مناطق جنوبی داشته باشد.

شهر اصفهان دارای محله‌های متعددی است که هرکدام مشخصه های منحصر به فرد خود را دارند. با این حال اگر قصد خرید ملک در اصفهان را دارید می‌توانید هم اکنون از طریق سایت ملکی دلتا اقدام به خرید آپارتمان در اصفهان کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «مظنه قیمت مسکن در پردیس چقدر است؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

با رعایت 5 نکته طلایی، رشد نخل شامادورا چند برابر کنید!

گیاهان آپارتمانی بزرگ مانند نخل شامادورا زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه می‌بخشند و محیط را …